Aaawquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Djuuls het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden; Shanti en Bieber zeggen hallo en vragen zich af of jullie een keer op bezoek komen ;-)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Djuuls het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden; Shanti en Bieber zeggen hallo en vragen zich af of jullie een keer op bezoek komen ;-)
[ afbeelding ]
Heel graagquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Djuuls het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door ChipsZak. op 09-10-2013 13:13:42 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja, leuk hequote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een leuk topic, dit.
Ikzelf ben laatst met mijn vriend (33 op fok!) weer naar Dierenthuis geweest. Laatste keer was met de asielactie in 2009. We hebben nu een jaar ofzo (gokje) onze eigen adoptiekat (Beer),
.
Ik weet dat dit niet een algemeen Dierenthuistopic is, dus ik houd het bij drie foto's onder een spoiler,. Ik ben te enthousiast en anders hadden er 20 foto's gestaan
.
hehe, die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"hmm.. ik vertrouw het niet maar mischien heeft ze voer bij"blablablablablablablablablablablablablabla
Oh hij was heel knuffelig,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hehe, die eerste![]()
"hmm.. ik vertrouw het niet maar mischien heeft ze voer bij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Die miniteckel is ècht MINIquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier niks meer te zeggen hoor
Maar deze reeks gaat al jaren over DTH dus ik weet eigenlijk zeker dat niemand iets tegen foto's heeft
En ik zie de miniteckelllllllllllllllll haha!
Had die ene kat in de sloot gelegen?
Dat hoop ik! Zou super zijn! Hoe meer hoe beter natuurlijk. Waarom wilde Hills eigenlijk opzeggen? Ik had wel meegekregen dat ze sponsor bleven, maar waarom ze zouden stoppen is me ontgaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
ToenHills de sponsoring introk (en gelukkig inmiddels die beslissing ongedaan gemaakt heeft,, zo super) was ik, zoals velen, zo vrij
wat mails naar her en der te sturen. Krijg ik vandaag een mail van een andere fabrikant van diervoeding dat ze mijn mail (van een weekje terug...) hebben doorgestuurd naar hun afdeling sponsoring.
Uiteraard heb ik netjes laten weten dat ze eerst afgehaakte sponsor alsnog gewoon sponsor blijf (en nee, heb geen naam genoemd) maar desondanks hoop dat deze fabrikant alsnog zou kunnen/willen overwegen ook sponsor te worden daar er bij Dierenthuis zo heel erg veel kwetsbare dieren zijn en alle hulp zo enorm gewenst is.
Ik hoop dat het wat op gaat leveren. Fingers crossed.
Ja, ik bedoel door de bezoekers! Daarvan waren niet veel mensen die hem aaiden (wel enkele)! Maar ik vind hem ook zo superleuk,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:58 schreef Djuuls het volgende:
Die zielige kat is Dopey, het is een aidskat. Hij ziet er niet uit. Dat vinden wij eigenlijk ook niet fijn maar ja, je doet een kat ook geen plezier door hem in bad te stoppen. We proberen hem wel schoon te houden maar er is geen beginnen aan. En Dopey wordt wel geaaid door ons hoor. hoe vies of zielig ook, we slaan geen dier over.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef Djuuls het volgende:
Het was een besluit van het Amerikaanse hoofdkantoor van Hills om te stoppen met het sponsoren van voer. Ze zijn daar bang voor schadeclaims als het voer wat ze leveren niet goed zou zijn. Het voer wat we kregen was goed hoor maar het zijn dan bv breukzakken die niet te verkopen zijn. En dan zijn er toch organisaties e.d die gaan klagen of niet zorgvuldig ermee omgaan.
Zo'n grootschalige actie gaan we ook niet weer voerenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:52 schreef Djuuls het volgende:
Ik zal dit weekend als ik bij Dierenthuis ben aan Alice vragen waar het meest behoefte aan is. Het zal niet meevallen jullie vorige actie te overtreffen![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik die foto's zie wil zsm weer heen; Janetje knuffen en uiteraard de rest van de beestjes ook![]()
Kijk maar uit iddquote:
Tuinstoel en koelbox mee en er tussen gaan zittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
Wat een zaligheid daar voor de dieren, echt genieten voor ze.
Ze liggen er allemaal heel lekker bij hoor, maar toch mist er volgens mij nog ietsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
De katten in Dierenthuis genieten vandaag van het mooie weer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze liggen er allemaal heel lekker bij hoor, maar toch mist er volgens mij nog iets
[ afbeelding ]
Dit is nog niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
waarom willen die beesten altijd in een zo klein mogelijke doosje gaan zitten
Helemaal waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef indaha het volgende:
Ja daar ben ik ook blij om en ik heb met eigen ogen gezien hoe goed hij het daar had, op een andere plaats had hij die laatste mooie jaren helemaal niet kunnen meemaken
Leuk he?quote:Op zondag 3 november 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Een nieuw filmpje! Zodat we kunnen zien hoe het er is, in Almere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |