Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dank voor deze ego-boostquote:
Serieusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Ik heb een jaar geleden al geprobeerd RockNijntje aan mijn collectie toe te voegen. No succes
Ik niet en begin ik ook niet aan. Een paar mensen hebben mijn nummer maar geef hem niet zomaar en vooral niet zo'n irritante groepsgesprekquote:
Oh god..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef Sardu het volgende:
Ik heb nu maar 4 fokkers oid waarvan snöwie het bleekst is en Vas het minst.![]()
![]()
Zit er in met studeur en klojo en dacht unscrewed maar post haast niks in die groep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet en begin ik ook niet aan. Een paar mensen hebben mijn nummer maar geef hem niet zomaar en vooral niet zo'n irritante groepsgesprek
Chillquote:
Iedereenquote:
Ik ben het geheim des facebook, gaat je never nooit niet lukkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Daar weet ik niks meer van
.
Ik weet wel hoe ik je kan vinden op Facebook.
Ik ben weggegaan rememberquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zit er in met studeur en klojo en dacht unscrewed maar post haast niks in die groep.
Ik heb geen mobiele telefoon #pauper #doewelhashtagsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |