abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131854501

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:53:20 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131854561
Goed bezig Sannne!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131854846
Ja ja.

Mijn date duurde 24 uur en het was leuk! Woonboulevard geweest (hoe burgerlijk.. Hij had gewoon een bank nodig, gevonden trouwens.), de verkopers in de winkels noemde mij 'zijn vrouw' en we hebben lol gehad, geknuffeld, film gekeken, lief gedaan.
Maar toch? Neh, hij is het niet voor mij :')
pi_131855007
Waarom niet?
pi_131855066
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:03 schreef Myraela het volgende:
Waarom niet?
Geen wow-gevoel.
pi_131855104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Sannne het volgende:

[..]

Geen wow-gevoel.
Wat is dat toch altijd met dat wow gevoel willen? :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_131855214
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Echt he :')
pi_131855244
quote:

[..]

Nouja, ik zie me hem gewoon niet voorstellen aan familie. Ik stond voor de deur, te wachten op hem (hij moest even parkeren, ik stapte al uit met de tassen) en toen fietste net een vriendin langs. Dus die stopte 'Heyyy hoe was je date??'
Vanuit mijn ooghoek zag ik hem aan komen lopen en ik dacht alleen maar dat ik hem écht niet wilde voorstellen aan haar. Ik heb haar enorm lomp afgewimpeld :') en hij begreep het volgens mij wel, hij kwam niet bij ons staan maar wachtte voor de deur.
Dus sja, ik zie er gewoon geen toekomst in. Overigens twijfel ik wel of ik er nog een tweede date aan ga wagen.
pi_131855395
quote:
Im studying sph on hbo, because i want to work in the psychiatrie later
pi_131856014
Sannne, vat dit niet persoonlijk op, ik gun eenieder alle geluk van de wereld. Ik merk dat meer dames meteen al een wow-gevoel willen hebben bij een eerste date.. Daarmee leg je de verwachting erg hoog. En als je nu ook aangeeft dat je leuk geknuffeld heb e.d. Dan zijn dat signalen waar je U tegen zegt.. Vervolgens zie je er geen heil in (wat prima kan, iedereen ziet dat anders), daardoor zet je de man in kwestie wel op het verkeerde been en denkt hij dat je hem echt leuk vind..

Dit heb ik zelf laatst al meerdere malen meegemaakt en dat is niet grappig, voelde een beetje als spelen met gevoelens.. Zo ervaarde ik dat..
pi_131856120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sannne, vat dit niet persoonlijk op, ik gun eenieder alle geluk van de wereld. Ik merk dat meer dames meteen al een wow-gevoel willen hebben bij een eerste date.. Daarmee leg je de verwachting erg hoog. En als je nu ook aangeeft dat je leuk geknuffeld heb e.d. Dan zijn dat signalen waar je U tegen zegt.. Vervolgens zie je er geen heil in (wat prima kan, iedereen ziet dat anders), daardoor zet je de man in kwestie wel op het verkeerde been en denkt hij dat je hem echt leuk vind..

Dit heb ik zelf laatst al meerdere malen meegemaakt en dat is niet grappig, voelde een beetje als spelen met gevoelens.. Zo ervaarde ik dat..
Hij is zelf ook niet heel enthousiast hoor, vandaag.
pi_131856217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hij is zelf ook niet heel enthousiast hoor, vandaag.
Hoe bedoel je dat? Als in dat hij het ook niet zo gezellig vond en/of niet verder wil?
pi_131856258
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Als in dat hij het ook niet zo gezellig vond en/of niet verder wil?
Ik spreek hem gewoon amper. Zegt me wel te willen zien nog, en zegt ook dat ik hard op weg ben zijn vriendin te gaan worden :? maar houdt wel afstand, wat hij voor de date niet deed.
pi_131856355
OkCupid ziet er goed uit :)
pi_131856524
Dus hij had je gewoon hard moeten nemen op zijn nieuwe bank voor dat wow gevoel? Wat een non argument zeg :') tenzij je totaal niet bij elkaar past ok, maar dit is gewoon bullshit. Je verwacht een disney sprookje met een prins op het witte paard. Een relatie opbouwen neemt tijd in beslag. Daarnaast geef je verkeerde signalen af als je knuffelt en weet ik veel.

ik zou ook niet al te enthousiast over je zijn na zo'n lompe actie
pi_131856633
quote:

[..]

Het is toch niet heel raar dat je het leuk met iemand kan hebben? Maar dat je weet dat hij/zij het net niet helemaal is?
Ik heb dat ook wel een aantal keren gehad. Maar dan moet je natuurlijk niet zeggen dat je helemaal gek op hem of haar bent. En er natuurlijk niet te lang mee door gaan.
pi_131856648
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef totalvamp het volgende:
Dus hij had je gewoon hard moeten nemen op zijn nieuwe bank voor dat wow gevoel? Wat een non argument zeg :') tenzij je totaal niet bij elkaar past ok, maar dit is gewoon bullshit. Je verwacht een disney sprookje met een prins op het witte paard. Een relatie opbouwen neemt tijd in beslag. Daarnaast geef je verkeerde signalen af als je knuffelt en weet ik veel.

Eh, whut? :')
pi_131856829
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef totalvamp het volgende:

Haha je zegt het wel mooi. Dat voelde ik dus ook bij een aantal dates die ik heb gehad. Van die vrouwen die je dan helemaal gek maken en laten merken dat jij het helemaal voor ze bent. En dan uiteindelijk laten ze je keihard vallen, omdat het gevoel ontbreekt :P
pi_131856869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha je zegt het wel mooi. Dat voelde ik dus ook bij een aantal dates die ik heb gehad. Van die vrouwen die je dan helemaal gek maken en laten merken dat jij het helemaal voor ze bent. En dan uiteindelijk laten ze je keihard vallen, omdat het gevoel ontbreekt :P
Ho, ho, onderschat mannen niet he.
pi_131856988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef Sannne het volgende:

[..]

Eh, whut? :')
wat begrijp je niet?
pi_131857018
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ho, ho, onderschat mannen niet he.
Ja ik date alleen nooit met mannen ;) Vandaar.
pi_131857235
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dit!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131857310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het is toch niet heel raar dat je het leuk met iemand kan hebben? Maar dat je weet dat hij/zij het net niet helemaal is?
Ik heb dat ook wel een aantal keren gehad. Maar dan moet je natuurlijk niet zeggen dat je helemaal gek op hem of haar bent. En er natuurlijk niet te lang mee door gaan.
Ja, maar met meteen een WOW gevoel willen hebben, dan moet het dus in 1 keer echt helemaal perfect zijn zoals in een sprookje ofzo.
Bijna al mijn relaties zijn gegroeid vanuit het elkaar vaker zien.... Misschien maar 1 echt uit een "wow" gevoel... vandaar.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_131857941
Precies mannen, dank voor de aanvulling, ben dus niet de enige die dat gevoel had en heeft zo nu en dan..

Gewoon een spel spelen met iemand zijn gevoelens en het zelf niet doorhebben, dat is een mooie bak..
pi_131858367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies mannen, dank voor de aanvulling, ben dus niet de enige die dat gevoel had en heeft zo nu en dan..

Gewoon een spel spelen met iemand zijn gevoelens en het zelf niet doorhebben, dat is een mooie bak..
Ja ik heb daar in het begin wel ff moeite mee gehad, maar ik sta daar ook iets nuchterder in nu. Bovendien vertrouw ik ze nu allemaal niet zo snel meer. In het verleden kon ik me nogal eens helemaal mee laten slepen door het gedrag van mijn dates, maar nu ben ik toch wel skeptisch in het begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')