Amarantha is wel een bescheiden 9,5/10quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hahah en zien ze eruit als verwacht?
Zo ben ik op zowel hyves als facebook geraakt. Omdat dat de enige mogelijkheden waren om online contact te hebben met een aantal vriendenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nog wel wat dat ik geen FB wou maar dat al mijn hyvesvrienden overgingen op FB en dat ik toen ook maar over ben gegaan op een gegeven moment
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef smitjew het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen , kut squats.
Dm jij amartha dm ik moira.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Amarantha is wel een bescheiden 9,5/10
Trainenquote:
Ook lang gehad, vooral toen ik nog blogde. Maar jaar terug verwijderd omdat ik te druk was met de liefde en Twitter maar bullshit vond aangezien ik ook niks meer met mijn site deedquote:
Dit dus. Na eindeloze verzoeken om hyves te nemen en iedereen die aannam dat je wel hyves had dat genomen en toen ging iedereen naar fb dus ook daarheen gegaan. hoop niet dat we weer massaal naar iets anders gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ben ik op zowel hyves als facebook geraakt. Omdat dat de enige mogelijkheden waren om online contact te hebben met een aantal vrienden
Echt he.. Mijn vriendenlijst daalde echt flink in 1x op hyves omdat echt iedereen massaal het ging verwijderenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Na eindeloze verzoeken om hyves te nemen en iedereen die aannam dat je wel hyves had dat genomen en toen ging iedereen naar fb dus ook daarheen gegaan. hoop niet dat we weer massaal naar iets anders gaan
Is mij net te lang ja.quote:
Daarom moet je squaws doen, geen squatsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef smitjew het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen , kut squats.
Beetje van dat bleke zolderkamervolk inderdaad. Ze zijn niet moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hahah en zien ze eruit als verwacht?
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Amarantha is wel een bescheiden 9,5/10
Ziet er goed uit, zou wel usbsticken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom moet je squaws doen, geen squats
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom moet je squaws doen, geen squats
[ afbeelding ]
Jaquote:
Bij mij valt dat reuze mee, maar ik heb ook meer mensen uit uvt en das toch meer feest en drugsvolk dan de gemiddelde FOK!erquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje van dat bleke zolderkamervolk inderdaad. Ze zijn niet moeilijk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |