Ik zal Ronaldo totaal niet missen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Zlatan of Ronaldo op het WK.
Goeiemorgen.
Ik wel. Geweldenaar.quote:
In Rotterdam leeft het meer van wat ik er van gezien heb op TVquote:
De meeste NL snelle lopers waren natuurlijk vorige week in Eindhoven want dat was het NK. Dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Ik weet niet hoe het zit met de toeschouwersaantallen tbhquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Rotterdam leeft het meer van wat ik er van gezien heb op TV
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De meeste NL snelle lopers waren natuurlijk vorige week in Eindhoven want dat was het NK. Dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Ik weet niet hoe het zit met de toeschouwersaantallen tbh
Ik Rotterdam ziet het er qua publiek langs de kant wat feestelijker uit allemaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef borisz het volgende:
Amsterdam heeft sinds dit jaar wel weer de Gouden status van de IAAF net zoals Rotterdam.
Je moet wat, zonder succesvol voetbal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Ik Rotterdam ziet het er qua publiek langs de kant wat feestelijker uit allemaal
Vriend uit Hengelo komt voetballen kijken en logeren.quote:
Bij Ma tong?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef tong80 het volgende:
Op bestelling boerekool en appeltaart in huis gehaald.
quote:
Kan ook nogquote:
Klaas is weer naar Hengelo.quote:
Hoe kun je die vergetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klaas is weer naar Hengelo.
Al zijn wensen ingevuld. Alleen......de rookworst bij de boerekool vergeten.
Dat!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef borisz het volgende:
Ik zou eerder de boerenkool bij de Rookworst vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |