abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131908821
Ik heb nog een foto gevonden; Shanti en Bieber zeggen hallo en vragen zich af of jullie een keer op bezoek komen ;-)

zondag 6 oktober 2013 @ 19:15:09 #52
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131909540
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Djuuls het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden; Shanti en Bieber zeggen hallo en vragen zich af of jullie een keer op bezoek komen ;-)

[ afbeelding ]
Aaaw O+

En uiteraard komen we een keer buurten :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_131995165
quote:

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
pi_131996540
quote:

[ afbeelding ]
Heel graag :Y
pi_131999109
We hebben een super actie voor Dierenthuis!!
Ga je trouwen of ken je iemand die gaat trouwen; doe mee aan de veiling van een bruidsjurk voor Dierenthuis; zeg het voort!! Kijk op facebook van Dierenthuis.

** VEILING VAN EEN BRUIDSJURK VOOR DIERENTHUIS **
Lieve Dierenthuisvrienden!
Kelly Weustink van Ministry of Dresses heeft een romantische bruidswinkel in Maassluis. De winkel is nu ruim een maand open en in de winkel vind je betaalbare prachtige jurken van mooie kwaliteit stoffen. Naast de jurken verkoopt zij ook sluiers, pumps, accessoires en trouwartikelen
Kelly is het adoptievrouwtje van Wando en heeft een zwak voor dieren.
Daarom veilt zij een nieuwe bruidsjurk uit haar collectie, waarvan de hele opbrengst naar Dierenthuis gaat!

Ga jij binnenkort trouwen, doe dan een bod op een prachtige bruidsjurk van jouw keuze! Het beginbod is 100 euro.
Bieden kan tot maandag 14 oktober 2013, 20.00 uur.
Degene die dan het hoogste bod heeft gedaan, mag bij Kelly haar jurk uitzoeken( op maat gemaakt). Het geld voor de jurk gaat rechtstreeks naar Dierenthuis.

Meer informatie en bieden:
http://link.marktplaats.nl/728766088

Zegt het voort.
pi_131999177
Ik weet niet of dit mag of dat het als reclame wordt gezien.... ? maar het is voor een goed doel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 13:00:01 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132002302
Wat een leuk topic, dit. O+
Ikzelf ben laatst met mijn vriend (33 op fok!) weer naar Dierenthuis geweest *O*. Laatste keer was met de asielactie in 2009. We hebben nu een jaar ofzo (gokje) onze eigen adoptiekat (Beer), O+.

Ik weet dat dit niet een algemeen Dierenthuistopic is, dus ik houd het bij drie foto's onder een spoiler, :@. Ik ben te enthousiast en anders hadden er 20 foto's gestaan _O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 56% gewijzigd door ChipsZak. op 09-10-2013 13:13:42 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:49:55 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132003746
Wat leuk Chips! :D O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:50:25 #59
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132003768
Die oogjes van de laatste foto _O- _O- :@
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 13:51:33 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132003798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Die oogjes van de laatste foto _O- _O- :@
Ja, leuk he :D :@
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 oktober 2013 @ 17:00:21 #61
163650 Greys
pi_132009984
Oh wat een schattige pics! O+
En het is zeker ook wel het topic waar gejubeld mag worden over de eigen geadopteerde DTH dieren hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132010100
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een leuk topic, dit. O+
Ikzelf ben laatst met mijn vriend (33 op fok!) weer naar Dierenthuis geweest *O*. Laatste keer was met de asielactie in 2009. We hebben nu een jaar ofzo (gokje) onze eigen adoptiekat (Beer), O+.

Ik weet dat dit niet een algemeen Dierenthuistopic is, dus ik houd het bij drie foto's onder een spoiler, :@. Ik ben te enthousiast en anders hadden er 20 foto's gestaan _O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, die eerste :D
"hmm.. ik vertrouw het niet maar mischien heeft ze voer bij"
blablablablablablablablablablablablablabla
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 18:33:00 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132012953
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:03 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hehe, die eerste :D
"hmm.. ik vertrouw het niet maar mischien heeft ze voer bij"
Oh hij was heel knuffelig, O+. Yay voor onze Beer *O*.

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 18:40:17 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132013171
Kan het niet laten nu ik semi-toestemming heb van Greys, :+ :@.

SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 oktober 2013 @ 18:43:47 #65
163650 Greys
pi_132013292
Ik heb hier niks meer te zeggen hoor :+
Maar deze reeks gaat al jaren over DTH dus ik weet eigenlijk zeker dat niemand iets tegen foto's heeft O+

En ik zie de miniteckelllllllllllllllll haha!
Had die ene kat in de sloot gelegen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 18:47:05 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132013384
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier niks meer te zeggen hoor :+
Maar deze reeks gaat al jaren over DTH dus ik weet eigenlijk zeker dat niemand iets tegen foto's heeft O+

En ik zie de miniteckelllllllllllllllll haha!
Had die ene kat in de sloot gelegen? :P
Die miniteckel is ècht MINI :o! Ik heb foto's gemaakt ook met mijn hand naast haar lijfje (volgens mij is het Sonja?)
Ze was zo zielig, vond ik ;(. Zat zo stil in een hoekje te trillen! Maar zo lief!

Nee, :') die kat was hilarisch en zielig. Ik heb nog nooit zo'n verfomfaaid beest gezien. Hij kwijlde hard uit zn mond, moest kotsen -at het weer op-, had vieze ogen, vies haar vol klitten etc.
Bijna niemand aaide dat beest want eigenlijk was 'ie best vies _O-. Toch vond ik hem/haar echt heel aandoenlijk, O+.
pi_132014612
ToenHills de sponsoring introk (en gelukkig inmiddels die beslissing ongedaan gemaakt heeft,, zo super *O* ) was ik, zoals velen, zo vrij :+ wat mails naar her en der te sturen. Krijg ik vandaag een mail van een andere fabrikant van diervoeding dat ze mijn mail (van een weekje terug...) hebben doorgestuurd naar hun afdeling sponsoring.
Uiteraard heb ik netjes laten weten dat ze eerst afgehaakte sponsor alsnog gewoon sponsor blijf (en nee, heb geen naam genoemd) maar desondanks hoop dat deze fabrikant alsnog zou kunnen/willen overwegen ook sponsor te worden daar er bij Dierenthuis zo heel erg veel kwetsbare dieren zijn en alle hulp zo enorm gewenst is.
Ik hoop dat het wat op gaat leveren. Fingers crossed.
Waar het stinkt is het warm.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 19:29:53 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132014893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
ToenHills de sponsoring introk (en gelukkig inmiddels die beslissing ongedaan gemaakt heeft,, zo super *O* ) was ik, zoals velen, zo vrij :+ wat mails naar her en der te sturen. Krijg ik vandaag een mail van een andere fabrikant van diervoeding dat ze mijn mail (van een weekje terug...) hebben doorgestuurd naar hun afdeling sponsoring.
Uiteraard heb ik netjes laten weten dat ze eerst afgehaakte sponsor alsnog gewoon sponsor blijf (en nee, heb geen naam genoemd) maar desondanks hoop dat deze fabrikant alsnog zou kunnen/willen overwegen ook sponsor te worden daar er bij Dierenthuis zo heel erg veel kwetsbare dieren zijn en alle hulp zo enorm gewenst is.
Ik hoop dat het wat op gaat leveren. Fingers crossed.
Dat hoop ik! Zou super zijn! Hoe meer hoe beter natuurlijk. Waarom wilde Hills eigenlijk opzeggen? Ik had wel meegekregen dat ze sponsor bleven, maar waarom ze zouden stoppen is me ontgaan.

pi_132016023
Die zielige kat is Dopey, het is een aidskat. Hij ziet er niet uit. Dat vinden wij eigenlijk ook niet fijn maar ja, je doet een kat ook geen plezier door hem in bad te stoppen. We proberen hem wel schoon te houden maar er is geen beginnen aan. En Dopey wordt wel geaaid door ons hoor. hoe vies of zielig ook, we slaan geen dier over.
pi_132016160
Het was een besluit van het Amerikaanse hoofdkantoor van Hills om te stoppen met het sponsoren van voer. Ze zijn daar bang voor schadeclaims als het voer wat ze leveren niet goed zou zijn. Het voer wat we kregen was goed hoor maar het zijn dan bv breukzakken die niet te verkopen zijn. En dan zijn er toch organisaties e.d die gaan klagen of niet zorgvuldig ermee omgaan.
pi_132016309
Ochgossie, Dopey, wat een schepseltje.............

Ik kijk hier maar even niet meer want zo extra gevoelig nu met een zielig ziek hondje in huis....
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:06:35 #72
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132021800
Als ik die foto's zie wil zsm weer heen; Janetje knuffen en uiteraard de rest van de beestjes ook :D O+

Djuuls, heb jij zo een boodschappen/verlanglijstje paraat?
Met lege handen aan komen gaan we natuurlijk niet doen :P
pi_132031091
Ik zal dit weekend als ik bij Dierenthuis ben aan Alice vragen waar het meest behoefte aan is. Het zal niet meevallen jullie vorige actie te overtreffen ;) O-)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 oktober 2013 @ 09:57:15 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132031203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:58 schreef Djuuls het volgende:
Die zielige kat is Dopey, het is een aidskat. Hij ziet er niet uit. Dat vinden wij eigenlijk ook niet fijn maar ja, je doet een kat ook geen plezier door hem in bad te stoppen. We proberen hem wel schoon te houden maar er is geen beginnen aan. En Dopey wordt wel geaaid door ons hoor. hoe vies of zielig ook, we slaan geen dier over.
Ja, ik bedoel door de bezoekers! Daarvan waren niet veel mensen die hem aaiden (wel enkele)! Maar ik vind hem ook zo superleuk, O+ en ik snap ook dat je zo'n beest niet in bad doet inderdaad. Hoe kan het dat 'ie telkens zo vies wordt :o?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 oktober 2013 @ 09:58:08 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132031218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef Djuuls het volgende:
Het was een besluit van het Amerikaanse hoofdkantoor van Hills om te stoppen met het sponsoren van voer. Ze zijn daar bang voor schadeclaims als het voer wat ze leveren niet goed zou zijn. Het voer wat we kregen was goed hoor maar het zijn dan bv breukzakken die niet te verkopen zijn. En dan zijn er toch organisaties e.d die gaan klagen of niet zorgvuldig ermee omgaan.
-O- Wat slecht zeg, van die andere organisaties.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:27:35 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132036770
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:52 schreef Djuuls het volgende:
Ik zal dit weekend als ik bij Dierenthuis ben aan Alice vragen waar het meest behoefte aan is. Het zal niet meevallen jullie vorige actie te overtreffen ;) O-)
Zo'n grootschalige actie gaan we ook niet weer voeren ;)
Maar als we op bezoek komen, willen we uiteraard zeker niet met lege handen aan komen :D
pi_132042934
En als jullie dat gaan doen ben ik met liefde sponsor voor jullie niet lege handen Ingetje.
Ik kan wellicht iets regelen met een bedrijf hier op het dorp voor knaagspul. Ik ga morgen eens lief proberen te kijken :') .

[ Bericht 16% gewijzigd door knoblaucha6 op 10-10-2013 19:46:26 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 oktober 2013 @ 21:39:59 #78
163650 Greys
pi_132241208
BERICHT VAN ONZE PINKJE *O*

Beste adoptant,

Pinkje heeft apkbeurt gehad en heeft nu een kale streep over zijn rug, zodat wij ons niet vergissen bij de vangactie en twee keer dezelfde kat naar de kliniek brengen.
Pinkje behoort nog tot de schuwe katten,en die kun je niet zomaar even oppakken of met de chipreader langs zijn nek de code aflezen.
Maar niet getreurd, na de behandeling is alles weer normaal, zo lijkt het.
Maar oh wee als we langslopen met het vangnet, ze hoeven het geluid maar te horen dan schiet iedereen weg. Vergeten doen ze het niet, vergeven doen ze ons wel.
Pink is in topconditie, ze ziet er prachtig uit.
Gisteravond was ze erg gelukkig met zichzelf en een stinkie aan het spelen, net zolang totdat de prooi uit elkaar gereten was. Een leuk schouwspel om te zien.

Vriendelijke groeten,
Janet van Doeselaar
Kattenadoptie.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 oktober 2013 @ 21:45:50 #79
163650 Greys
pi_132241533
En ook een bericht van de Bieberrrrrt *O* O+

Beste adoptant,

Hierbij een berichtje van Bieber uit Almere!

Wie ooit gezien heeft hoe Bieber hier binnenkwam, met een huid zo ontstoken, kale nek, kale rug en heftige oorontstekingen, kent hem niet meer terug. Hij ziet er prachtig uit, zijn huidproblemen zijn over. Door de gevolgen van ernstige verwaarlozing is alleen zijn rug nog een beetje kaal, maar er groeit ook daar weer haar, alleen zal dat nooit helemaal een dikke mooie vacht worden zoals in zijn nek wel te zien is.
Zijn pretogen zeggen genoeg, hij is happy en vermaakt zich prima. Altijd komt hij je even verwelkomen en tijdens de wandeling moet hij echt even flink geknuffeld worden. Dan is zijn dag helemaal goed.
Met andere honden kan hij het prima vinden en de lastige zet hij gewoon even op zijn plaats. Zijn gewicht is ook toegenomen, een stevige jongen geworden. Je zou niet zeggen dat hij al op leeftijd is, hij ziet er fantastisch uit, is lekker actief. en aan het einde van de dag zoekt hij een bed uit waar hij heerlijk relaxen kan. Zwemmen doet hij niet, dat is niets voor hem.
Bieber hoeft geen medicatie meer, geen speciaal dieet voor zijn huidproblemen. Hij is stabiel, we hebben alles onder controle.

Een poot van Bieber.

Met diervriendelijke groet,

Anneke van der Meij
Hondenadoptie
Stichting Dierenthuis

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132241835
Wat hebben wij leuke adopteusjes O+
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:04:22 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132242414
Wat een popkes O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 oktober 2013 @ 22:09:05 #82
163650 Greys
pi_132242656
Ik vind het blije hoofd van Bieber op de bovenste foto echt zo tof :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132367801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik die foto's zie wil zsm weer heen; Janetje knuffen en uiteraard de rest van de beestjes ook :D O+
O+
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:21:27 #84
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132370114
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:22 schreef Janetje het volgende:

[..]

O+
Kijk maar uit idd :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:34:34 #85
163650 Greys
pi_132428562
De katten in Dierenthuis genieten vandaag van het mooie weer :D O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:37:26 #86
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132428624
Ja, heerlijk he? :D O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:42:52 #87
163650 Greys
pi_132428746
Wat een zaligheid daar voor de dieren, echt genieten voor ze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:53:03 #88
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132428968
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
Wat een zaligheid daar voor de dieren, echt genieten voor ze.
Tuinstoel en koelbox mee en er tussen gaan zitten *O*
pi_132429076
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
De katten in Dierenthuis genieten vandaag van het mooie weer :D O+

[ afbeelding ]
Ze liggen er allemaal heel lekker bij hoor, maar toch mist er volgens mij nog iets :P

pi_132429178
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:56 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ze liggen er allemaal heel lekker bij hoor, maar toch mist er volgens mij nog iets :P

[ afbeelding ]
:D

waarom willen die beesten altijd in een zo klein mogelijke doosje gaan zitten :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:12:53 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132429536
Hoe kleiner, hoe beter *)
pi_132469257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

:D

waarom willen die beesten altijd in een zo klein mogelijke doosje gaan zitten :')
Dit is nog niks ;) Ga voor de grap eens youtube filmpjes over Maru kijken. Die probeert zich pas in kleine doosjes te wringen :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:41:38 #93
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132470111
I O+ Maru
pi_132554067
Een verdrietig bericht :'( van DTH over Milo onze adoptiekat O+

Beste adoptant,

Vanochtend is er afscheid genomen van Milo. In eerste instantie leek hij
wat op te knappen, kreeg wat voer en medicatie binnen.
Vanochtend echter kreeg hij een grote epileptische toeval/aanval.
Hij was ernstig ziek.

Voor Milo was het leven niet meer dierwaardig, om hem verder lijden te
besparen werd besloten hem in te laten slapen.
Milo een pracht van een kater.

De laatste foto die van hem gemaakt werd,is als bijlage toegevoegd.
Dit was in augustus.

We wensen u veel sterkte met het verlies van uw adoptiekat Milo en
danken u heel hartelijk voor uw steun aan hem. Dankzij u heeft hij nog
een fijne tijd gehad.

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:17:21 #95
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132555911
Bah -O-
Wat een mooierd O+
pi_132555969
T'is zonde -O-

Maar ik ben blij dat hij bij DTH heeft mogen wonen O+
pi_132556205
Ja daar ben ik ook blij om en ik heb met eigen ogen gezien hoe goed hij het daar had, op een andere plaats had hij die laatste mooie jaren helemaal niet kunnen meemaken O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:31:12 #98
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132556333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef indaha het volgende:
Ja daar ben ik ook blij om en ik heb met eigen ogen gezien hoe goed hij het daar had, op een andere plaats had hij die laatste mooie jaren helemaal niet kunnen meemaken O+
Helemaal waar :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 november 2013 @ 19:20:39 #99
163650 Greys
pi_132862776
Een nieuw filmpje! Zodat we kunnen zien hoe het er is, in Almere *O*

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 november 2013 @ 21:49:53 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132870838
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Een nieuw filmpje! Zodat we kunnen zien hoe het er is, in Almere *O*

Leuk he? :D
Wat een heerlijkheid, tussen al die beestjes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')