Mits ze er een beetje goed uitzien natuurlijkquote:
TS pijpt elkaar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:20 schreef meneerman het volgende:
Gewoon op straat elkaar pijpen, net als TS
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:14 schreef wolf6 het volgende:
Kijk gewoon de andere kant op en zeik niet zo. Ga je druk maken om mensen die shit op straat gooien of kutherrie maken, je weet wel, zaken waar je echt LAST van hebt. Ik vind het ook niet het meest fijne gezicht, maar dat heb ik evengoed met de meeste bekkende hetero's.
Maak dan van je topic titel "Mensen die het zo nodig vinden om elkaar op straat te bekken" Als je het net zo storend vind.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:02 schreef oLexie het volgende:
Net als hetero mensen; doe dat thuis ofzo....
Vind ik minstens zo storend.
Dit is niet mijn topic vriend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:39 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Maak dan van je topic titel "Mensen die het zo nodig vinden om elkaar op straat te bekken" Als je het net zo storend vind.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
En tot zo ver deed je je usernaam eer aan.
al zijn ze lelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mits ze er een beetje goed uitzien natuurlijk
Nee, ook hetero's moeten dit voor thuis bewaren. Hand in hand lopen is prima, ook wanneer homo's dat doen. Alles verder dan dat doe je maar thuis in de slaapkamer.quote:
Ik wist niet dat ze in de biblebelt ook internetaansluiting hadden ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, ook hetero's moeten dit voor thuis bewaren. Hand in hand lopen is prima, ook wanneer homo's dat doen. Alles verder dan dat doe je maar thuis in de slaapkamer.
Waar trek jij de grens voor liefde in het openbaar dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:20 schreef netflanders het volgende:
Er is al zo weinig liefde in de wereld. Mij stoort het niet dat ze dit in het openbaar doen.
Hey, zet dat in een spoiler ofzo. Straks krijgt TS nog een ongewenste stijve plasser.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsjeblieft, homofobe ts:
[ afbeelding ]
Handjobs binnen een spetterradius.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar trek jij de grens voor liefde in het openbaar dan?
Niks biblebelt aan, dat soort dingen hebben geen plek in het openbaar. Op straat bedoel ik dan, als mensen het tijdens het dansen in een club doen is het al wat anders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in de biblebelt ook internetaansluiting hadden ?
Dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks biblebelt aan, dat soort dingen hebben geen plek in het openbaar. Op straat bedoel ik dan, als mensen het tijdens het dansen in een club doen is het al wat anders.
Maar hij is echt niet homofoob heurrrrrquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef erodome het volgende:
De verschrikking, mensen die van elkaar houden, echt ik zou er slapeloze nachten van hebben!
en ook nog om bevestiging vragenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
Hetero stellen mogen het ook thuis doen....... (ben ik nu rechtvaardiger?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |