Omg!!!!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef Kutmanager het volgende:
wat een mooie persoonlijkh hmmmzzz...
Godverdomme ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef Kutmanager het volgende:
wat een mooie persoonlijkh hmmmzzz...
nee maar 360 was beter dus nu is xbone ook beterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
Dit zegt toch stiekem wel veel jongens. Ik geef zoveel liever mijn geld aan sony.
Helemaal als je ziet, wat je elke maand van MS krijgtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
Dit zegt toch stiekem wel veel jongens. Ik geef zoveel liever mijn geld aan sony.
de vorige was gewoon een korte vakantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:43 schreef PierreTT het volgende:
Zometeen contract tekenen voor nieuwe huis
Bijna anderhalf jaar gewoondquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de vorige was gewoon een korte vakantie?
Voor het eerst schijten op een nieuwe plee hmmm lekker hor gr grquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:46 schreef KoningStoma het volgende:
zo spannend
spik splinter
voetjes vegen
wow
nieuwe sleutel aan je sleutelbos
Eind november waarschijnlijk, verjaardag icm housewarmingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer housewarming Piet? The return of 30 euro kip
Gaat goed komen al moet jij nog steeds een keer komen bikken hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eind november waarschijnlijk, verjaardag icm housewarmingMaar jij bent al eerder welkom hoor
Terug naar die ontzettend goede shoarmatent bedoel je, hoe heet die tent ook alweer met die hamburgersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat goed komen al moet jij nog steeds een keer komen bikken hier
Die toko is overgenomen door een andere Egyptenaar tegenwoordig ze hebben er geen Bicky Burgers meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terug naar die ontzettend goede shoarmatent bedoel je, hoe heet die tent ook alweer met die hamburgersTegenover dat café van jou
Jammer, die Bicky-joekels waren echt goed te doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die toko is overgenomen door een andere Egyptenaar tegenwoordig ze hebben er geen Bicky Burgers meer
Maar ik bedoelde eigenlijk die goddelijke tapasbar hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bicky_Burgerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jammer, die Bicky-joekels waren echt goed te doenMaar hoe heette die tent nou, Musa ofzo?
Tapas is altijd een goed plan, lekker boccorrones eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |