SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nja, week geleden gebeurde dit natuurlijk ook al en die kaartjes gingen vrij snel omhoog. Maar zal misschien wel wat langer duren nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
Binnen over 2 maanden als het zo doorgaat ja
Dit gaat om gekochte kaarten gewoon he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou wel grappig zijn als alle ongebruikte duplicates dadelijk gewoon verdwijnen![]()
Maar ik gun het jullie niet hoor, hoop op een mooie winst voor jullie. Ik heb er geen zin in en doe het lekker op de oude manier met vroege IF's
Ja maar zouden die untrackbaar zijn? Het blijven geduplicate kaartjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit gaat om gekochte kaarten gewoon he..
Mensen die ze eerlijk kopen kunnen ze niet benadelen. En denk ook niet dat ze het verschil kunnen zien in code.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar zouden die untrackbaar zijn? Het blijven geduplicate kaartjes
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoe het met bans zit ?
stel mn account krijgt een ban maar ik heb vanaf dat account allemaal spelers naar mn main gezet, bannen ze dan ook mn main account of alleen de 'mule'?
Gay :/quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die ze eerlijk kopen kunnen ze niet benadelen. En denk ook niet dat ze het verschil kunnen zien in code.
Ze kunnen dit niet bannen hoor, aangezien iedereen die kaartjes koopt ook automatisch glitchte en het sowieso iets in de app zelf is, EA maakt dit zelf mogelijk het is niet zo alsof je hier iets anders voor moest downloaden of iets moest hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoe het met bans zit ?
stel mn account krijgt een ban maar ik heb vanaf dat account allemaal spelers naar mn main gezet, bannen ze dan ook mn main account of alleen de 'mule'?
Nee hoor? Daar moet je wel doelbewuste handelingen voor verrichtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitch
Niet waar. 2 of meerdere kopen en naar je club sturen en je had er 1 meer dan je gekocht hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor? Daar moet je wel doelbewuste handelingen voor verrichten
Mja ik doe iets anders, ik kan zelf de kaartjes dupenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze kunnen dit niet bannen hoor, aangezien iedereen die kaartjes koopt ook automatisch glitchte en het sowieso iets in de app zelf is, EA maakt dit zelf mogelijk het is niet zo alsof je hier iets anders voor moest downloaden of iets moest hacken.
Je moet ze toch heen en weer sturen tussen je club en tradepile?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waar. 2 of meerdere kopen en naar je club sturen en je had er 1 meer dan je gekocht had
Dat kan iedereen, maar je kan ook per ongeluk een teveel naar je TP hebben gestuurd en dan er een terugsturen en dan ineens een extra hebben. EA kan hier heel moeilijk een zaak van maken, wat ze met Tamperen wel konden natuurlijk. Dat was echt doelbewust hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik doe iets anders, ik kan zelf de kaartjes dupen
Ja maar als je koopt en naar je club stuurt gebeurt het dus ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet ze toch heen en weer sturen tussen je club en tradepile?
Lijkt me sterk want dan zou je alles verdubbelen en dat is echt niet het gevalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar als je koopt en naar je club stuurt gebeurt het dus ook
Bij mij niet, had blijkbaar nét te weinig coins overgezetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.
Leer lezen gekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want dan zou je alles verdubbelen en dat is echt niet het geval
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitch
quote:
Probeer het zelf maar. Koop 2 chem styles van een soort die je niet in je club hebt. Stuur naar je club vanuit unassigned en taddaa heb je er 3quote:
dat doe ik nu dus, t is dik verdienen iig, zn 100k in een uur gemaaktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
e kan ook per ongeluk een teveel naar je TP hebben gestuurd en dan er een terugsturen en dan ineens een extra hebben. EA kan hier heel moeilijk een zaak van maken, wat ze met Tamperen wel konden natuurlijk. Dat was echt doelbewust hacken.
Ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen, want als het te lang duurt is de ligt de markt straks op z'n gat en dan is de uitdaging van handelen er in ieder geval af. Dit is ook niet een glitch waarbij ze iedereen kunnen bannen, dus ze zijn aardig fucked.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef wieisboos het volgende:
Ik ben nu als een gek aan het duplicaten. Als ik een ban krijg verkoop ik Fifa 14 wel weer gewoon want veel plezier beleef ik er tot nu toe niet aan
Dat gebeurd 1x, niet meer als je 3 of meer kaartjes in je club hebt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Probeer het zelf maar. Koop 2 chem styles van een soort die je niet in je club hebt. Stuur naar je club vanuit unassigned en taddaa heb je er 3
Dat is me meerdere keren overkomen vandaag. Als je daarna weer stuurt naar je TP en weer opnieuw koopt, heb je dus weer hetzelfde
De markt is al kapot, de prijzen zijn veel te laagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen, want als het te lang duurt is de ligt de markt straks op z'n gat en dan is de uitdaging van handelen er in ieder geval af. Dit is ook niet een glitch waarbij ze iedereen kunnen bannen, dus ze zijn aardig fucked.
Niet als je ze daarna dus naar je TP stuurt, dan gebeurt het voortdurend. En per chem stylequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat gebeurd 1x, niet meer als je 3 of meer kaartjes in je club hebt.
Vannacht denk ik, vrijdagnacht is duplicationbugfixdag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze dit gaan fixen, want als het te lang duurt is de ligt de markt straks op z'n gat en dan is de uitdaging van handelen er in ieder geval af. Dit is ook niet een glitch waarbij ze iedereen kunnen bannen, dus ze zijn aardig fucked.
Dat doe je niet als je aan het inslaan bent...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als je ze daarna dus naar je TP stuurt, dan gebeurt het voortdurend. En per chem style
Vorig jaar dacht jij ook dat ze die mensen die dat deden niet zouden bannenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:38 schreef pascal08 het volgende:
Tsja, het was een leuke tijd. Vorig jaar tamperen, och wat was dat spannend.Nu lijkt het einde van FUT wel in zicht. EA geeft blijkbaar ook geen fuck meer, oh wacht...
totale reset van de marktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht jij ook dat ze die mensen die dat deden niet zouden bannen
Dat hebben we geweten... ik denk dat ze er voor de mensen die duplicaten wel iets van een ban zal zijn
Maar het is toch niet verboden om in te kopen en daarna naar je TP te sturen? En je kan er ook 50 inslaan, heb je er 25 extra bij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat doe je niet als je aan het inslaan bent...
edit: Ik twijfelde, kom sprinten dan.
Wat voor eentje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je een nieuwe controller bij de Media Markt gekocht, doet de R2 toets het niet/amper.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |