Hoe is dat grappigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Grappig, iOS 6 slurpte ongeveer 15% op per nacht, iOS7 nog geen 10%, eerder 5% zelfs.
Same! Het is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:41 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe iOS7...man...mijn batterij. Het leek goed te zijn met 7.0.1, maar nu met 7.0.2 is het echt naar de klote. Hebben jullie daar verklaring voor?
Reactie erboven wellicht?quote:
Ik denk eerder dat er een storing is. iTunes Match en Store servers functioneren niet. Kapotte IISje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, store down... zouden er dan EINDELIJK 5s' in Nederland komen?
Het gebeurt sinds 7.0.2...hiervoor totaal geen last van :/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Grappig, iOS 6 slurpte ongeveer 15% op per nacht, iOS7 nog geen 10%, eerder 5% zelfs.
Edit: settings, general, background app refresh óf helemaal uitzetten óf een selectie maken.
Meer kun je niet doen maar wat jij omschrijft is niet gezond te noemen. Dooie batterij?
Nee, volgens apple insider is het geen storing, maar geplanned maintenancequote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er een storing is. iTunes Match en Store servers functioneren niet. Kapotte IISje?
Ah oké, weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, volgens apple insider is het geen storing, maar geplanned maintenance
Hoe vaak kijk jij op deze site Swets, de hele dag door?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘R ⌘Rquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon dagje Berlijn doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, ik heb gewoon een rss reader met allemaal tech en applesite feeds.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk jij op deze site Swets, de hele dag door?
Tenzij je werkgever je volledige abo betaald.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Net of je dat zou willen. Abo+telefoon is zo 2007.
Erhm? Want? Dan is het niet 2007?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij je werkgever je volledige abo betaald.
Half? Nu heb ik complete vrijheid. Ze kunnen telefoon en abo ook regelen of ik regel het zelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens treurig geregeld als je werkgever het op die manier regelt. Geef gewoon een vaste telefoonvergoeding of regel abo en telefoon voor je werknemer. Zo'n halve oplossing wil je toch niet als werknemer?
Voor de werkgever absurd, betaal je hoge bedragen voor consumentenproducten. Tevens nummer niet van de zaak. En de vraag is of het allemaal conform de wetgeving mbt werkkostenregeling is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Half? Nu heb ik complete vrijheid. Ze kunnen telefoon en abo ook regelen of ik regel het zelf.
Wat mag ik niet? Een los toestel declareren. Wat mag ik wel.. een abo nemen van 100 euro in de maand en declareren. Ik kies provider, toestel, whatever.
Niks slecht aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |