De beta is net iets minder dan BF3. Wel een stuk beter dan de beta van BF3.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
20 min beta gespeeld. Super saai, haal hem wel op PS4 dan wel Xbox one ( nog geen keuze gemaakt)
Maar het is een beta he, niet eens een demo. Wordt vast weer een leuk spel. Je kunt totaal nog niet zeggen of het beter of slechter is.
Ok dat kun je wel... Het is beter / het is slechter hihi maar dan ben je een domme josti.
Op de PS4 dan? Want die xbox komt voorlopig nog niet uit. (en is ook een aanfluiting)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.
In Nederland komt-ie ergens rond maart pas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Xbox One komt voorlopig nog niet uit ja? BF4 komt weekje laten ofzo toch 22 november geloof ik
Oh is dat het enige land waar je iets kan kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In Nederland komt-ie ergens rond maart pas.
StephanAFCA DE mochte in Ihre Freundeslistequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh is dat het enige land waar je iets kan kopen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
StephanAFCA DE mochte in Ihre Freundesliste
StephanAFCA DE möchte dass Ihr Schlachtfeld 4 spielen.
Aint gonna happenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]dat zou baas zijn haha
Heel Stef zijn dashboard in het Twents
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
StephanAFCA DE mochte in Ihre Freundesliste
StephanAFCA DE möchte dass Ihr Schlachtfeld 4 spielen.
Beetje banjo's van dakloze straatartiesten stelen. Heat, heat, heat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi komt zeker in mijn friendslist.
#bromance
Ik heb hem niet gestolen ik had hem in bruikleenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje banjo's van dakloze straatartiesten stelen. Heat, heat, heat.
Vooral dat 'bruik' inderdaadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gestolen ik had hem in bruikleen
Ik kan me die vrouw niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral dat 'bruik' inderdaadPrachtige chansons klonken door de Tilburgse straten.
Die vrouw was zo bang voor ons
Want dat maakt iets uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De beta is net iets minder dan BF3. Wel een stuk beter dan de beta van BF3.
Ik denk dat het wel goed komt met de volledige versie, maar toch even kijken wat de Amerikanen ervan vinden, want daar komt hij toch twee dagen eerder uit. Ze zullen vast nog wel wel iets vinden om te verneuken.
[..]
Op de PS4 dan? Want die xbox komt voorlopig nog niet uit. (en is ook een aanfluiting)
BF4 komt tegelijk met de X1 uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Xbox One komt voorlopig nog niet uit ja? BF4 komt weekje laten ofzo toch 22 november geloof ik
Ik zeker ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gestolen ik had hem in bruikleen
Gelukkig hebben we die ene foto nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me die vrouw niet meer herinneren
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
20 min beta gespeeld. Super saai, haal hem wel op PS4 dan wel Xbox one ( nog geen keuze gemaakt)
Maar het is een beta he, niet eens een demo. Wordt vast weer een leuk spel. Je kunt totaal nog niet zeggen of het beter of slechter is.
Ok dat kun je wel... Het is beter / het is slechter hihi maar dan ben je een domme josti.
Ik heb op pc en xbox geprobeerd en jullie hebben beide gelijk. beta op x360 zuigt echt flinke ballen, maar op de pc is het wel nice. Gewoon omdat er veel meer voertuigen/mensen/capture points zijn. Het gaat allemaal veel harder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De beta is net iets minder dan BF3. Wel een stuk beter dan de beta van BF3.
Ik denk dat het wel goed komt met de volledige versie, maar toch even kijken wat de Amerikanen ervan vinden, want daar komt hij toch twee dagen eerder uit. Ze zullen vast nog wel wel iets vinden om te verneuken.
[..]
Op de PS4 dan? Want die xbox komt voorlopig nog niet uit. (en is ook een aanfluiting)
#30EUROSUPERYOLOquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje banjo's van dakloze straatartiesten stelen. Heat, heat, heat.
Dit danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:54 schreef Kutmanager het volgende:
Even een voorbeeld wat ik bedoel:
Dit is de beta op de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |