SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nja, week geleden gebeurde dit natuurlijk ook al en die kaartjes gingen vrij snel omhoog. Maar zal misschien wel wat langer duren nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
Binnen over 2 maanden als het zo doorgaat ja
Dit gaat om gekochte kaarten gewoon he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou wel grappig zijn als alle ongebruikte duplicates dadelijk gewoon verdwijnen![]()
Maar ik gun het jullie niet hoor, hoop op een mooie winst voor jullie. Ik heb er geen zin in en doe het lekker op de oude manier met vroege IF's
Ja maar zouden die untrackbaar zijn? Het blijven geduplicate kaartjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit gaat om gekochte kaarten gewoon he..
Mensen die ze eerlijk kopen kunnen ze niet benadelen. En denk ook niet dat ze het verschil kunnen zien in code.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar zouden die untrackbaar zijn? Het blijven geduplicate kaartjes
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoe het met bans zit ?
stel mn account krijgt een ban maar ik heb vanaf dat account allemaal spelers naar mn main gezet, bannen ze dan ook mn main account of alleen de 'mule'?
Gay :/quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die ze eerlijk kopen kunnen ze niet benadelen. En denk ook niet dat ze het verschil kunnen zien in code.
Ze kunnen dit niet bannen hoor, aangezien iedereen die kaartjes koopt ook automatisch glitchte en het sowieso iets in de app zelf is, EA maakt dit zelf mogelijk het is niet zo alsof je hier iets anders voor moest downloaden of iets moest hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoe het met bans zit ?
stel mn account krijgt een ban maar ik heb vanaf dat account allemaal spelers naar mn main gezet, bannen ze dan ook mn main account of alleen de 'mule'?
Nee hoor? Daar moet je wel doelbewuste handelingen voor verrichtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitch
Niet waar. 2 of meerdere kopen en naar je club sturen en je had er 1 meer dan je gekocht hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor? Daar moet je wel doelbewuste handelingen voor verrichten
Mja ik doe iets anders, ik kan zelf de kaartjes dupenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze kunnen dit niet bannen hoor, aangezien iedereen die kaartjes koopt ook automatisch glitchte en het sowieso iets in de app zelf is, EA maakt dit zelf mogelijk het is niet zo alsof je hier iets anders voor moest downloaden of iets moest hacken.
Je moet ze toch heen en weer sturen tussen je club en tradepile?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waar. 2 of meerdere kopen en naar je club sturen en je had er 1 meer dan je gekocht had
Dat kan iedereen, maar je kan ook per ongeluk een teveel naar je TP hebben gestuurd en dan er een terugsturen en dan ineens een extra hebben. EA kan hier heel moeilijk een zaak van maken, wat ze met Tamperen wel konden natuurlijk. Dat was echt doelbewust hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik doe iets anders, ik kan zelf de kaartjes dupen
Ja maar als je koopt en naar je club stuurt gebeurt het dus ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet ze toch heen en weer sturen tussen je club en tradepile?
Lijkt me sterk want dan zou je alles verdubbelen en dat is echt niet het gevalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar als je koopt en naar je club stuurt gebeurt het dus ook
Bij mij niet, had blijkbaar nét te weinig coins overgezetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.
Leer lezen gekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want dan zou je alles verdubbelen en dat is echt niet het geval
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitch
quote:
Probeer het zelf maar. Koop 2 chem styles van een soort die je niet in je club hebt. Stuur naar je club vanuit unassigned en taddaa heb je er 3quote:
dat doe ik nu dus, t is dik verdienen iig, zn 100k in een uur gemaaktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
e kan ook per ongeluk een teveel naar je TP hebben gestuurd en dan er een terugsturen en dan ineens een extra hebben. EA kan hier heel moeilijk een zaak van maken, wat ze met Tamperen wel konden natuurlijk. Dat was echt doelbewust hacken.
Ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen, want als het te lang duurt is de ligt de markt straks op z'n gat en dan is de uitdaging van handelen er in ieder geval af. Dit is ook niet een glitch waarbij ze iedereen kunnen bannen, dus ze zijn aardig fucked.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef wieisboos het volgende:
Ik ben nu als een gek aan het duplicaten. Als ik een ban krijg verkoop ik Fifa 14 wel weer gewoon want veel plezier beleef ik er tot nu toe niet aan
Dat gebeurd 1x, niet meer als je 3 of meer kaartjes in je club hebt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Probeer het zelf maar. Koop 2 chem styles van een soort die je niet in je club hebt. Stuur naar je club vanuit unassigned en taddaa heb je er 3
Dat is me meerdere keren overkomen vandaag. Als je daarna weer stuurt naar je TP en weer opnieuw koopt, heb je dus weer hetzelfde
De markt is al kapot, de prijzen zijn veel te laagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen, want als het te lang duurt is de ligt de markt straks op z'n gat en dan is de uitdaging van handelen er in ieder geval af. Dit is ook niet een glitch waarbij ze iedereen kunnen bannen, dus ze zijn aardig fucked.
Niet als je ze daarna dus naar je TP stuurt, dan gebeurt het voortdurend. En per chem stylequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat gebeurd 1x, niet meer als je 3 of meer kaartjes in je club hebt.
Vannacht denk ik, vrijdagnacht is duplicationbugfixdag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen, want als het te lang duurt is de ligt de markt straks op z'n gat en dan is de uitdaging van handelen er in ieder geval af. Dit is ook niet een glitch waarbij ze iedereen kunnen bannen, dus ze zijn aardig fucked.
Dat doe je niet als je aan het inslaan bent...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als je ze daarna dus naar je TP stuurt, dan gebeurt het voortdurend. En per chem style
Vorig jaar dacht jij ook dat ze die mensen die dat deden niet zouden bannenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:38 schreef pascal08 het volgende:
Tsja, het was een leuke tijd. Vorig jaar tamperen, och wat was dat spannend.Nu lijkt het einde van FUT wel in zicht. EA geeft blijkbaar ook geen fuck meer, oh wacht...
totale reset van de marktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht jij ook dat ze die mensen die dat deden niet zouden bannen
Dat hebben we geweten... ik denk dat ze er voor de mensen die duplicaten wel iets van een ban zal zijn
Maar het is toch niet verboden om in te kopen en daarna naar je TP te sturen? En je kan er ook 50 inslaan, heb je er 25 extra bij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat doe je niet als je aan het inslaan bent...
edit: Ik twijfelde, kom sprinten dan.
Wat voor eentje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je een nieuwe controller bij de Media Markt gekocht, doet de R2 toets het niet/amper.!
Volgende week een keer, moet eerst GTA nog uitspelen en voor dinsdag raak ik mijn xbox niet meer aan.quote:
Mensen met 100den kaartjes miss, anderen is te weinig bewijs voor omdat het iedereen is overkomen al dan niet per ongelukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat hebben we geweten... ik denk dat ze er voor de mensen die duplicaten wel iets van een ban zal zijn
Ze bannen per land, vorig jaar was Nederland bijna de zak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef DeWesp het volgende:
Als je geband wordt, kun je dan wel een nieuw ps3 account aanmaken en weer opnieuw beginnen? Of bannen ze op IP?
Tis ze toch teveel werk om uit te zoeken, dus dit hele rechtlullen wat krom is gaat nergens over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het is toch niet verboden om in te kopen en daarna naar je TP te sturen? En je kan er ook 50 inslaan, heb je er 25 extra bij.
Wat ik er iig mee wil zeggen is dat dit een glitch is die je kan overkomen zonder dat je doelbewust handelde, en dat daarom Ban's onmogelijk zijn. En vergeleken met Tamperen is het ook veel lastiger te controlen aangezien die packs die gekocht werden te linken waren met een account, nu zijn de kaartjes niet per account te zien en dus niet hoe iemand dit gedaan heeft.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze bannen per land, vorig jaar was Nederland bijna de zak.
Hoezo? Waarom denk je dat je zo weinig Afrikanen tegenkomt? Dat hele continent is gewoon eruit gegooid.quote:
Klopt, maar mensen leren ook van hun fouten. Inkopen kan namelijk weinig kwaad. Als ze gaan bannen, moeten ze bijna iedereen bannen dan (of gewoon resetten). Ik denk niet dat het debakel van vorig jaar erg goed was voor EA. Ze zullen sowieso klanten verloren zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lijst met klanten die EA verloren is:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen leren ook ban hun fouten. Inkopen kan namelijk weinig kwaad. Als ze gaan bannen, moeten ze bijna iedereen bannen dan (of gewoon resetten). Ik denk niet dat het debakel ban vorig jaar erg goed was voor EA. Ze zullen sowieso klanten verloren zijn.
Gelijk ook de belangrijkste klant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijst met klanten die EA verloren is:
- pascal08
Ach ja we zullen het allemaal wel weer zienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen leren ook van hun fouten. Inkopen kan namelijk weinig kwaad. Als ze gaan bannen, moeten ze bijna iedereen bannen dan (of gewoon resetten). Ik denk niet dat het debakel van vorig jaar erg goed was voor EA. Ze zullen sowieso klanten verloren zijn.
Dat is Maver24 nog altijd, wat die aan packs uitgeeft....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelijk ook de belangrijkste klant.
Dat zegt hij maar moet je die tradeprofit zien jonge. Die zit 24/7 te glitchen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is Maver24 nog altijd, wat die aan packs uitgeeft....
lurkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:48 schreef Principia het volgende:
Ik snap niet wat jullie aan het doen zijn, maar het is in ieder geval wel behoorlijk lame. Het is toch ook niet leuk om geld te verdienen met cheaten?
Vind ik dus ook!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:48 schreef Principia het volgende:
Ik snap niet wat jullie aan het doen zijn, maar het is in ieder geval wel behoorlijk lame. Het is toch ook niet leuk om geld te verdienen met cheaten?
Ben je ook met je kop op de capslock gevallen ofwa?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:48 schreef Grandesco het volgende:
IK ZIE DE TT EN IK BEN ME TOCH WEER KAPOT AAN HET GAAN ACHTER ME BUREAU...![]()
![]()
15 euro = 100kquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:48 schreef Principia het volgende:
Ik had vorige week 1milioen voor 250eu via ebay verkocht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
15 euro = 100k
1.000.000 = 150 euro
Nee, niet leuk.
Zeker neaf! Zik ut um merquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Yo, ben je aan het haten op limburgers?
Ich kom dich echt helemoal kapot maken dalijk.
Tering, zoveel? Ik had nog 100k voor 15 euro verkocht. Ik ben opgelicht!!!111!11!11quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:51 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik had vorige week 1milioen voor 250eu via ebay verkocht.
whehehe ja moest wel met paypal maar dat is betrouwbaar gelukkigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tering, zoveel? Ik had nog 100k voor 15 euro verkocht. Ik ben opgelicht!!!111!11!11
Reset gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:53 schreef DeWesp het volgende:
Totale reset is misschien nog wel het beste. Iedereen heeft het gedaan of ervan geprofiteerd. En bovendien is dit duplicaten niet eens echt hacken. Mensen met autobuyers worden ook nagenoeg niet geband. Ik speelde vorig jaar de pc-versie waar ineens een programma voor werd geschreven waarbij je gewoon de pot won wanneer je disconnecte. Goede spelers werden daardoor onbetaalbaar. EA had gewoon de top100 kunnen bannen omdat mensen dermate hoge matchcoins hadden die qua speeltijd niet eens mogelijk waren.
En dan zouden ze nu gaan bannen omdat ik gewoon heel veel twijfel. Hmm, naar de transfer list of toch maar naar mijn club. Of toch naar de transferlist. Of toch maar naar de club....
Je bedoelt de Jager.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
De hunter gaat al voor 600 coins. 267 chemistry kaarten, en nu door de spelers heen. God zegene de greep
Wat ben jij een hater zegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:53 schreef DeWesp het volgende:
Totale reset is misschien nog wel het beste. Iedereen heeft het gedaan of ervan geprofiteerd. En bovendien is dit duplicaten niet eens echt hacken. Mensen met autobuyers worden ook nagenoeg niet geband. Ik speelde vorig jaar de pc-versie waar ineens een programma voor werd geschreven waarbij je gewoon de pot won wanneer je disconnecte. Goede spelers werden daardoor onbetaalbaar. EA had gewoon de top100 kunnen bannen omdat mensen dermate hoge matchcoins hadden die qua speeltijd niet eens mogelijk waren.
En dan zouden ze nu gaan bannen omdat ik gewoon heel veel twijfel. Hmm, naar de transfer list of toch maar naar mijn club. Of toch naar de transferlist. Of toch maar naar de club....
Zeg het hem Thad !!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Al die fifa points, al die eerlijke traders.. no way. Reset slaat helemaal nergens op
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Al die fifa points, al die eerlijke traders.. no way. Reset slaat helemaal nergens op
Als ze dat doen gaat Fifa linea recta op marktplaats. Ik heb er toch al aardig wat uurtjes ingestoken in die ene week. Voor niks? En met mij zijn er velen. Gaat dus niet gebeuren.quote:
je bent een k vergetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Een CAM Fabregas met de Anker attribute![]()
.
500 x 5K? =quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
ik heb na vandaag denk ik wel 500 shadow kaartjes ingekocht dan mag de stijging wel beginnen
Als ze resetten kunnen ze net zo goed de deuren sluiten. De inkomsten zijn grotendeels afhankelijk van mensen die packs kopen met echt geld, zoals Maver. Als die worden gereset gaan ze echt niet opnieuw packs met echt geld kopen -> weg inkomsten. Ze kunnen eigenlijk alleen maar heel specifiek bannen als ze überhaupt kunnen zien wie er onredelijk veel glitched hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:53 schreef DeWesp het volgende:
xbox?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:02 schreef byah het volgende:
Ik denk ik open weer eens een pack na een weekGodvertyfuskut EA. Kan mezelf ook niet bedwingen met al die points
[ afbeelding ]
Die glitch duurt nu al bijna een hele dag. Het aantal eerlijke traders past waarschijnlijk in een telefooncel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
bij mij doet de glitch hetw nog steed nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die glitch duurt nu al bijna een hele dag. Het aantal eerlijke traders past waarschijnlijk in een telefooncel.
HAHA Goejen garp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:06 schreef Baje het volgende:
[..]
bij mij doet de glitch hetw nog steed niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja jij was datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:09 schreef byah het volgende:
[..]
Helaas zit mijn Konko tradepile al 3 weken lang vol
Kerel, denk eens logisch na, er zijn mensen die al honderden euros/uren in het spel hebben gestopt, denk je nou echt dat ze dan alles gaan resetten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die glitch duurt nu al bijna een hele dag. Het aantal eerlijke traders past waarschijnlijk in een telefooncel.
Moeten ze maar geen honderen euro's instoppen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kerel, denk eens logisch na, er zijn mensen die al honderden euros/uren in het spel hebben gestopt, denk je nou echt dat ze dan alles gaan resetten?
Het overgrote gedeelte van de FUT community heeft dit misschien niet eens door. Die hebben een baan, een sociaal leven en kijken niet elke dag op internet fora. Gewoon, een normaal leven dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef DeWesp het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van de FUT community heeft dit misschien niet eens door. Die hebben een baan, een sociaal leven en kijken niet elke dag op internet fora. Gewoon, een normaal leven dus.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van de FUT community heeft dit misschien niet eens door. Die hebben een baan, een sociaal leven en kijken niet elke dag op internet fora. Gewoon, een normaal leven dus.
ja al de hele middagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meer mensen de melding op GTA dat de Rockstar cloud servers unavilable zijn?
Eensch, en dan gaan we gewoon weer lekker met zijn allen buiten tienen. Ik keep voor 14, kopbal is 2, hakje is 3 en omhaal 5.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:07 schreef pascal08 het volgende:
Cancel Fut, geef mensen hun geld terug en stop met het maken van nieuwe FIFA's. Dat is beter voor iedereen.
Ja begin jij alvast wij komen zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:14 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Eensch, en dan gaan we gewoon weer lekker met zijn allen buiten tienen. Ik keep voor 14, kopbal is 2, hakje is 3 en omhaal 5.
Is in ieder geval glitch-proof
Ik keep voor 13.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:14 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Eensch, en dan gaan we gewoon weer lekker met zijn allen buiten tienen. Ik keep voor 14, kopbal is 2, hakje is 3 en omhaal 5.
Een serieuze vraag. Wie zouden jullie halen? Als jullie de coins ervoor hadden.quote:
Ronaldo natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
[..]
Een serieuze vraag. Wie zouden jullie halen? Als jullie de coins ervoor hadden.
Wacht op reactie van Mathijs, hij weet hoe Ronaldo speelt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
[..]
Ronaldoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
[..]
haahahahahahah jij hebt er 100en euros ingestopt en wij hebben al die coins gratisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
gaan de prijzen van die spelers nou ook omhoog door deze glitch? vreemd dat EA nog steeds het niet heeft gefixed. ik heb nu 54 Shadow kaartjes gekocht en 30 hunter kaartjes. vind het wel best zo, totaal 50k aan uit gegeven
Deze fifa Ronaldo. Strength erg belangrijk dit jaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RB en RCB omdat ik geen coins meer had. Komen die Koreaan en Diekmeier nog
Elke fifa nogquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Deze fifa Ronaldo. Strength erg belangrijk dit jaar
Beister, Brooks, Johnson en Prib zijn ook echt goed.quote:
Like every yearquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Deze fifa Ronaldo. Strength erg belangrijk dit jaar
en straks zijn jullie allemaal gebanned en ik niet. dus wat is nou beterquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
[..]
haahahahahahah jij hebt er 100en euros ingestopt en wij hebben al die coins gratis
je bent zo lekker naief voor zo'n knul van 24+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
gaan de prijzen van die spelers nou ook omhoog door deze glitch? vreemd dat EA nog steeds het niet heeft gefixed. ik heb nu 54 Shadow kaartjes gekocht en 30 hunter kaartjes. vind het wel best zo, totaal 50k aan uit gegeven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
Welke chem style is Jager in het engels ?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
[..]
haahahahahahah jij hebt er 100en euros ingestopt en wij hebben al die coins gratis
wat dacht je van Hunter knaapquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
Dat wou ik de afgelopen 2 weken al zeggen maar ik moest het stilhoudenquote:
AHAHAHA Hunterboyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
jij weet helemaal niet hoeveel ik erin heb gestoken dus daar kan je helemaal niet over oordelen. en ik kan het missen dus lekker boeie wat een ander er van vindquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Het stond er heel erg droog, maar het is nog waar ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat wou ik de afgelopen 2 weken al zeggen maar ik moest het stilhouden
Ik heb gisteravond nog een groot aantal gekocht voor 1,5kquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:24 schreef ThadCastle het volgende:
650c voor Shadow. Ik denk dat EA het gaat fixen als die op 200c zijn. Heb ik die dingen voor 1,2k gekocht
twitter:DarthEsso twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 18:27:28@jpflathead @RobHodson_ @EASPORTSFIFA We’ll be issuing bans for the worst offenders, fix is incoming reageer retweet
Dit ik dacht gister mooi inslaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:24 schreef ThadCastle het volgende:
650c voor Shadow. Ik denk dat EA het gaat fixen als die op 200c zijn. Heb ik die dingen voor 1,2k gekocht
Je kunt ook gewoon met iDeal geld storten, hoef je geen PSN kaart voor te kopen en ook niet perse 20 of 50 euro te doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het stond er heel erg droog, maar het is nog waar ookErgens ook wel sneu trouwens. Heb ook 20euro gestort op een PSN kaart, maar kon geen pakjes kopen. Misschien komt er nog wel een keer een dag dat ik een pizza kan bestellen via PSN.
HIDE YO KIDS, HIDE YO WIFEquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DarthEsso twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 18:27:28@jpflathead @RobHodson_ @EASPORTSFIFA We’ll be issuing bans for the worst offenders, fix is incoming reageer retweet
kut.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
Heb je geglitched dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat wordt veel GTA spelen dit jaar.
Niet helemaal met je eens, ik heb zowel CR7 als Messi sinds FUT 11 elk jaar nog gehad, maar vorig jaar kon ik helemaal niks met Ronaldo terwijl ik met Messi echt heerlijk kon dribbelen en knallen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Elke fifa nog
[..]
Beister, Brooks, Johnson en Prib zijn ook echt goed.
...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:31 schreef DutchSL het volgende:
Chemistry kaart verkocht voor 2x zijn waarde![]()
[ afbeelding ]
Vorig jaar enige jaar dat ik geen van beide heb gehad, dus misschien heb je daar gelijk inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, ik heb zowel CR7 als Messi sinds FUT 11 elk jaar nog gehad, maar vorig jaar kon ik helemaal niks met Ronaldo terwijl ik met Messi echt heerlijk kon dribbelen en knallen.
FUT 11, 12 en (denk ook 14) Ronaldo>Messi
Misschien lag het vorig jaar ook wel gewoon aan mij
Fix is incoming.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ook niet. Ik zag gewoon dat de kaarten opeens goedkoop waren! toen ben ik ze maar gaan kopen, want dat is eerlijk tradenquote:
Vorige keer stond er ook banhammer shit tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fix is incoming.
And this glitch will be back next Monday......!
Same herequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zag gewoon dat de kaarten opeens goedkoop waren! toen ben ik ze maar gaan kopen, want dat is eerlijk traden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
IDEMquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zag gewoon dat de kaarten opeens goedkoop waren! toen ben ik ze maar gaan kopen, want dat is eerlijk traden
Ze hebben het sowieso over de mensen die er extreem misbruik van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
IDEM
Ik heb niets geglitched alleen maar gekocht.
Ik ben safe
Dit, ik mag toch zeker wel 217 kaartjes kopen als ik dat wil yolo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ook niet geglitched, alleen een zooi shadow kaartjes gekocht, ook voor spelers in me club toe te kennen met zo'n kaartje
Als ze jou bannen ..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ook niet geglitched, alleen een zooi shadow kaartjes gekocht, ook voor spelers in me club toe te kennen met zo'n kaartje
Ronaldo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
[..]
www.wefut.comquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:38 schreef Grandesco het volgende:
Is "Jager" () de Pace + Shooting chemstyle?
Dit is de jager. hihiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:38 schreef Grandesco het volgende:
Is "Jager" () de Pace + Shooting chemstyle?
Die jaagt niet op vrouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is de jager. hihi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:38 schreef Alziend-Oog het volgende:
Willen mensen die FUT coins verkopen voor de xbox en paypal hebben me even DM'en. Heb de coins vandaag nodig.
En de coins dan die in omloop zijn... dat kunnen ze niet doen tenzij dat ze de coins teruggevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
Straks vewijdert EA alle chemistry kaarten vanwege deze glitch![]()
Oh shit![]()
![]()
Nu is een uitstekend moment om in te slaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:39 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb godverdomme heel de dag gewerkt voor mijn centen, krijg dus geen ban en ook geen extra kaartjes, vieze uitkeringstrekkers![]()
![]()
Ja zeker, in de bus. Kan jij niet even wat voor me inslaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu is een uitstekend moment om in te slaan
Dan moet ik je inloggegevens hebben en antwoord op de geheime vraagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja zeker, in de bus. Kan jij niet even wat voor me inslaan
Je kunt altijd nog de ruiten van de bus inslaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja zeker, in de bus. Kan jij niet even wat voor me inslaan
Ik ben uitgeklikt want ben weer door m'n coins heenquote:
Ik verkocht net een Nounkeu voor 11k dus ik kan weer volop inslaan voor 600c per stukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben uitgeklikt want ben weer door m'n coins heen
Ja kan wel ffquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje fifa doen? Xbox.
Ik heb wel een heel dik kut teamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snel komen dan, had net die konko error dus kan wel
even duplicatenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme contracten
Ik invite je zo weer
Gast je wordt rijk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
Misschien haal ik nog wel de 600-700 kaartjes
veel plezier met je banquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
Misschien haal ik nog wel de 600-700 kaartjes
Nagenoeg geen invloed. Kijk maar op de transfermarkt. Die kaartjes zijn spotgoedkoop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
Wat betekenen die benamingen als 'ruggengraat' en 'havik' onder de naam van een speler? Heeft dit veel invloed?
Heling dit dat.quote:
Ik denk dat Djeetje niet weet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dacht dat hij aan het duplicaten was
Dit, maar sommige geloven niet dat ik wel gewoon normaal mijn kaarten koopquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat Djeetje niet weet hoe dat moet.
je kunt niet eens chromosomen missenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarvoor mis ik te veel chromosomen
Ik had het vanochtend geprobeerd, maar het lukte mij ook nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarvoor mis ik te veel chromosomen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
Wat betekenen die benamingen als 'ruggengraat' en 'havik' onder de naam van een speler? Heeft dit veel invloed?
Dit soort goalsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap niet hoe jij het online zo moeilijk kan hebben Thad
Je bent echt veel beter en ik maak online echt iedereen af
Ik ga je bannenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had het vanochtend geprobeerd, maar het lukte mij ook niet
Ik las bananenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ga je bannen
Gr gr Rikkert de verrekte koekwaus van EAids.
Ik ben die moneymakerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
Hoe kan djeetje nou weer 700 kaarten betalen dan
Alle glitchrondes optimaal profiteren?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
Hoe kan djeetje nou weer 700 kaarten betalen dan
nee de vorige was ik te laat mee dus niet geprofiteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle glitchrondes optimaal profiteren?
Ik kan echt niks creëren. Ze hebben het dribbelen echt eruit gesloopt.quote:
Nee joh, ben je gek. hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:14 schreef DePresident. het volgende:
Ooh er word weer eens gecheat hier?
Die tweede goal van jou was echt bullshit. Maar verdiend gewonnen. Mijn verdediging is zo aidsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
GG thad, echt heel geflatteerd. Tweede helft had ik wel mijn verdediging beter op orde
Ronaldo show welElke goal kwam eigenlijk door hem
Wel filmen en 'LEKKER JEZUS' roepen dan he?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:16 schreef byah het volgende:
Als ze mensen eerder gaan bannen dan mijn kankertradepile fixen ga ik serieus mijn fifa disc verbranden..
Vooral de eerste helft vond ik je echt veeel beter.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die tweede goal van jou was echt bullshit. Maar verdiend gewonnen. Mijn verdediging is zo aidsMariano kon niks tegen Ronaldo en Cavani had ook geen last van ze
Dat beweert hij niet gedaan te hebben. Dus het lijkt me sterk dat hij niet heeft zitten glitchen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle glitchrondes optimaal profiteren?
Tsja door die glitch daalt alles weerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
Als IF Matuidi door die cup eens gaat stijgen
nog even een post over je 'sugardaddy' en je zus en dan is de cirkel weer rondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:27 schreef Djeetje het volgende:
Even nog wat verdiende youtube moneys er tegen aangooien
gr gr
Bij jou ook weer binnengekomen? Heb net een dealtje gesloten met utcointraders in ruil dat ik reclame voor ze maak op me channel. Ff IF Lewandowski halen en reviewenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:27 schreef Djeetje het volgende:
Even nog wat verdiende youtube moneys er tegen aangooien
gr gr
Dat is morgen anders word het zo standaard hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
nog even een post over je 'sugardaddy' en je zus en dan is de cirkel weer rond
Of David Villa?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:25 schreef Reemi het volgende:
Iemand JJ fucking Michael Jadson al geprobeerd dit jaar?
Hunter was volgens mij het duurst met 6k, daarna Shadow met 5kquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:32 schreef DePresident. het volgende:
Dus shadowkaartjes zijn het duurst?
Heb me nog totaal niet verdiept in die kaartjes.
Ja die is konko goed jonge. Beetje valse 2e spits vanaf links. Beetje finesses scoren en nog een prima indraaiende voorzet.quote:
Ja het heet de web app.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef DePresident. het volgende:
Er was ook toch ook een site waar je de prijzen van alle spelers kon kijken, net als het totale aanbod, en de goedkoopste en duurste buynow?
Klinkt goed. Zoiets maken danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die is konko goed jonge. Beetje valse 2e spits vanaf links. Beetje finesses scoren en nog een prima indraaiende voorzet.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Silvers speelt echt tig keer beter dan gold zie ik al weer. Weet iemand nog een tof silver team dat ik kan maken?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Silvers speelt echt tig keer beter dan gold zie ik al weer. Weet iemand nog een tof silver team dat ik kan maken?
Vind het heerlijk spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Hoe speelt 4222 dit jaar?
Bundesliga heeft leuke spelers.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:14 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
GG Rijst, je kunt echt goed verdedigen zeg
Had amper kansen.... kon beiden kanten op deze wedstrijd
Ik heb nu iets van 8 potjes in totaal gespeeld jij hebt mijn voorhoede echt het beste in bedwang gehouden hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Als ik 1 ding niet kan in deze fifa dan is het wel verdedigen. Mja ging dit potje wel goed. Alleen jammer dat die bal van Cisse er niet in ging. Goed potje!
Ik heb het gevoel dat je deze fifa meer aan type Ivanovic als RB hebt dan een type Dani Alvesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 8 potjes in totaal gespeeld jij hebt mijn voorhoede echt het beste in bedwang gehouden hoor
Had echt geluk met mijn goals...
Grappig dat je het zegt, speel nu tegen iemand met Dani Alves als RB en heb na 30 minuten 3 goals met Ronaldo gemaaktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je deze fifa meer aan type Ivanovic als RB hebt dan een type Dani Alves
Ik kan me tegen fokkers meestal ook wel redelijk redden, maar gewoon seasons of in iets mindere mate cups kan ik er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap niet hoe jij het online zo moeilijk kan hebben Thad
Je bent echt veel beter en ik maak online echt iedereen af
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan me tegen fokkers meestal ook wel redelijk redden, maar gewoon seasons of in iets mindere mate cups kan ik er helemaal niks van.
Als je NIF Pelle discard krijg je net zoveel coins als de discardvalue van IF Pelle, is een fout. Toch gratis bijna 10k.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die me kan bijpraten over de glitch?
Blijf het maar raar vinden. Dit soort dingen zie je vaker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je NIF Pelle discard krijg je net zoveel coins als de discardvalue van IF Pelle, is een fout. Toch gratis bijna 10k.
Hunter kaartjes voor 550c. Maar ze gaan er echt iets tegen doen. Echt. Alleen nu nog even nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:51 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe lang duurde die glitch vorige week?
Dit gaat echt nergens over
haha lol xDquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je NIF Pelle discard krijg je net zoveel coins als de discardvalue van IF Pelle, is een fout. Toch gratis bijna 10k.
ik denk dat ze er niet veel tegen kunnen doen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hunter kaartjes voor 550c. Maar ze gaan er echt iets tegen doen. Echt. Alleen nu nog even niet
Dan gooi je toch de toko dicht en zet je je beste programmeurs er op toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik denk dat ze er niet veel tegen kunnen doen eerlijk gezegd.
De vorige keer hebben zo ook amper geband
Dan vinden ze het alsnog nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan gooi je toch de toko dicht en zet je je beste programmeurs er op toch?
de beste programmeurs van EAquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan gooi je toch de toko dicht en zet je je beste programmeurs er op toch?
damnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hunter kaartjes voor 550c. Maar ze gaan er echt iets tegen doen. Echt. Alleen nu nog even niet
Serieus? Dat zou dan toch betekenen dat iedereen Pelle NIF's koopt, om ze daarna te discarden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Scherpquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:00 schreef Principia het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou dan toch betekenen dat iedereen Pelle NIF's koopt, om ze daarna te discarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |