Roep ik bij elk bericht waar mensen beginnen te janken met "weer een iPhone" maw elk najaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.digitaltrends.(...)gun-phone-strategy/#!
Ben je wel de eerste, geloof ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan gewoon terug zetten? :p
Hoezo is je backup oud? Heb je geen wifi thuis oid?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef mega-worstje het volgende:
heey,
Ik heb eindelijk een iphone 5S nadat mijn vorige iPhone gestolen was, nu heb ik echter een probleem. Mijn back-up bleek iets verouderd te zijn, maar qua contacten enzo klopte hij wel en andere belangrijke dingen als fotos werden via fotostream gewoon gedeeld. In ieder geval, nu staat er in mijn icloud instellingen een oud emailadres van mij die ik niet meer gebruik en mijn appleid is ook anders. Als ik het wachtwoord van mijn Appleid gebruik geeft hij aan dat deze incorrect is en ik kan het account niet verwijderen en ik kan ook niet het andere account gewoon toevoegen. Als ik password reset doe krijg ik nergens een mailtje binnen. Wat kan ik nog doen?
backup is niet heel oud hoor, maar mn vorige telefoon is gestolen vlak nadat ik al die aanpassingen had gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo is je backup oud? Heb je geen wifi thuis oid?
Verder kan je maar één Apple ID aan je telefoon gekoppeld hebben. Volgens mij zit er niks anders op dan je telefoon restoren en als nieuwe telefoon instellen. Dan ben je wel alles kwijt, foto's en contacten moet je dan even handmatig (buiten iCloud om) backuppen (bijv. via Gmail qua contacten).
Dan moet je die aanpassingen weer doen op exact dezelfde wijze als de vorige keer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
backup is niet heel oud hoor, maar mn vorige telefoon is gestolen vlak nadat ik al die aanpassingen had gedaan
ja maar het punt is dat het oude emailadres niet meer mijn apple id is. Wat ik raar vind is dat als ik het wachtwoord reset via email ik op geen van emailadressen wat binnen krijg terwijl hij wel zegt dat hij hem heeft verzondenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan moet je die aanpassingen weer doen op exact dezelfde wijze als de vorige keer.
Misschien heeft de dief van je iPhone het e-mailadres van je account veranderd? Pas maar op dat je creditcard niet wordt geplunderd via de app store.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ja maar het punt is dat het oude emailadres niet meer mijn apple id is. Wat ik raar vind is dat als ik het wachtwoord reset via email ik op geen van emailadressen wat binnen krijg terwijl hij wel zegt dat hij hem heeft verzonden
Hoezo is het niet meer jouw Apple ID? Van wie is het nu dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ja maar het punt is dat het oude emailadres niet meer mijn apple id is. Wat ik raar vind is dat als ik het wachtwoord reset via email ik op geen van emailadressen wat binnen krijg terwijl hij wel zegt dat hij hem heeft verzonden
van de lucht, ik had een apple id en heb die veranderd naar een andere, echter staat nu op mijn iphone mijn oude apple id waar ik dus niet op kan inloggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo is het niet meer jouw Apple ID? Van wie is het nu dan?
nquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft de dief van je iPhone het e-mailadres van je account veranderd? Pas maar op dat je creditcard niet wordt geplunderd via de app store.
Die was al omgezet naar mijn nieuwe apple idquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft de dief van je iPhone het e-mailadres van je account veranderd? Pas maar op dat je creditcard niet wordt geplunderd via de app store.
Ik zou Apple maar even bellen morgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:30 schreef mega-worstje het volgende:
oh als ik nu probeer mijn andere toe te voegen zegt ie dat ie al is toegevoegd, maar hoezo klopt het wachtwoord dan niet, vage shit
Ik moet nog twee weken wachten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heel erg goedecht supersnel en mooi.
27% is best fatsoenlijk vind ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Goh: iPhones van plastic niet populair
De 5S was in september goed voor 64 procent van alle verkochte iPhones. De 5C bleef steken op 27 procent. De 4S haalde een marktaandeel van 9 procent.
Was te verwachten...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Goh: iPhones van plastic niet populair
De 5S was in september goed voor 64 procent van alle verkochte iPhones. De 5C bleef steken op 27 procent. De 4S haalde een marktaandeel van 9 procent.
klopt, zijn meer mensen die daar last van hebben.ik zou even bellen dan is t zo opgelostquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |