Oh pffff ik speel de wattenhoofd kaart even, goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Suikertante het volgende:
Een kubieke meter danic
Mango doe mee joh, leuk!
Goed zo, daar gaat het dus ook omquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaaa dichten juist wel! Knutselen kan ik niet. Maar als iedereen nou enigszins z'n best doet, komt het dan niet goed?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Mangostine het volgende:
De Kerstman
Een bons op
Het dak
Ik vul een
Doos
Met gebak
Nee, geen geintje. Ik ga er ook niet over miepen en heb dat ook nooit gedaan (had wel veel later een gedeelte gekregen met de belofte dat ze het goed zou maken) maar heb nooit meer iets gehoord. Nogmaals, ik ga er niet moeilijk om doen maar ik had bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan voor mijn lootje en vond t toen een enorme anticlimax dat het ten eerste veel te laat kwam en ten tweede, die persoon had beter gewoon niet mee kunnen doen.quote:
Begrijpelijk vind ik wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Nee, geen geintje. Ik ga er ook niet over miepen en heb dat ook nooit gedaan (had wel veel later een gedeelte gekregen met de belofte dat ze het goed zou maken) maar heb nooit meer iets gehoord. Nogmaals, ik ga er niet moeilijk om doen maar ik had bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan voor mijn lootje en vond t toen een enorme anticlimax dat het ten eerste veel te laat kwam en ten tweede, die persoon had beter gewoon niet mee kunnen doen.
Ben ik nu gemeen om dit hier neer te zetten? Want ik bedoel het niet rot ofzo. Maar ik vond het toen niet echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |