Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dank voor deze ego-boostquote:
Serieusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Ik heb een jaar geleden al geprobeerd RockNijntje aan mijn collectie toe te voegen. No succes
Ik niet en begin ik ook niet aan. Een paar mensen hebben mijn nummer maar geef hem niet zomaar en vooral niet zo'n irritante groepsgesprekquote:
Oh god..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef Sardu het volgende:
Ik heb nu maar 4 fokkers oid waarvan snöwie het bleekst is en Vas het minst.![]()
![]()
Zit er in met studeur en klojo en dacht unscrewed maar post haast niks in die groep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet en begin ik ook niet aan. Een paar mensen hebben mijn nummer maar geef hem niet zomaar en vooral niet zo'n irritante groepsgesprek
Chillquote:
Iedereenquote:
Ik ben het geheim des facebook, gaat je never nooit niet lukkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Daar weet ik niks meer van
.
Ik weet wel hoe ik je kan vinden op Facebook.
Ik ben weggegaan rememberquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zit er in met studeur en klojo en dacht unscrewed maar post haast niks in die groep.
Ik heb geen mobiele telefoon #pauper #doewelhashtagsquote:
quote:
Moet je maar geen yes r luisterenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Oh ineens komt die niet-roken reclame voorbij met Yes-r op Spotify.![]()
Onwaar. Ik kom je regelmatig tegen. En Klojo voegde je net toe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben het geheim des facebook, gaat je never nooit niet lukken
Wat is dezen?!?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onwaar. Ik kom je regelmatig tegen. En Klojo voegde je net toe.
Op Facebook.quote:
Hmm, jij kon die bleke beker ook nog wel eens winnen.quote:
woahquote:
Omg lol , je kent haarquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, jij kon die bleke beker ook nog wel eens winnen.
Zie ziet mij voorbij komen. Ik haar waarschijnlijk ook dan. Weet alleen niet wie van de velenquote:
Nu ga ik jou vinden ookquote:
ik in de abusers SC meet groepsAppquote:
Misschien wel een mooi iemand ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie ziet mij voorbij komen. Ik haar waarschijnlijk ook dan. Weet alleen niet wie van de velen
nog of nog niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef OllieWilliams het volgende:
over fb gesproken, ik kan moira, mono, ama, mur en vas nog steeds vinden![]()
Drie gemeenschappelijk maarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk met al die FOK!ersEn mijn fb nick is ook badtripbob.
Serieusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk met al die FOK!ersEn mijn fb nick is ook badtripbob.
FOK!sters zijn sowieso pareltjes der natuurquote:
Dit is waar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
FOK!sters zijn sowieso pareltjes der natuur
De meeste zijn zeker speciaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat die beer van P&W gisteren?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hahaha dat commentaar er onder![]()
sneue feminist
Tis wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef OllieWilliams het volgende:
over fb gesproken, ik kan moira, mono, ama, mur en vas nog steeds vinden![]()
Alpha as fuckquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
FOK!kers zijn ook allemaal alpha als ik ze zo op facbeook zie
Je kraait wel anders als je mijn afgelopen carnavalsoutfit spotquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Dven het volgende:
FOK!kers zijn ook allemaal alpha als ik ze zo op facbeook zie
Ik ben alleen met carnaval alpha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je kraait wel anders als je mijn afgelopen carnavalsoutfit spot
Ik heb mijn voor en achternaam perongeluk omgedraaid op fbquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja dat wat in de URL staat he dus /badtripbob. Mijn gewone naam die zie je bij posts
Ik alleen per ongeluk en gisteren was zo'n dag. Maar daar zat ook een dikke feminist wat zelf meer in hokjes dacht dan de rest van de wereld. Wel mooi hoe de hele tafel haar af mocht branden.quote:
Juist als je je zo durft te vertonen ben je alphaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Er is nog ruimte in mijn DMbox voor je naam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zei het toch, zolang je mijn naam niet weet ben ik onvindbaar.
Belgquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik heb mijn voor en achternaam perongeluk omgedraaid op fb
Hey hamer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voor 5 euro vertel ik je de voornaam van nijn
Is die zo moeilijk dan ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zeg maar en geef daarna even je rekeningnummer doorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
En waar moet je wonen voor korting?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij betaalt een tientje omdat brabant
Nee jij bent echt alpha as fuck mimang, op zowat elke foto sta je met chicks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
quote:
Ehm, ja. Een meisje met twee vriendjes is inderdaad een slet. Tenzij die dudes zoiets hebben van "Hey, we houden allebei van haar en we vinden het prima als ze van ons allebei houdt".quote:Een meisje met twee vriendjes is natuurlijk een slet.
Dan hoeft het niet. Zoek ik wel een profielfoto op en stel ik me voor dat nijn er zo uitziet.quote:
Zo praat je niet over z'n nichtjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent echt alpha as fuck mimang, op zowat elke foto sta je met chicks.
Nog nooit in geweest dus kan niet zeggenquote:
Rakia drinkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
ben weer lekker ziek aan het worden trouwens
keelpijn verkouden allesgofferdomme
Drinken ze overal ten zuiden van de donau. Misschien ken je het wel als het Griekse Raki. Wonderspul, werkt overal tegen. Zeker huisgestookt a 75%quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wss iets Bulgaars en ik ben nog altijd in nl
Je mist ook niks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit in geweest dus kan niet zeggen
Volgens mij hebben ze wel mooie natuur. Is Hoogeveen trouwens Drenthe? Daar ben ik wel eens geweest namelijkquote:
chill , ik alleen mijn bakkebaarden nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb me al een aantal weken niet meer gescheerd
Geschoren*quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
swaggin'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Schorem is het. Dank voor voornaam, kan nu facebookenquote:
*Gedeedquote:
heb al 3x gezegd dat ik geen facebook hebquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Schorem is het. Dank voor voornaam, kan nu facebooken
Wat heb jij met die FB's dan gekke Sven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Schorem is het. Dank voor voornaam, kan nu facebooken
Alsof ik me daardoor laat tegenhouden. Gewoon een facebook voor je aanmakenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
heb al 3x gezegd dat ik geen facebook heb
maar maakt niet uit hoor. veel succes met zoeken
Netwerken is belangrijk opF OK! En noem me aub geen Svenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb jij met die FB's dan gekke Sven.
Oke Svenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Netwerken is belangrijk opF OK! En noem me aub geen Sven
welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat. Hamerhaai is echt geen Jesper.
als dat zo is heb ik zijn nummerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat. Hamerhaai is echt geen Jesper.
ahah , ik zat eerst effe te twijfelen wie je wasquote:
ik weet wie hij isquote:
pz zekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
ahah , ik zat eerst effe te twijfelen wie je was
Goedzo, Bas.quote:
In je bed gisteravond?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik weet wie hij is![]()
ik heb zijn moeder zelfs nog gezien.
'Gezien'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik weet wie hij is![]()
hahahaquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik weet wie hij is![]()
Ja doe maar niet aubquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahaha![]()
volgens mij heb ik ook nog wel een filmpje van die meet dat pz zak en speghetti liggen te slapen.
quote:
hoe gaat het er nu mee jesper ?quote:
heeee samanthaquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit in geweest dus kan niet zeggen
Yes. Hoogeveen is wel erg kutquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel mooie natuur. Is Hoogeveen trouwens Drenthe? Daar ben ik wel eens geweest namelijk
Niet doen, allemaal afzetters, skimmers, hoeren, dealers, profiteurs, parasieten, een enkele FOK!ker allesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Oké ik ben ook nog nooit in Bulgarije geweest haha
Niet veel van gezien, enkel een hotel en een appartementquote:
Fuck offquote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet doen, allemaal afzetters, skimmers, hoeren, dealers, profiteurs, parasieten, een enkele FOK!ker alles
de krentteweg niet kennenquote:
Klinkt als de place to bequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet doen, allemaal afzetters, skimmers, hoeren, dealers, profiteurs, parasieten, een enkele FOK!ker alles
En mafia. Russische.quote:
Ah even op google gekeken. No thanks, bahquote:
ik vond het geniaal daarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja wel lekker als je aan de top van de keten staatquote:
Dan ben je een rare. Waar ben je geweest?quote:
quote:
sunny beach ofcoursequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben je een rare. Waar ben je geweest?
Precies het waardelooste stukje Bulgarijequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
sunny beach ofcourse
elke dag dronken en lullen met iedereen.
maakt niet uit , lekker zuipen in de vakantie en gekke dingen doen wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies het waardelooste stukje Bulgarije
Dat kan je ook op leuke plekken doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
maakt niet uit , lekker zuipen in de vakantie en gekke dingen doen wat wil je nog meer.
wat is nou een leuk plekje dan in bulgarije ?quote:
De grensovergang.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat is nou een leuk plekje dan in bulgarije ?
Dan zou je met pure zuurstof de wereld anders bekijken en met tekort aan zuurstof ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Wat als alles dat we zien een hallucinatie is die veroorzaakt wordt door het inademen van zuurstof?
Verklaard waarom je een blackout krijgt als je stopt met ademen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan zou je met pure zuurstof de wereld anders bekijken en met tekort aan zuurstof ook.
Wat zo is want er zijn oxygen bars waar je een high van krijgt, en zuurstoftekort kan ook je zicht in dingen veranderen.
je hebt me de ogen geopend.
Verklaard waarom jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Verklaard waarom je een blackout krijgt als je stopt met ademen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verklaard waarom je
Verklaard waarom
Verklaard
VERKLAARD
AARD
RD
D
D
Nessebar, Tyulenovo, Ruse, Burgas, Plovdiv, Sandanski, Bansko ofquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat is nou een leuk plekje dan in bulgarije ?
Beter Dvenquote:
Gratz, het schijnt vandaag meer mensen te overkomen dat ze weekend hebben.quote:
Zullen we gaan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Snowbells het volgende:
SEX / FOK!GangBang centerparcs weekend
ff aanmelden brbquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Snowbells het volgende:
SEX / FOK!GangBang centerparcs weekend
Dan zet ik mijn fiets ook vast in het vet.quote:
Aan je bong ?quote:
quote:
quote:
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat een zeikwijf op mijn FB. Kwam hier ook wel eens een weekend vanuit Brabant en dan zeurt ze alleen maar over hoe kk het begeleid wonen is en de mensen daar bla bla. Nu valt ze weer tegen mij uit omdat we haar niet willen hebben wonen hier. Haar pa belde ons zelfs nog deze zomervakantie om ons te waarschuwen voor haar omdat ze ook schijnt te stelen en haar vader constant uitmaakt voor moordenaar en ze wordt overal weggeschopt bij begeleid wonen.
Hoe maak ik zo'n iemand voor de 100ste keer subtiel duidelijk dat we zulke mensen hier niet hoeven als huisgenoot
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Als je dat kan zeggen kun je haar ook gewoon uitleggen waarom jullie haar niet willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet hoe ik het moet brengen zonder dat ze zich rot voelt over zichzelf.. het punt is alleen dat ze zichzelf niet alleen kan redden (iets wat je hier moet kunnen want je bent hier vaak alleen) en dat ze teveel problemen met haar zelf heeft enzquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
Als je dat kan zeggen kun je haar ook gewoon uitleggen waarom jullie haar niet willen
Huh wat doe je dan bij de post?quote:
Hij vouwt de krantenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh wat doe je dan bij de post?Rondbrengen niet lijkt me dan?
Post sorteren bij een groot distributiecentrum.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh wat doe je dan bij de post?Rondbrengen niet lijkt me dan?
Beetje leuk werk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Post sorteren bij een groot distributiecentrum.
Lijkt me wel leuker dan rondbrengen, alleen zo vroeg opstaan.. hoe laat ben je dan vrij?quote:
Ik ben dan om half 11 klaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuker dan rondbrengen, alleen zo vroeg opstaan.. hoe laat ben je dan vrij?
*nieuwsgierig*
Die PSV vlag hangt er niet meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heb je die vlek op je muur al schoongemaakt FL?
hahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had een keer een grote schoonmaak en daarna niet meer teruggehangen.
Scheelde het 'een seconde'??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Fuck bijna vingers aan elkaar met secondelijm
Scheelde niet veel neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Scheelde het 'een seconde'??![]()
![]()
![]()
!!__!@!!@
![]()
![]()
Casebuild?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
De nerds hier zijn een arcadekast aan het bouwen met pacman, mario en alles erop
Maatje van me heeft dat ook gebouwd. Is bijna klaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
De nerds hier zijn een arcadekast aan het bouwen met pacman, mario en alles erop
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
Ding komt in de kelder te staan dus je kunt hem dan uitproberenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef Sardu het volgende:
[..]dat is wel awesome!
![]()
Kom binnenkort wel een biertje doen daarzo.
Vnavond bier, wiet, twente zien winnen en nog meer van die eerste twee. Morgen om 8 uur weer zo'n wekkerding.
Hangt een beetje van hier af. Er is ook niet elk weekend wat te doen en kan vast wel een keer met iemand die kant op komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ding komt in de kelder te staan dus je kunt hem dan uitproberenVerder hou ik je daar aan, dat biertje duurt vast nog een hele tijd haha
Fiks dat even danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hangt een beetje van hier af. Er is ook niet elk weekend wat te doen en kan vast wel een keer met iemand die kant op komen.
Achterop de brommert? Zal vanavond eens kijken wat er te regelen valt.quote:
Zou er geen geld op zetten.quote:
Ik was te stoned om te reagerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:37 schreef Studeur het volgende:
Kan wel ff een kwartiertje op TC mijn baasheid tonen als er interesse is
Is goed, leg ik ook tien euro in sinds ik toch aan het roer sta en er vanuitgaande dat je inzet op het feit dat er wel gebatst word.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze nogal graag worst, dus ik durf wel 10 euro neer te leggen.
dan zou je 10 euro prefereren over een quickie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is goed, leg ik ook tien euro in sinds ik toch aan het roer sta en er vanuitgaande dat je inzet op het feit dat er wel gebatst word.
Joah, waarom niet? Voor het geld nog niet eens maar als ik wel bats levert het niets op en het is ook niet zo dat ik veel tekort kom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dan zou je 10 euro prefereren over een quickie.
Bij een weddenschap gaat het om het winnen ipv het bedrag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Joah, waarom niet? Voor het geld nog niet eens maar als ik wel bats levert het niets op en het is ook niet zo dat ik veel tekort kom.
Ja puh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben in het radio49 topic net als mono
Daarvoor zijn wij te traagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
We moeten net als ONZ / [Radio 49] #4219 Boney M meets Kinderen voor Kinderen? ooit de 4219 halen
Ik ben blijven hangen in radio topicquote:
Dus als ik een tientje inzet op het feit dat ik niet van bil ga en ik doe dat ook niet, dan win ik dus de weddenschap en ik krijg een tientje toe. Klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bij een weddenschap gaat het om het winnen ipv het bedrag.
Nice. Doen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus als ik een tientje inzet op het feit dat ik niet van bil ga en ik doe dat ook niet, dan win ik dus de weddenschap en ik krijg een tientje toe. Klinkt goed!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
Hoi ik ben fucking stoned en dronken en ik wil hoeren neuken nooit meer werken grgr slettenbakjes zijn niet de goeie bakjes om in te rijden.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef Viro het volgende:
Ik kan het snappen als mensen op een gegeven moment GTST zat zijn, maar Uns soap blijft voor altijd leuk![]()
Beterquote:
retweetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:03 schreef Klojo120 het volgende:
ik ben te stoned ga maar op bed liggen yo check jullie
ik lig de hele tijd al op bed maar ben nog steeds stonedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:03 schreef Klojo120 het volgende:
ik ben te stoned ga maar op bed liggen yo check jullie
Omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:08 schreef krullenbolletje het volgende:
ik ben slaapdronken telt dat ook
Sowieso doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn vader's katten te laten chippen op mijn kostten. Maar over 2 maanden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |