Ook al iets waar ik blij mee ben ja!quote:
Ooooooohhhhhhhhquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef hilliebillie het volgende:
Djmomo zoals beloofd een foto van de jumpsuit in actie![]()
[ afbeelding ]
mn kind heeft lang bovenlijf en korte beentjes
En ik ben ook helemaal blij met m'n lindex jumpsuit trouwens. Deze keer wat meer jumpsuitjes kopen![]()
[ afbeelding ]
C&A vind ik niks. H&M ook weinig leuke shirtjes. Hema dit keer ook niet. Zeeman en Wibra ook niks (vooral vestjes en zo). V&D vond ik dit keer ook niks of ik vond het te duur.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:27 schreef PureEvil het volgende:
Hebben ze dat niet bij de H&M of C&A ? of Hema, maar die heb je waarschijnlijk al leeggekocht
Heb je al in de winkel gekeken bij Hema? Want daar zag ik best wel wat dingen die ik niet online zie. Ik kan ook echt niks naar mijn zin vinden nu. Name it misschien, die matchen ook best leuk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
C&A vind ik niks. H&M ook weinig leuke shirtjes. Hema dit keer ook niet. Zeeman en Wibra ook niks (vooral vestjes en zo). V&D vond ik dit keer ook niks of ik vond het te duur.
Noppies heeft wel veel dezelfde shirtjes in andere kleuren. Paar voorbeeldjes, maar er zijn er nog wel meer zag ik:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke, niet al te dure meisjesshirtjes? Liefst matching dus shirtjes in verschillende kleurtjes/printjes/modellen die wel duidelijk bij elkaar passen.
Ik zag ze hier bij de Jola, voor meisjes, erg kleinquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:23 schreef Burdie het volgende:
Over slofjes gesproken, ik ben op zoek naar goedkope gevoerde slofjes.
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Het is voor een newborn, en ik wil er niet de hoofdprijs voor neerleggen. Iemand een suggestie?
Lotte heeft hiervan ook laarsjes gehad. Ze zijn er ook kleiner...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:23 schreef Burdie het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Het is voor een newborn, en ik wil er niet de hoofdprijs voor neerleggen. Iemand een suggestie?
Bakkaboe heeft soms wel wat goedkope leuke shirtjes. Niet alles is mijn smaak (beetje tuttig soms) maar er zitten wel wat matching shirtjes tussen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke, niet al te dure meisjesshirtjes? Liefst matching dus shirtjes in verschillende kleurtjes/printjes/modellen die wel duidelijk bij elkaar passen.
Die Linda zegt ja, van Happy Horse. Ik had ze vorige winter via bol als grapje gekocht en mijn newborn heeft de hele winter gedragen, ik vond ze heel fijn!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:23 schreef Burdie het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
13 cm is al best groot, net zoals mt 17. Referentie: toen E ging lopen had ze maat 17/18quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:57 schreef Burdie het volgende:
Welke maat moet ik voor een kersverse baby hebben dan?
Op bol.com staan ze van 13cm, die van ikbenzomooi zijn maat 17 (dat lijkt me dan weer te groot?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |