"Maar ik heb het product hier echt gekocht!!! Ik weet zeker dat jullie het hebben!"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:57 schreef wihehin het volgende:
"Sorry mevrouw, ik kan er ook niets aan doen dat het product ergens anders is of is weggehaald"....
Moet ik helaas elke keer wel eens zeggen.
"Bij de XXX hebben ze het wel hoor!"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Maar ik heb het product hier echt gekocht!!! Ik weet zeker dat jullie het hebben!"
Ze begrijpen het niet
Ook leuk als mensen in de avond komen en verwachten dat alles nog op voorraad is..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef wihehin het volgende:
[..]
"Bij de XXX hebben ze het wel hoor!"
Het allerleukste is nog wel als iets 35% korting heeft en mensen het niet uit kunnen rekenen, en dan hopen dat een vakkenvuller het wel binnen 2 seconden kanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook leuk als mensen in de avond komen en verwachten dat alles nog op voorraad is..
Of we nog 15 kratjes bier achter hadden staan vroeg laatst iemand die 30 min voor sluitingstijd kwam
Ik zou dan gewoon voor 33% gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:02 schreef wihehin het volgende:
[..]
Het allerleukste is nog wel als iets 35% korting heeft en mensen het niet uit kunnen rekenen, en dan hopen dat een vakkenvuller het wel binnen 2 seconden kan
(Niets tegen het rekenniveau van vakkenvullers!)
Ik zeg altijd maar dat er een 3e vanaf gaat, meestal lopen ze dan verder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor 33% gaan1/3e Dan kan het alleen maar meevallen aan de kassa.
En het is even erg dat de klant het ook niet weet.
Nou als de handterminal op een bepaalde plek niet goed werkt, dan ga je op die plek ook geen goede verbinding krijgen met wifi, omdat de hotspot gebruik maakt van dezelfde zender als de handterminals.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt, deze week een bericht gezien op plaza dat er weer een aantal winkels gedaan worden; wij zijn volgende week ook aan de beurt.
Hopelijk werkt het beter dan het systeem voor de handterminals etc, het heeft bij ons bijna vijf jaar geduurd voordat we overal in de winkel konden afprijzen zonder continu storingen te hebben.
Zijn dat nou deli posters boven het brood?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:15 schreef bigbass het volgende:
Mijn trots! De laatste 2 seconden in de achtergrond
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=10151926294910140
Niet mijn filiaal trouwens, alleen mijn werk
0:16,quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:15 schreef bigbass het volgende:
Mijn trots! De laatste 2 seconden in de achtergrond
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=10151926294910140
Niet mijn filiaal trouwens, alleen mijn werk
Standaard bij de kleinere AH's in de buurt:"Bij de XL hebben ze dat wel hoor!"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef wihehin het volgende:
[..]
Onze zenders zijn gelukkig in de zomer nagekeken terwijl wij in de winkel bezig waren, en de HT's werken nu gelukkig goed overal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef mujentas het volgende:
Nou als de handterminal op een bepaalde plek niet goed werkt, dan ga je op die plek ook geen goede verbinding krijgen met wifi, omdat de hotspot gebruik maakt van dezelfde zender als de handterminals.
Je zou bijna gewoon Nee zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Ook altijd leuk:
"Meneer, voor welke soorten geldt de Bonduelle aktie allemaal?"
*Kijkt op bordje
"Voor alle soorten, mevrouw."
"O, dus ook voor de bruine bonen?"
De Bonduelle geeft mij altijd slechte herinneringen aan bellende caissières. "Ja, de Bonduelle sperzieboontjes scannen niet". Ik loop naar de conservengang, en vraag "grote pot of een kleintje". "Nee, het zit in een doosje!".quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Ook altijd leuk:
"Meneer, voor welke soorten geldt de Bonduelle aktie allemaal?"
*Kijkt op bordje
"Voor alle soorten, mevrouw."
"O, dus ook voor de bruine bonen?"
Daar kan ik ondertussen ook wel een boek mee vullen, met dat soort verhalen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
De Bonduelle geeft mij altijd slechte herinneringen aan bellende caissières.
nijmegen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Of er staat een groot bord bij, en dan nog vragen wat het kost.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:51 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daar kan ik ondertussen ook wel een boek mee vullen, met dat soort verhalen..
Ja, dat hoor ik ook vet vaak. Terwijl ik dan zeker weet dat de WORP al 3 maand geleden is uitgevoerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Maar ik heb het product hier echt gekocht!!! Ik weet zeker dat jullie het hebben!"
Ze begrijpen het niet
"Ja, maar de winkel in xxx heeft het wel.."quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef wihehin het volgende:
[..]
Pas een klant die zeker wist dat ze pas nog fricandeau had gekocht op de vleesafdeling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook vet vaak. Terwijl ik dan zeker weet dat de WORP al 3 maand geleden is uitgevoerd.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Pas een klant die zeker wist dat ze pas nog fricandeau had gekocht op de vleesafdeling.
Heb haar maar gelijk gegeven, en ben het daarna even gaan controleren in DASA. Laatste verkoop: 2003.
Vijf jaar voordat we überhaupt een AH zijn geworden..
Fricandeau zit nog gewoon in het assortimentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Pas een klant die zeker wist dat ze pas nog fricandeau had gekocht op de vleesafdeling.
Heb haar maar gelijk gegeven, en ben het daarna even gaan controleren in DASA. Laatste verkoop: 2003.
Vijf jaar voordat we überhaupt een AH zijn geworden..
Als stuk? Bij ons alleen sinds kort op de Grill & Steak afdeling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:59 schreef mujentas het volgende:
Fricandeau zit nog gewoon in het assortiment
1015quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Komende uitbetaling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:22 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer wordt MVP weer uitbetaald? Misschien handig als dat bij het lijstje in de OP met salaris uitbetalingen komt.
Volgens mij het enige filiaal in Nijmegen waar de SMM "Haje" tegen z'n klanten zegtquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik zat dichtbij Was alleen de straatnaam vergeten
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zat ook dichtbij want ik dacht meteen aan Nederland.
Is de fricandeau van de deli niet ongeveer hetzelfde? Wat let je om daar een stuk van te verkopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als stuk? Bij ons alleen sinds kort op de Grill & Steak afdeling.
Okquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ten eerste oud logo boven de deur, en Nederlandse kentekenplaten?
Leg je er nou maar bij neer dat je het gewoon niet goed had. Nijmegen is niet specifiek genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |