quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb 'never gonna give you up' op LP
quote:
vorig jaar ging beter ofniet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:55 schreef Redbaron het volgende:
3e wedstrijd op rij verloren..
en dan vanavond niets te doen
Vorig jaar ging idd een heel stuk beter. We hebben op het moment toch een paar langdurig geblesseerden die echt van toegevoegde waarde zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vorig jaar ging beter ofniet?
ik heb nu een aanhanger
dat ding nu maar eens iets demonteren.
dat is wel klote ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorig jaar ging idd een heel stuk beter. We hebben op het moment toch een paar langdurig geblesseerden die echt van toegevoegde waarde zijn.
De ene i afgelopen week geopereerd en de ander heeft net de scan achter de rug..
4-1 gewonnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een hele openbaring zeker..
Wel gewonnen?
jup, we staan nu 1e.quote:
Spannende wedstrijd voor de boeg dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, we staan nu 1e.
we moeten volgende week tegen de nr 2
jup, gewoon zorgen dat we die winnen. dan is er niks aan de handquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Spannende wedstrijd voor de boeg dus
Wij staan stijf onderaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren carnaval gevierd
Geen metropool dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Oja nice!quote:
Gister hebben we het zelf laten liggen, we hadden voor zij scoorden al op 3-0 moeten staan. De rest van het duel waren we wel matig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, gewoon zorgen dat we die winnen. dan is er niks aan de hand
dat is wel klote. waren de anderen ook echt beter of hebben jullie het zelf laten liggen?
En als het voetballend niet lukt kun jij er gewoon stevig de beuk in gooienquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gister hebben we het zelf laten liggen, we hadden voor zij scoorden al op 3-0 moeten staan. De rest van het duel waren we wel matig.
De andere twee wedstrijden hadden we een de scheids tegen en de ander viel net verkeerd.
Hopen dat we er iig nog iets van maken dit seizoen
Dat lukte gister ook niet echtquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als het voetballend niet lukt kun jij er gewoon stevig de beuk in gooien
Waren de spitsen te beweeglijk of waren het ook harde kerels?quote:
Ik was niet in goede doen, normaal zou ik die spits na vijf minuten al onder de duim hebben gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waren de spitsen te beweeglijk of waren het ook harde kerels?
Als je de bal niet haalt, dan maar de man.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En als het voetballend niet lukt kun jij er gewoon stevig de beuk in gooien
Ja net nu ik motorrijlessen wil nemen.quote:
ik ben in november begonnen met motorrijlessenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja net nu ik motorrijlessen wil nemen.
Maar als ik dan kan rijden, dan kan ik het met mooi weer ook
Autorijles ook in de sneeuw gedaan. Gelijk goed geoefend. Dus kan mooiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben in november begonnen met motorrijlessen
ja, dat scheelt welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Autorijles ook in de sneeuw gedaan. Gelijk goed geoefend. Dus kan mooi
Trippin balls!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht weer lekker stompzinnig gedroomd
Op de slaapkamer van m'n broertje in Hulst lag een teerput en daar kon je alligators vangen met een stuk touw en een wasknijperAls je dan zo'n beest aan de knijper sloeg moest je het touw om de radiatorknop slingeren om dat beest vast te houden, anders zonk 'ie weer weg.
Terwijl ik met zo'n beest vocht (gaf het een paar rake klappen voor z'n bakkes) kwam Dr. House nog even langs om de boel te beoordelen en de alligator verrot te schelden en de droom eindigde met mij op een dooie alligator, waar ik de kaken van had afgebroken, zittend terwijl ik een peuk rookte en \m/ deed.
Dus
Ik denk dat David deze vismethode uit zou willen proberen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht weer lekker stompzinnig gedroomd
Op de slaapkamer van m'n broertje in Hulst lag een teerput en daar kon je alligators vangen met een stuk touw en een wasknijperAls je dan zo'n beest aan de knijper sloeg moest je het touw om de radiatorknop slingeren om dat beest vast te houden, anders zonk 'ie weer weg.
Hoi Selmaquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat David deze vismethode uit zou willen proberen.
Hoe is het verder met jou eigenlijk?quote:
die moeheid moet je gewoon negerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
een beetje moe maar verder wel heersch..
Mooizoquote:
laten we dat maar niet doen met mijn werkzaamhedenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die moeheid moet je gewoon negeren
Hehe same here, die haat op KLB en ONZ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:29 schreef Dearest het volgende:
Nu ik toch een beetje mijn FOK!-horizon aan het verbreden ben en probeer niet alleen in GC en ONZ te posten kan ik net zo goed hier even om 't hoekje kijkenGoedemorgen!
Las het net jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stelletje prutsers op het ziekenhuis
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Autorijles ook in de sneeuw gedaan. Gelijk goed geoefend. Dus kan mooi
Goedemorgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:29 schreef Dearest het volgende:
Nu ik toch een beetje mijn FOK!-horizon aan het verbreden ben en probeer niet alleen in GC en ONZ te posten kan ik net zo goed hier even om 't hoekje kijkenGoedemorgen!
ONZ is mooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:55 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Hehe same here, die haat op KLB en ONZ...
Whatsup?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stelletje prutsers op het ziekenhuis
Dat kan ik nog steeds nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ookNooit geleerd hoe ik netjes in moest parkeren
Dat kwam wel toen ik m'n rijbewijs haalde
Goed, eigenlijk. Maar de verdoving is ook nog niet uitgewerkt. Heb al wel preventief pijnstilling genomen en ga zo even slapen op de bankquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las het net ja
Hoe is het nu met je?
Nou, mijn rechter verstandskiezen moesten eruit. Hij keek ook even naar de linker en daar was ook iets opmerkelijks aan, dus hij had het erover dat die er de volgende keer uit moesten. Toen pakte hij de verdoving, en verdoofde hij ineens de linker kant. Toen de verdoving erin zat zei hij gelijk 'Shit, heb ik nou de verkeerde kant verdoofd?'. Ik dacht echt, wtfquote:
Mijn god wat een stel slaperts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed, eigenlijk. Maar de verdoving is ook nog niet uitgewerkt. Heb al wel preventief pijnstilling genomen en ga zo even slapen op de bank
[..]
Nou, mijn rechter verstandskiezen moesten eruit. Hij keek ook even naar de linker en daar was ook iets opmerkelijks aan, dus hij had het erover dat die er de volgende keer uit moesten. Toen pakte hij de verdoving, en verdoofde hij ineens de linker kant. Toen de verdoving erin zat zei hij gelijk 'Shit, heb ik nou de verkeerde kant verdoofd?'. Ik dacht echt, wtfMaargoed. Nu hebben ze links er maar uitgehaald, en moet ik 14 november terug komen voor rechts
Ik hoop voor hem dat mijn rechter onderkies in die tijd niet besluit om weer te gaan onsteken.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn god wat een stel slaperts.![]()
Hopen dat je verder dan maar geen last krijgt inderdaad. Dan is er opzich weinig aan de hand.
Mooizo! Hop naar school jijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:49 schreef Dearest het volgende:
Vermijd ik de straat van mijn oma omdat ze dan kan zien dat ik aan het spijbelen ben, fiets ik de straat ernaast door, wie komt er langs me rijden? Mijn omaGodverdomme.
Nja kijk, ik was gister ziek (ja, echt ziek) en ik stond nog op ziekgemeld en ik had maar 1 uurtje les waarvan ik alles al af had, dus dan was het aftekenen en weer naar huis... En aangezien tussen 12 en 1 de bus niet gaat (om 1 uur pas weer) had ik het er niet echt voor over om een half uur in de bus te zitten, 5 minuten op school te zijn en dan een uur te wachtenquote:
Ok da's dan wel logisch ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja kijk, ik was gister ziek (ja, echt ziek) en ik stond nog op ziekgemeld en ik had maar 1 uurtje les waarvan ik alles al af had, dus dan was het aftekenen en weer naar huis... En aangezien tussen 12 en 1 de bus niet gaat (om 1 uur pas weer) had ik het er niet echt voor over om een half uur in de bus te zitten, 5 minuten op school te zijn en dan een uur te wachtenHelaas was mijn moeder het er niet mee eens dus tja, dan maar zo.
Laat het morgen gewoon zien aan die vrouw, is er niks aan het handje.
ik heb geen idee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Dearest het volgende:
Waar gaat die hele meet eigenlijk plaatsvinden? Even nieuwsgierig
Ik vind ergens bij Almelo dan een eerlijkere plek, als er ook mensen uit omgeving Haaksbergen moeten komen en zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
ik zie het wel. liefst hengelo of enschede, dat kan ik nog met de fiets, mocht het goed weer zijn
ik dacht alquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
^ Onee grapje ik zit in de war met Gramsbergenlaat maar
is ook primaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht misschien chill bij mij thuis?
Maar andere opties zijn ook goed
je hebt van die meeting manager een mail gekregen met een link om het te kunnen aanpassen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Fera het volgende:
Wij moeten vanuit Gelderland komen.
Ik kan trouwens het eerste weekend van november ook niet, net als David. Maar ik weet niet hoe dat aan te passen, ding zegt dat ik weer opnieuw in moet schrijven. Maar dan staat het er vast twee keer.
Dank je!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt van die meeting manager een mail gekregen met een link om het te kunnen aanpassen.
edit: Ik kan het als admin ook aanpassen. zo goed?
waar ergens in vjenne woon jij dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
vjennekloetn gespotziek dichtbij
Nee, Westerhaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
waar ergens in vjenne woon jij dan?
welkom hier dan, had je nog niet eerder gezienquote:
dankjewelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
welkom hier dan, had je nog niet eerder gezien![]()
plan wat je het beste uitkomt en dan zie je wel wat er gebeurt. Of nog iets verder gaan zitten qua datums ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Best wel lastig een datum kiezen als op alle data in ieder geval 2 niet kunnen![]()
Ik kan zelf in ieder geval de 18e niet. En als het bij mij thuis plaatsvind heb ik voorkeur voor een vrijdag. Dus ik denk dat ik dan ga voor de 25e.
Als we ergens anders heen gaan, maakt het voor mij niet uit.
ik vind de 25e primaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Best wel lastig een datum kiezen als op alle data in ieder geval 2 niet kunnen![]()
Ik kan zelf in ieder geval de 18e niet. En als het bij mij thuis plaatsvind heb ik voorkeur voor een vrijdag. Dus ik denk dat ik dan ga voor de 25e.
Als we ergens anders heen gaan, maakt het voor mij niet uit.
quote:
quote:
heldenmodquote:
Weer zo'n typische positieve discriminatie jegens een kleurlingquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer zo'n typische positieve discriminatie jegens een kleurling
quote:
hoe is het er mee?quote:
Is alweer een maand of wat geleden dat ik bezoek had, verschilt ook per dag wat ik aankan... de ene dag 3u, de andere dag amper 30 minquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe is het er mee?
kun je bezoek nog een beetje volhouden?
hmm, das wel kut.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is alweer een maand of wat geleden dat ik bezoek had, verschilt ook per dag wat ik aankan... de ene dag 3u, de andere dag amper 30 min
Er staat kanon klaar, maar weet niet of pa dat zo mooi vindt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel kut.
ik wil wel een keer langskomen. het is al een tijd geleden
dan moet die keerl maar wat minder drinkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er staat kanon klaar, maar weet niet of pa dat zo mooi vindt.
Volgens mij heeft 'ie die blikken nog nauwelijks aangeraakt, dus wellicht maak je kansquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet die keerl maar wat minder drinken
hoeft ook niet jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie die blikken nog nauwelijks aangeraakt, dus wellicht maak je kansZal alleen geen zuipfestijn zoals in Amersfoort worden, ik kan tegenwoordig nog maar max 3 halve liters of 3 glazen wijn aan en die wil ik dan in m'n eentje drinken
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft het broertje van een collega van me kaartjes voor A7X gewonnen, geeft 'ie ze weg omdat 'ie het kutmuziek vindt
Waarom kreeg ik ze niet
Henquote:
Ik verveel me helemaal kapot en heb nergens zin inquote:
Zelfs niet in KONTNEUKN?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verveel me helemaal kapot en heb nergens zin in
Noesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bweurk, heb net weer eens zitten kotsen
klinkt goed. Jij hebt een vetpan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
MEET!
Wanneer? 25 oktober
Waar? Bij mij thuis
Oke, maar wáár is dat? Mijn adres PM ik even aan iedereen die volgens de meetingmanager kan
Hoelaat? Vanaf een uur of 8
Moet ik nog iets meenemen? Ja! American party bitches! So bring booze, snacks, or anything else. Misschien handig om enigszins te overleggen wie wat meeneemt, om te voorkomen dat we de satésaus reclame na gaan doen.
See you then!!
Slaat nergens op, heb geen glutenzooi binnengekregen en toch voel ik me heel erg mwaquote:
Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt goed. Jij hebt een vetpan?
Noooooh, boerenkool!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slaat nergens op, heb geen glutenzooi binnengekregen en toch voel ik me heel erg mwaKreeg het gevoel dat er iets in m'n keel zat, hoestte en slikte een paar keer en toen hing ik al boven de wc. Daar ging de boerenkool
Laat dat ex maar weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een (ex) MC medewerker zonder frituur.
geen lekker bitterballetje op z'n tijd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat dat ex maar weg.
Maar júist een McMedewerker zonder frituur. Helemaal geen zin in man
Best lekker, ja. Maar daar ga ik niet een hele frituurpan voor aanschaffenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen lekker bitterballetje op z'n tijd?
Mensen die boerenkool uitkotsenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slaat nergens op, heb geen glutenzooi binnengekregen en toch voel ik me heel erg mwaKreeg het gevoel dat er iets in m'n keel zat, hoestte en slikte een paar keer en toen hing ik al boven de wc. Daar ging de boerenkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Vind ik ook wel iets voor hem om te geven inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
toen ik op mezelf woonde, kreeg ik van m'n broertje als cadeau een vetpan![]()
dat was een van de eerste dingen die ik wou hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
toen ik op mezelf woonde, kreeg ik van m'n broertje als cadeau een vetpan![]()
heb je een oven?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best lekker, ja. Maar daar ga ik niet een hele frituurpan voor aanschaffen![]()
Ik mis hem nog niet, dus koop ik hem ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je een oven?
anders ga ik gewoon hamburgers bakkenIk heb een oven. En hamburgers bakken mag, als je de troep beperkt houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Komt er nog een achterquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Even wat anders hé... Ik zag op Facebook een post van David voorbij komen waarop Nathalie gereageerd had.. Die is opzich wel een redelijke chick!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Even wat anders hé... Ik zag op Facebook een post van David voorbij komen waarop Nathalie gereageerd had.. Die is opzich wel een redelijke chick!
Vetklontjequote:
Dit.quote:
Dan ken jij wel weinig babesquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Nathalie is één van de lekkerste babes die ik ken.
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Vind ik juist wel. Juist heel anders dan al die zogenaamde mooie vrouwen in advertenties en op reclames. Persoonlijk vind ik vrouwen die een beetje afwijken van die norm veel leuker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt..
Ze is ook niet lelijk maar echt bijzonder ook niet
True true,quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik juist wel. Juist heel anders dan al die zogenaamde mooie vrouwen in advertenties en op reclames. Persoonlijk vind ik vrouwen die een beetje afwijken van die norm veel leuker.
O, maar dat vind ik ook niet gek! Jij hebt waarschijnlijk weer een hele andere smaak.quote:
Haha je kent er zelfs een van die me wel wat deed. Was ook geen doorsnee type meisje vond ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar dat vind ik ook niet gek! Jij hebt waarschijnlijk weer een hele andere smaak.Heb je daar trouwens voorbeelden van? Ben wel nieuwsgierig nu.
Ik kan zo even niet bedenken wie dat zou kunnen zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha je kent er zelfs een van die me wel wat deed. Was ook geen doorsnee type meisje vond ik
Verder ben ik ook maar een lastige hoor
Vnl D-man kent r goed. Miss dat dat een belletje doet rinkelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zo even niet bedenken wie dat zou kunnen zijn.
Maar hij kent echt tienduizenden meisjes.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vnl D-man kent r goed. Miss dat dat een belletje doet rinkelen
Maar vast niet zo'n leuke als deze die ik bedoelquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij kent echt tienduizenden meisjes.
Bedoel je mij soms? Of één van zijn exen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar vast niet zo'n leuke als deze die ik bedoel
Haha nee en neequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedoel je mij soms? Of één van zijn exen?
Dan weet ik echt niet welk meisje je bedoelt. Er zijn er zoveel die het kunnen zijn.quote:
Geeft niet, miss kom je er nog achter. Voor nu blijf ik moeilijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet welk meisje je bedoelt. Er zijn er zoveel die het kunnen zijn.
Hmmmm, ik heb wel een vermoeden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geeft niet, miss kom je er nog achter. Voor nu blijf ik moeilijk
Als het klopt denk ik: ja, knappe vrouw, maar niet helemaal mijn type. Beetje te saai voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan kun je mij alleen nog maar gelijk geven
tsjah daar heb je wel een punt denk ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het klopt denk ik: ja, knappe vrouw, maar niet helemaal mijn type. Beetje te saai voor mij.
Hoezo? Dat ze saai lijkt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tsjah daar heb je wel een punt denk ik.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh, iig niet opgewassen tegen mijn activiteit
Ik stelde me voor hoe jij actief zou zijn.quote:
Vertel....quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stelde me voor hoe jij actief zou zijn.
Nee hoor. Maar alles in mijn hoofd ziet er grappiger uit dan in het echt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vertel....
Ik ben volgens jou een luie draak die de hele dag thuis ligt te rotten net als alle fokkers?
hmmkayyyyquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar alles in mijn hoofd ziet er grappiger uit dan in het echt.
Jij hebt een blije kleurplaat in je hoofd?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar alles in mijn hoofd ziet er grappiger uit dan in het echt.
Lol whut. Ik vond het juist wel grappig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt een blije kleurplaat in je hoofd?
Met bovenstaande opmerking heb ik de eeuwige haat van de ex van een maat van me op de hals gehaaldStom wijf dat het was. Maat van me lag trouwens op de grond te hikken en te stuipen van het lachen toen ik dat zei
Mijn "rant" duurde wel wat langer dan die ene zin, maar ben het helaas grotendeels vergeten
Tast dat gedoe nu ook al je hersenen aan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt een blije kleurplaat in je hoofd?
Met bovenstaande opmerking heb ik de eeuwige haat van de ex van een maat van me op de hals gehaaldStom wijf dat het was. Maat van me lag trouwens op de grond te hikken en te stuipen van het lachen toen ik dat zei
Mijn "rant" duurde wel wat langer dan die ene zin, maar ben het helaas grotendeels vergeten
Jij weet al langer dan vandaag dat ik een beetje vreemd (maar wel lekker) ben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tast dat gedoe nu ook al je hersenen aan?
DUDE!....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij weet al langer dan vandaag dat ik een beetje vreemd (maar wel lekker) ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Dat heb jij niet tegen B gezegd, apenhoofdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij weet al langer dan vandaag dat ik een beetje vreemd (maar wel lekker) ben.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
DUDE!....Jij bent zooooo typischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Heul welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb jij niet tegen B gezegd, apenhoofd
Gaat zn gangetje. En moet een VOG verklaring aanvragen waar ik me zorgen om maakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelluf.
Alles goed B-meister?
Zoveel arrestaties meegemaakt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje. En moet een VOG verklaring aanvragen waar ik me zorgen om maak
Was maar een garpjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoveel arrestaties meegemaakt?
Meestal krijg je die wel hoor, tenzij je in het verleden bent opgepakt wegens fraude en dat soort ellende.
Skatjuhquote:
Ja, wel goed hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was maar een garpje![]()
Ga er gewoon van uit dat ik m krijg zonder problemen..
En hoe is het met D-man?
Mooi man, in ieder geval drukker dan ik..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor
Druk met werk endezo
Nehh, daar ben ik al een tijdje wegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi man, in ieder geval drukker dan ik..
Nog steeds bij de kruidvat?
Damn, je boekt dus vooruitgang..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, daar ben ik al een tijdje weg
Werk weer bij good old McDonald'sDaar kan ik tenminste weer uren maken, want dat was minder dan onzeker bij Kruidvat.
Mja, de arbeidsmarkt is nog steeds in een heel diep dalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Damn, je boekt dus vooruitgang..
Ik deze week iig bij de deur en volgende week nog een raadsel. Sollicitaties is waardeloos. Zelfs over de grens ben ik al aantal keer afgewezen op te weinig ervaring
Jup, it sucks big timequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, de arbeidsmarkt is nog steeds in een heel diep dal
Hier werkt 'ie echt goed, net nog gebruiktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, J. De messengerreviver faalt bij mij echt bigtime.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier werkt 'ie echt goed, net nog gebruikt
Welk bericht krijg je dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, bij mij heeft 'ie het één keer gedaan, en nu is er elke keer een probleem met aanmelden.
Dat er geen verbinding met mijn internet is. Vervolgens geeft 'ie aan dat het probleem ligt aan de keypoorten.quote:
GTP?quote:
N.quote:
x2quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier werkt 'ie echt goed, net nog gebruikt
Moet je die Herstellen-functie een paar keer gebruiken, dan doet ie het meestal wel. Of even in je firewall kiekn of msn er wel door magquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat er geen verbinding met mijn internet is. Vervolgens geeft 'ie aan dat het probleem ligt aan de keypoorten.
Did both. Nothing changedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je die Herstellen-functie een paar keer gebruiken, dan doet ie het meestal wel. Of even in je firewall kiekn of msn er wel door mag
quote:
quote:
Bek hol'n.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.upcoming.nl/ri(...)t-is-een-kurt-cobain![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Faith in humanity lost.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een enorm irritante kut-UI... net zo irri als die van murp en dinges...quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat een enorm irritante kut-UI... net zo irri als die van murp en dinges...Gelukkig heb ik de shift+esc-addon die die dingen laat stoppen
goede morgen.quote:
mogguhquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
goede morgen.
En ik moet huilen van die UI
Basquote:
aaawwwwquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen 50k voor mij dus, het geluid van Q-Music is geraden
en, wat was het geluid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen 50k voor mij dus, het geluid van Q-Music is geraden
Qudt-Musicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aaawwww
Waarom luister je eigenlijk q-music
quote:
The Jack of Hearts.quote:
Want da's machtig mooi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dusja, dingen doen met dingen. En dingen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
dan lijkt het wat drukker in dit topic
het is toch al aardig druk in dit topic?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrikequote:
Selmaquote:
Wouterquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike![]()
[..]
Selma![]()
hoe is het met jullie?
hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:20 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter
Wel goed, ben alleen zo handig geweest om m'n telefoon in Maastricht te laten liggen
Hoe is't met jou?
O jee, wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
ik had vandaag jouw whatsapp er nog voor
hier is het wel redelijk. vriendin boos, ik ben aan het stofzuigen. en zometeen maar eens kijken wat ik ga doen.
tjah, ik was van mening dat als je dingen doet, dat je dat dan af moet maken en niet 10 dingen doen en half doenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:17 schreef slangpie het volgende:
Meld ik mij stiekem een keer weer, weet iemand hier of de groene Bruins munten nog geldig zijn?
Markoquote:
Was best wel warm nog in de nacht. En nu komt de verwarming weer aan tijd eraan dus dat moet even wennen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hadden jullie het vannacht ook zo warm? Ik zweette m'n bed uit en was gewoon drijfnatSta je daar om 4:30 te hannesen om een ander shirt en andere boxer aan te trekken en je beddegoed te vervangen
het is de overgang meidquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hadden jullie het vannacht ook zo warm? Ik zweette m'n bed uit en was gewoon drijfnatSta je daar om 4:30 te hannesen om een ander shirt en andere boxer aan te trekken en je beddegoed te vervangen
quote:
SPOILER: *Zwarte humor*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |