Al 3 jaar mijn vaste biertjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
heb een oettinger bij de lidl gehaald. Ben benieuwd
Nee, dat is throw up.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op FB een foto van K-Otic die weer even bij elkaar zijn gekomen. Da's pas throwback.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom Gianni is dood natuurlijk, die zus van hem, hoe heet ze ook al weer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef hunter2011 het volgende:
Vervolg Trijntje als boegbeeld voor modehuis wat veel dierenprints doet.
Gianni Versace? Of doen ze dat niet meer?
Wordt ze meteen geboekt voor Milan Fashion Week en op de cover van de Vogue.
Die had toch een semi-bekende vriend ook toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, de hoogzwangere Rachel daarentegen...
Nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op FB een foto van K-Otic die weer even bij elkaar zijn gekomen. Da's pas throwback.
oooh die wil ik wel zien! Kan je 'm in dit topic posten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie m'n vorige post.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooh die wil ik wel zien! Kan je 'm in dit topic posten?
Ja, appelwangetjes vind ik tof.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja? Jij gaat voor de appelwangetjes?
die komt doet vanavond nietmee hoop ik..quote:
De reclamequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef franklop het volgende:
bier gepakt, olijfjes en water voor roosje en plasje gedaan
Nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |