abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131837462
Dag dames,

Heb vandaag een paar Uggs bailey charm in de kleur Chestnut weten te bemachtigen bij de Bijenkorf, maar wil ze graag ruilen tegen een maat 39 in dezelfde kleur.

Ze zijn natuurlijk nog helemaal nieuw in originele verpakking en je krijgt het bonnetje erbij, dus zou zelf dat ook graag erbij willen hebben.

Ik woon in regio Rotterdam dus zou ook graag in Rotterdam willen ruilen.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:26:24 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_131837892
Nee he, de winter is nog niet eens echt begonnen of die lelijke UGGS komen weer te voorschijn. Waarom ga je ze zelf niet ruilen bij de Bijenkorf?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_131837955
Mee eens, ze zijn niet het meest charmant van de schoenen, maar ze zitten heerlijk.
Het is een dwaze dagen actie en het zal je verbazen dat ze binnen 3 minuten na openingstijd uitverkocht waren. Vandaar dat ik ze niet kan ruilen tegen een andere maat :N
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:34:09 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_131838115
Of ze lekker lopen of niet er schuilt ook nog flink wat dierenleed achter. Afijn: voor vrouwen vind ik ze al enorm lelijk maar daar loop jij als man mee?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_131838278
Nee, ben een vrouw. Mijn profiel gaf kennelijk wat anders aan, dus even gewijzigd.

Dierenleed komt bij een boel andere dingen kijken natuurlijk, ook al die 'normale' leren schoenen, maar goed, dat is een discussie voor een andere topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')