Die deed het bij mij toch al nooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef Kutmanager het volgende:
Bij mij had ie toenstraks weer geen online knopje in het laadmenu.
Raar is dat inderdaad, Lex schijnt hetzelfde te hebben. Ik heb totaal nergens problemen mee gelukkigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
3x GTA alles opnieuw installeren
Rockstar wel zo netjes om gewoon nergens op te reageren, dat is wel goed geregeld.
Zijn blijkbaar nog handjevol mensen met dezelfde issue's maar rockstar geeft volgens mij geen ruk.
En ik maar denken dat COD een faal product was
COD werkt teminste altijd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
3x GTA alles opnieuw installeren
Rockstar wel zo netjes om gewoon nergens op te reageren, dat is wel goed geregeld.
Zijn blijkbaar nog handjevol mensen met dezelfde issue's maar rockstar geeft volgens mij geen ruk.
En ik maar denken dat COD een faal product was
Zal het uiteindelijk toch wel weer op neer komenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
COD werkt teminste altijd.
Piet ga jij trouwens Ghosts halen?
Volgens Bassie en Nicklas (beide expert op dit gebied) kan iedereen gewoon online.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, Lex schijnt hetzelfde te hebben. Ik heb totaal nergens problemen mee gelukkig
Gewoon beetje knallen, c4 + rpg + smaw + noobtube = bommen gooien sessie 3.0quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
Zal het uiteindelijk toch wel weer op neer komen
Precies. Ga hem alleen niet bij de launch halen, komt wel ergens volgend jaar een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gewoon beetje knallen, c4 + rpg + smaw + noobtube = bommen gooien sessie 3.0
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen hier eigenlijk nog BF4 beta gespeeld?
Heb maar 3 minuten gedaan, niet echt impressie gekregen.
En nu? Want dit gezever hoor ik al sinds 1 oktober van jouquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens Bassie en Nicklas (beide expert op dit gebied) kan iedereen gewoon online.
Grappige is dat er meer mensen zijn inderdaad die gewoon helemaal niks kunnen, ook op fora veel over te vinden en ook op support site, het is alleen opvallend dat Rockstar benauwd naar NAT verwijst (met een verkeerd gedateerd voorbeeld uit vorige dashboard nog) maar dat heeft nog niemand geholpen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want dit gezever hoor ik al sinds 1 oktober van jou
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ga hem alleen niet bij de launch halen, komt wel ergens volgend jaar een keer
IN EGELVET GEBRADEN GEHAKTBAL! BROEKVENTJE! ZONDERLINGE KWAST!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef Kutmanager het volgende:
Bloemkolen steken.Haten op Battlefield 4.
Cod.
For real?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het is als of je homefront speelt alleen dan nog lelijker.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok dat kun je wel... Het is beter / het is slechter hihi maar dan ben je een domme josti.
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach, jij haalt hem vast ook wel weer uit nieuwsgierigheid
Ik ook, 64 man in grote maps!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope ik ga lekker next gen BF4 spelen. Dat huren van servers bij COD gaat nog erger mis dan bij BF3 let maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |