Bami pangangquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
Heb nog bami pangang in die koelkast...to eat or not to eat.
Zolang het niet te oud is, zeg ik "eet smakelijkequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
skande, de bitsj.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef franklop het volgende:
Nicolette is een bitch, liep bij een event tegen me op en zei geeneens sorry.
lekekr joh, vooral met pindasausquote:
Te weinig dauw voor een optimaal maal. Maar ik heb 3 uur geleden al gegeten maar heb nog over...morgen is het niet meer goed.quote:
Alles is te vreten met pindasaus.quote:
bami met pangang, ken je dat niet joh? Vreemd?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik eet altijd Babi Pangang, maar goed...
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom we niks van haar horen
quote:
Dat is zo 1996.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
minder dan twee maanden oud? Kan prima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
Nee.quote:
Lekker voor een hapje bij de tv dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te weinig dauw voor een optimaal maal. Maar ik heb 3 uur geleden al gegeten maar heb nog over...morgen is het niet meer goed.
Heksenkaas schijnt lekker te zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef oLexie het volgende:
Heb ook trek. Toastjes met kruidenboiter dan maar.
die is raarrrrrr!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die reclame met Frank Lammers met die vrouw...over hoe lang ze samen zijn.
net voor de reclame was de vorige opquote:
Gister vers van de Chinees.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
minder dan twee maanden oud? Kan prima.
is het ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heksenkaas schijnt lekker te zijn
Van Dam?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef franklop het volgende:
Nicolette is een bitch, liep bij een event tegen me op en zei geeneens sorry.
de reclame denken te kunnen verdrinkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
net voor de reclame was de vorige op
30clquote:
Ja!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heksenkaas schijnt lekker te zijn
zal idd wel, duurt mij te langquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker een preview voor een nieuwe serie ofzo. Maakt mij wel nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |