Tumblrtje opzettenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eigenlijk moet ik even een site in elkaar tiefen voor Vogel's quotes, wijsheid voor de toekomst
Mooi mooi ik follow hem zekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja ik verzamel alvast quotes, dan mooie afbeelding erbij en gaan
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://vogelkooiquotes.tumblr.com/
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef vogelkooi het volgende:
collectant voor dieren bescherming: deelt u de liefde voor dieren, ik : ja hoor lekker sausje en groente erbij ik houd daarvan. hihi
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:24 schreef vogelkooi het volgende:
En wieder teruck naar de ordung van de tag.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Of een jachtgeweer tegen je slaap. Ongunstige loop van omstandigheden.
HIHHIHAHAHAHOO
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Had je maar een echte studie moeten doen.
Vond ik zelf wel mooi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef vogelkooi het volgende:
En er ligt een sextet aan tripels te wachten in de koelkast.
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef vogelkooi het volgende:
Een papieren mache beeld geven van wilders. gemaakt van korans. echte hoogte
quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef vogelkooi het volgende:
Die postzegels op mijn tepel was wel iets te veel van het goede.
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef vogelkooi het volgende:
Je zusjes was een roompot als ik het me goed herinner.
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn vriendin rookte altijd na de sexks, we hebben toen maar besloten om glijmiddel te gaan gebruiken.
haha thanks, dm je zo even het ww van de tumblr is net zo makkelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef MineraalWater het volgende:
Hahaha mooi deze zal morge ook wel effe kijke naar een thema ofz dm je nog wel aldie
Heb ze er in gezetquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wordt letterlijk en figuurlijk uitgemolken door jullie.
Lekker trekken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wordt letterlijk en figuurlijk uitgemolken door jullie.
In dit topic?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wtf jij zit er ook alweer een half jaar bij
Americaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb het geprobeerd maar vind het gewoon maar heel matig. Weet niet waarom, maar gewoon niet het A++ spul dat ik verwachtte na de 'hype'
Voorpagina morgen: Ezel verkracht dronken poolquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef MineraalWater het volgende:
Of er word hier buite iemand verkracht of er is een ezel aan het balken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de EU of US versie? Vind die uit europa niet te zuipen maar die US wel goed te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heb ik ooit Mountain dew ontdekt? Ik stuiter nu ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah is voor school, maar is buitengewoon interessante shit.
Na de val van het West-Romeinse rijk bleven er een paar kleine staten over onder leiding van Romeinse generaals, omringd door Germaanse volkeren aan alle kanten. De laatste legioenen der caesars marcheerden in geslonken aantallen vol plichtsbesef hun zekere doem tegemoet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Domain_of_SoissonsHad het even opgezocht toen jij erover postte. Erg interessant dat soort stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde idee een beetje toen Duitsers nog een deel van Nederland bezet hielden terwijl die allies al in duitsland waren.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Ja inderdaad ja, echt de laatste resten van een beschaving enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:53 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Had het even opgezocht toen jij erover postte. Erg interessant dat soort stuff.
Zelfde idee een beetje toen Duitsers nog een deel van Nederland bezet hielden terwijl die allies al in duitsland waren.
quote:Noord-Korea is zwaar gemilitariseerd.[29] Het heeft na Volksrepubliek China, de Verenigde Staten en India de grootste strijdmacht ter wereld. Het grootste deel hiervan is geconcentreerd in een strook van circa 80 kilometer ten noorden van de DMZ. De strijdmacht telt 1,2 miljoen actieve militairen en verder kan het land rekenen op ruim 5 miljoen paramilitairen en reservetroepen. Op een totale bevolking van circa 24 miljoen, is 5% van de bevolking in dienst van defensie. Hierdoor heeft het land de grootste verhouding militairen/inwoners ter wereld. De kosten voor defensie, volgens eigen opgave, bedroegen ongeveer 16% van de totale overheidsuitgaven in 2009-2010.[30]
Landmacht: Met ruim 1 miljoen soldaten heeft Noord-Korea het op twee na grootste landleger ter wereld. Ongeveer 70% hiervan is gestationeerd ten zuiden van Pyongyang en Wŏnsan en ten noorden van de DMZ. Met 13.500 stukken geschut wordt Noord-Korea niet gepasseerd door enig ander land wat artillerie betreft. Het leger beschikt over 3700 lichte en middelzware tanks. Dit betreft vooral gedateerd ex-Sovjet-Unie-materieel als de PT-76, T-54, T-55, T-59 en T-62 modellen. Er rijden 2300 pantserwagens waarbij de verouderde BTR de ruggengraat vormt. Ondanks het verouderde materieel vormt het leger nog steeds een bedreiging vanwege de omvang en positionering direct ten noorden van de DMZ.[31]
Luchtmacht: De luchtmacht telt 110.000 man. Zij is uitgerust met 1600 toestellen, waarvan 780 gevechtsvliegtuigen, 80 bommenwerpers en 300 helikopters. Ongeveer 70% van de toestellen is eerste- en tweede-generatie Sovjetmaterieel zoals de MIG-15, MIG-17, MIG-19 en IL-28. De rest bestaat uit modernere vliegtuigen zoals de MIG-23 en MIG-29. De luchtmacht heeft 20 strategische vliegvelden ter beschikking en verder nog 70 start- en landingsbanen verspreid over het land die tijdens crisis of in nood gebruikt kunnen worden. De meeste vliegtuigen zijn opgesteld in de omgeving van Pyongyang en in de zuidelijke provincies.
Marine: de kleinste van de drie met 60.000 man personeel. De marine heeft de activiteiten gesplitst; een vloot in de Gele Zee en de ander in de Japanse Zee. De circa 1000 schepen kunnen gebruik maken van 19 havens. Vanwege de ligging van Noord-Korea kunnen de vloten elkaar niet bijstaan in geval van oorlog. De westvloot heeft Namp'o als hoofdkwartier en de oostvloot T'oejo-dong. Van de ruim 400 grote schepen zijn de 90 onderzeeboten het meest bedreigend.
Sowieso nederlandse youtubers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is die ditismilan gozer nou voor achterlijke debiel dan
Middeleeuws medisch handboek, waarschijnlijk een pagina over elephantiasisquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:29 schreef MineraalWater het volgende:
En aldie wat is dit?
[ afbeelding ]
rofl, ik krijg bijna eeen stijve van die opmerkingen. wel vreemd, dat je van jezelf hitsig wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plex heeft de tumblr opgeleukt
Zijn twee pagina's hé, je moet even doorklikkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef vogelkooi het volgende:
Die mening als een orgamse staat er niet bij hmm.
Ik doe vanavond een game, zin om mee te doen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Ame_thyst het volgende:
tering ik heb al lang geen league gedaan zeg, al maanden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Lekker nummertjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
Yo aldie had je deze al gezien bTW?
Echt zijn based freestyles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lekker nummertjenog niet gezien, nee
EU gok ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb je de EU of US versie? Vind die uit europa niet te zuipen maar die US wel goed te doen.
Nja, die europese wel. Die amerikaanse smaakt een stuk anders, zal wel meer suiker inzitten oid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
EU gok ik.
Is gewoon sprite/7up maar dan met cafeïne
Meer cornsyrup jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nja, die europese wel. Die amerikaanse smaakt een stuk anders, zal wel meer suiker inzitten oid.
King Corn (2007) - IMDbquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plex heeft de tumblr opgeleukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |