SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:19 schreef Zeetakje het volgende:
Nee dat Herman de krant honderd keer leest, dat is echt wou je zeggen?
Hij zal wel geen kekke regenkleding met een merkje hebben.quote:
Tja TS ik weet niet hoe ik het zal zeggen maar ik denk dat vanaf nu je leven anders zal worden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eventueel hierboven gemaakte spelfouten zijn puur voor vermaak van de lezer!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:37 schreef BlueNumber het volgende:
De tekst op jouw geboortekaartje waarschijnlijk ook.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:37 schreef BlueNumber het volgende:
De tekst op jouw geboortekaartje waarschijnlijk ook.
ey grafhoofd. kun jij ook ooit normale reacties geven in topics? of is je piemeltje zover afgestorven dat je nu permanent onaanspreekbaar bent?quote:
Awwwww meidje toch.. ben je mad dat ik je terecht hoer noem?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ey grafhoofd. kun jij ook ooit normale reacties geven in topics? of is je piemeltje zover afgestorven dat je nu permanent onaanspreekbaar bent?
als iemand een zure pruim is hier op fok dan ben jij dat wel.
xoxo
9 miljoen*quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:44 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
Iedereen weet dat alleen Katie Melua de waarheid spreekt. Zij heeft 1 miljoen fietsen geteld in Peking en dat is een feit.
De definitie van een hoer niet kennen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww meidje toch.. ben je mad dat ik je terecht hoer noem?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ey grafhoofd. kun jij ook ooit normale reacties geven in topics? of is je piemeltje zover afgestorven dat je nu permanent onaanspreekbaar bent?
xoxo
Ongesteld of zo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |