Huh? Hier zijn de bomen allang aan het verkleuren. Net gewandeld en zakken vol rode en oranje blaadjes mee naar huis genomen voor een herfstversiering. En kastanjesquote:
Jep hier ook. Zelfs de tuin is nog prachtig groenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:07 schreef Fred0w het volgende:
Hier ook nog groene populieren, in de herfst kleuren ze goudgeel.
Da's een flinke bel ja. Heerlijk om te zien dat de kou tot Zuid-Frankrijk trekt maar dat er aan weerszijdes warmte tot diep over de poolcirkel gaat!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:03 schreef aloa het volgende:
Wat een kaart van het Europees model.Kou uit de noordpool boven Nederland.
[ afbeelding ]
poolcirkel loopt over lapland, dus echt diep over de poolcirkel valt mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Da's een flinke bel ja. Heerlijk om te zien dat de kou tot Zuid-Frankrijk trekt maar dat er aan weerszijdes warmte tot diep over de poolcirkel gaat!
Ten noorden van Kola, IJsland en delen van Groenland is het warm. Dat vind ik betrekkelijk ver over de poolcirkelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
poolcirkel loopt over lapland, dus echt diep over de poolcirkel valt mee.
Noordpool ijs, groeit als een speer trouwens. En al flink wat sneeuw in de pole of cold.
IJsland ligt trouwens net onder de poolcirkelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ten noorden van Kola, IJsland en delen van Groenland is het warm. Dat vind ik betrekkelijk ver over de poolcirkel
Daarom 'ten noorden'quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:26 schreef aloa het volgende:
[..]
IJsland ligt trouwens net onder de poolcirkel
Aan welke temperaturen moet ik dan denken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:03 schreef aloa het volgende:
Wat een kaart van het Europees model.Kou uit de noordpool boven Nederland.
[ afbeelding ]
10-15.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aan welke temperaturen moet ik dan denken?
Het klimaat bij jou is volgens mij redelijk gelijk aan dat van in Turkije of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Kou is hier sinds vandaag ook weer de lucht uit. Al was het gister met 13 graden in de schaduw, in de zon nog steeds bijzonder warm. Lekker weekje in ieder gevalEn hierdoor schat ik de kans op koeler weer in NL ook groot in
Afhankelijk van waar je in Turkije zitquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het klimaat bij jou is volgens mij redelijk gelijk aan dat van in Turkije of zie ik dat verkeerd?
Gaat weer heerlijk worden. Maanden lang geklaag van mensen die het te koud enzo vinden aan de ene zijde tot de meest prachtige foto'van besneeuwde en ijzige landschappen. Winteretaferelen als koek & zopie bij de lokale vijver waar iedereen aan het schaatsen is. Vertraagde en uitgevallen treinen, het gladde kruispunt met de webcam bekijken, elfstedentocht en nog veeeeeeel meer prachtige en erbarmelijke zakenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb de winterbanden er alvast weer onder gezet...
Over twee weken zit ik voor 15 dagen op Gran Canaria, zo rond de 27 graden is prima.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vannacht teruggekomen van 2 heerlijke weken in Turkije. Toch weer even 2 extra weken echt zomer meegepikt.
Bij mij werkt het allemaal wel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:15 schreef alors het volgende:
Is Buienradar kapot? Al die kaarten blijven staan op gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |