Bij KPN werkt de iPhone 5 nog steeds niet met 4G, en in België ook nog niet. Komt doordat die niet op beide banden werkt met 4G de iPhone 5.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Op mijn 5 lijkt 4g prima te werken? (vodafone) Lees dat vodafone met de 1800mhz master werkt trouwens.
Ah, dan heb ik dus schijnbaar geluk met vodafone als provider qua 4G.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bij KPN werkt de iPhone 5 nog steeds niet met 4G, en in België ook nog niet. Komt doordat die niet op beide banden werkt met 4G de iPhone 5.
Ok, zou ook kunnenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Binnenshuis is 800MHz in het voordeel, niet 1800MHz.
1.3GHz.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:17 schreef RoW_0 het volgende:
Die benchies van de iPhone 5 is dan ook echt bizar
http://www.phonearena.com(...)s-benchmarks_id47739
Twee opties.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef STING het volgende:
Straks naar de Apple Store met m'n defecte iPhone 5, die niet meer wil laden, met welk kabeltje dan ook. Nog minder dan een jaar oud, ben benieuwd
Zeker weten dat er geen stof in zit? Was bij mij wel het geval ondanks dat we (vriendin en ik) er allebei van overtuigt waren dattie leeg wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef STING het volgende:
Straks naar de Apple Store met m'n defecte iPhone 5, die niet meer wil laden, met welk kabeltje dan ook. Nog minder dan een jaar oud, ben benieuwd
Heb al even flink geblazen, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten dat er geen stof in zit? Was bij mij wel het geval ondanks dat we (vriendin en ik) er allebei van overtuigt waren dattie leeg was
Dan heb jij niet naar de speakertjes gekeken zeker? Echt wel dat er nog stof zat in zatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten dat er geen stof in zit? Was bij mij wel het geval ondanks dat we (vriendin en ik) er allebei van overtuigt waren dattie leeg was
Je laat de iphone 5 toch niet op via de speakertjes?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb jij niet naar de speakertjes gekeken zeker? Echt wel dat er nog stof zat in zat
ff poeren met een tandenstoker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Heb al even flink geblazen, maar tevergeefs
Nee, maar als daar stof zit dan geheid ook verder nog in het toestel he? wijsneusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je laat de iphone 5 toch niet op via de speakertjes?
Deze ruzie ruziën we vanavond wel verder uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar als daar stof zit dan geheid ook verder nog in het toestel he? wijsneus
Klik editquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef Sometimes het volgende:
Is er een manier om bij de mail het VIP "mapje" kwijt te raken?
Zat ook al in IOS 6 en in 7 is het helaas niet verdwenen.
Hoe simpel kan het zijn...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:30 schreef timbob het volgende:
[..]
Klik edit
Vinkje uit bij VIP
Klik done.
???
Profit.
Bloedirritant, bij mij dus ook. Is het trouwens algemeen bekend dat je met de hoofdtelefoon ook foto's kan maken. Je kunt dus met 'harder' en 'zachter' foto's maken als een soort afstandsbediening. Nooit geweten. Geinig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef timbob het volgende:
Bij mij reageert het muziekgedeelte vaak gewoon niet vanuit een lock screen, of vanaf het schuif menu. Kan ik klikken wat ik wil, maar er gebeurt niks.
Hebben meer mensen daar last van?
Als ik 'm dan helemaal opnieuw opstart werk het wel weer een tijdje, maar daarna weer zelfde probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |