Echt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat wow gevoel willen?
Nouja, ik zie me hem gewoon niet voorstellen aan familie. Ik stond voor de deur, te wachten op hem (hij moest even parkeren, ik stapte al uit met de tassen) en toen fietste net een vriendin langs. Dus die stopte 'Heyyy hoe was je date??'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij is zelf ook niet heel enthousiast hoor, vandaag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sannne, vat dit niet persoonlijk op, ik gun eenieder alle geluk van de wereld. Ik merk dat meer dames meteen al een wow-gevoel willen hebben bij een eerste date.. Daarmee leg je de verwachting erg hoog. En als je nu ook aangeeft dat je leuk geknuffeld heb e.d. Dan zijn dat signalen waar je U tegen zegt.. Vervolgens zie je er geen heil in (wat prima kan, iedereen ziet dat anders), daardoor zet je de man in kwestie wel op het verkeerde been en denkt hij dat je hem echt leuk vind..
Dit heb ik zelf laatst al meerdere malen meegemaakt en dat is niet grappig, voelde een beetje als spelen met gevoelens.. Zo ervaarde ik dat..
Hoe bedoel je dat? Als in dat hij het ook niet zo gezellig vond en/of niet verder wil?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij is zelf ook niet heel enthousiast hoor, vandaag.
Ik spreek hem gewoon amper. Zegt me wel te willen zien nog, en zegt ook dat ik hard op weg ben zijn vriendin te gaan wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als in dat hij het ook niet zo gezellig vond en/of niet verder wil?
Het is toch niet heel raar dat je het leuk met iemand kan hebben? Maar dat je weet dat hij/zij het net niet helemaal is?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eh, whut?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef totalvamp het volgende:
Dus hij had je gewoon hard moeten nemen op zijn nieuwe bank voor dat wow gevoel? Wat een non argument zegtenzij je totaal niet bij elkaar past ok, maar dit is gewoon bullshit. Je verwacht een disney sprookje met een prins op het witte paard. Een relatie opbouwen neemt tijd in beslag. Daarnaast geef je verkeerde signalen af als je knuffelt en weet ik veel.
ik zou ook niet al te enthousiast over je zijn na zo'n lompe actie
Haha je zegt het wel mooi. Dat voelde ik dus ook bij een aantal dates die ik heb gehad. Van die vrouwen die je dan helemaal gek maken en laten merken dat jij het helemaal voor ze bent. En dan uiteindelijk laten ze je keihard vallen, omdat het gevoel ontbreektquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef totalvamp het volgende:
Dus hij had je gewoon hard moeten nemen op zijn nieuwe bank voor dat wow gevoel? Wat een non argument zegtenzij je totaal niet bij elkaar past ok, maar dit is gewoon bullshit. Je verwacht een disney sprookje met een prins op het witte paard. Een relatie opbouwen neemt tijd in beslag. Daarnaast geef je verkeerde signalen af als je knuffelt en weet ik veel.
ik zou ook niet al te enthousiast over je zijn na zo'n lompe actie
Ho, ho, onderschat mannen niet he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha je zegt het wel mooi. Dat voelde ik dus ook bij een aantal dates die ik heb gehad. Van die vrouwen die je dan helemaal gek maken en laten merken dat jij het helemaal voor ze bent. En dan uiteindelijk laten ze je keihard vallen, omdat het gevoel ontbreekt
Dit!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha je zegt het wel mooi. Dat voelde ik dus ook bij een aantal dates die ik heb gehad. Van die vrouwen die je dan helemaal gek maken en laten merken dat jij het helemaal voor ze bent. En dan uiteindelijk laten ze je keihard vallen, omdat het gevoel ontbreekt
Ja, maar met meteen een WOW gevoel willen hebben, dan moet het dus in 1 keer echt helemaal perfect zijn zoals in een sprookje ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is toch niet heel raar dat je het leuk met iemand kan hebben? Maar dat je weet dat hij/zij het net niet helemaal is?
Ik heb dat ook wel een aantal keren gehad. Maar dan moet je natuurlijk niet zeggen dat je helemaal gek op hem of haar bent. En er natuurlijk niet te lang mee door gaan.
Ja ik heb daar in het begin wel ff moeite mee gehad, maar ik sta daar ook iets nuchterder in nu. Bovendien vertrouw ik ze nu allemaal niet zo snel meer. In het verleden kon ik me nogal eens helemaal mee laten slepen door het gedrag van mijn dates, maar nu ben ik toch wel skeptisch in het begin.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Precies mannen, dank voor de aanvulling, ben dus niet de enige die dat gevoel had en heeft zo nu en dan..
Gewoon een spel spelen met iemand zijn gevoelens en het zelf niet doorhebben, dat is een mooie bak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |