én 10-daagse op Heerlenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
in de herfstvakantie weer spoorvernieuwing tussen Heerenveen en Meppel
Gezellig zo'n hele week op het dak zitten. Misschien zie je dan nog wat werkmeuk rijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Gelukkig zit ik dan heel de week op het HQ Arriva dus geen last van
over bezettingsgraad gesproken. In Rusland kunnen ze er ook wat van: http://www.vkmag.com/magazine/russische_trein_vol_geen_probleem/quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat er gewoon niet meer met lege treinen gereden moet worden. NS beknibbelt aan alle kanten op reizigersvoorzieningen omwille van de bezettingsgraad. Dan kan het niet zo zijn dat een willekeurige dozenduwer maar met lege treinen in het rond gaat rijden natuurlijk![]()
Hup, inzetten die hap godverdomme en rap een beetje.
De treinreiziger die staat, vermoordt zijn eigen zaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef Duvel het volgende:
Die bezettingsgraad is trouwens een milieudoel: hoe korter de treinen, hoe beter voor het milieu. Dus staan in de spits = goed voor de kids.
Ik kan inderdaad bijna altijd zitten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinreiziger die staat, vermoordt zijn eigen zaad.
Niks goed voor de kids
ongeveer twee Sittards achter elkaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Duvel het volgende:
Bijna twee keer zo lang als Leiden, en dat is al klote...
Werkzaamheden in het buitenland kun je nog wel terugvinden bij DB (http://bauarbeiten.bahn.de dacht ik) en bij Infrabel. Werkzaamheden waardoor dat boemeltje vanaf Venlo niet kan rijden kun je er met een beetje nadenken ook nog wel uitkrijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gebeld door NSH die mij ging vertellen via de telefoon dat ze het echt niet eerder kon melden. Dus ik zei dat ik een buitenlandse reis wilde maken maar ze konden het mij alleen vertellen voor ICE, Thalys en pimpel. Geile kutzooi. Ik wil vanaf Venlo met dat boemeltje.
En vooral de heenreis is een gokkast. Gelukkig heeft niemand last van werkzaamhedenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Werkzaamheden in het buitenland kun je nog wel terugvinden bij DB (http://bauarbeiten.bahn.de dacht ik) en bij Infrabel. Werkzaamheden waardoor dat boemeltje vanaf Venlo niet kan rijden kun je er met een beetje nadenken ook nog wel uitkrijgen.
De aanreis van/naar Venlo daarentegen...
Weet zelfs Max Maulwurf het niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:56 schreef greavy het volgende:
Het vinden van werkzaamheden tussen Venlo-Kaldenkirchen-Viersen bij DB Bauarbeiten vergt soms ook wel eens een eeuw geduld. Want die staan er vaak niet op
Die IC stond dus ingepland als stoptrein.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef b2py het volgende:
De intercity die achter de stoptrein reed is wel gestopt op Dronten om daar de wachtende passagiers op te pikken.
Hihi, stoptrein bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die IC stond dus ingepland als stoptrein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |