Nog nooit op een kermis geweest?quote:
Hoe moet ik weten wattie bedoeld?quote:
Ook voor android jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef StephanL het volgende:
Heb je een Ipad? Ja, dan Coin dozer downloaden. Misschien ook voor een andere tablet te downloaden.
Nu nog een tablet voor meneer en hij kan dag en nacht spelenquote:
Logisch nadenken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wattie bedoeld?
Kun je ook op een smartphone spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu nog een tablet voor meneer en hij kan dag en nacht spelenVond het wel verslavend spelletje.
Ik wil hem wel muntjes verkopen om te schuivenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:23 schreef Skv het volgende:
Verslaafd aan een fucking muntjesapparaat en dan zelf zo'n ding kopen voor thuis? Je begrijpt dat je dan ook prijzen voor jezelf moet kopen?²
Ja, na een tijdje is de lol er wel vanaf ja. In het begin is het wel leuk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kun je ook op een smartphone spelen
Idd best verslavend, maar na een tijdje is het wel saai
En als je steeds de datum vooruit zet op je tablet of telefoon krijg je meteen weer nieuwe muntjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje is de lol er wel vanaf ja. In het begin is het wel leuk.
Cd speler slopen en la open en dicht laten gaan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:46 schreef 0108daniel het volgende:
Ja ik bedoel de coin pusher.
Klopt Valentijn, alleen heb ik geen idee hoe ik aan een motortje komt om het plateau te laten bewegen.
De automaat zelf kan ik wel maken.
Das een goeie!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Cd speler slopen en la open en dicht laten gaan?
Een bod van 20 euro door een Daniëlquote:
Heujjquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een bod van 20 euro door een Daniël
Btw, hoe kan je thuis voldoening halen uit zo'n stom apparaat?
Op verjaardagen dat ding neerzetten met gebaksbonnetjes en koffiebonnen erinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:53 schreef 0108daniel het volgende:
Misschien is het niet alleen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |