Sowieso supporters van clubs... De samenstelling van een club verandert continue, maar je pronkt wel met het resultaat wat die groep behaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder vanwege de supporters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ophouwe he schwalbe corner buitenspel middelijn hoekschot kansloosquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
Ajax is de beste heeeeeeeuuuuuuuuu" "PSV is kut heeeeeeeuuuuuuu
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lbe_van_de_week.html
En dit is dus precies een mooi voorbeeld waarom ik voetbal al jaren diep treurig vind en het niet meer volg
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso supporters van clubs... De samenstelling van een club verandert continue, maar je pronkt wel met het resultaat wat die groep behaald.
"Ajax is de beste heeeeeeeuuuuuuuuu" "PSV is kut heeeeeeeuuuuuuu", als team 1 alle spelers van team 2 overkoopt en andersom dan schreeuwen van die leeghoofdige "supporters" precies hetzelfde...
Als je supporter bent van een individu, kan ik dat begrijpen maar verder is het zo ongelofelijk dom
In other news: Golden oldieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Neem zo'n bonsai boompje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef Pixell het volgende:
Ik ga binnenkort heel waarschijnlijk verhuizen! Mooi huisje gezien
Nu nog een boompje en een beestje!
[..]
Sowieso supporters van clubs... De samenstelling van een club verandert continue, maar je pronkt wel met het resultaat wat die groep behaald.
"Ajax is de beste heeeeeeeuuuuuuuuu" "PSV is kut heeeeeeeuuuuuuu", als team 1 alle spelers van team 2 overkoopt en andersom dan schreeuwen van die leeghoofdige "supporters" precies hetzelfde...
Als je supporter bent van een individu, kan ik dat begrijpen maar verder is het zo ongelofelijk dom
In other news: Golden oldieI'm too young for this crap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elke sport wordt er vals gespeeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lbe_van_de_week.html
En dit is dus precies een mooi voorbeeld waarom ik voetbal al jaren diep treurig vind en het niet meer volg
[..]
In other news: Golden oldieNiet begrijpen dat de club belangrijker is dan de spelers die er voor spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
In other news: Golden oldieDeze is nog beter. Begin is normaal, maar dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Who the fuck builds a Stonehenge'
![]()
Zo:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze is nog beter. Begin is normaal, maar dat einde'Who the fuck builds a Stonehenge'
Komt niet als een verrassingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat Call of Duty: Ghosts en BF4 op de Xbox One op 720p worden weergegeven en op 1080p op de PS4... oh wow...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=702055
Dat zou wel echt heel slecht zijn als developers nu nog niet genoeg potentieel uit de One hardware kunnen halen om games gewoon op native 1080p te laten draaien.
Nja Forza draait wel 1080p. Al blijft het natuurlijk wel grappig nieuws, lekker 500 euro betalen en een mindere machine hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Het gerucht gaat dat Call of Duty: Ghosts en BF4 op de Xbox One op 720p worden weergegeven en op 1080p op de PS4... oh wow...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=702055
Dat zou wel echt heel slecht zijn als developers nu nog niet genoeg potentieel uit de One hardware kunnen halen om games gewoon op native 1080p te laten draaien.
Veel waarheid in die postquote:Originally Posted by ChiliManiac
I would...but I'm not Jaded. There's no argument in this. If Microsoft can't even provide a next generation experience I have no reason to be loyal.
Huh wat Forza wat waar hoe wiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forza doet ook niet veel grafisch zware dingen vergeleken met de andere nieuwe games.
Aangezien in de promo beelden weer gepronkt wordt met Bernese Alps zal het inderdaad niet meer dan één a twee nieuwe banen wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vrees zo dat het weer 80% dezelfde circuits zijn
Doet me niks, want Forzaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vrees zo dat het weer 80% dezelfde circuits zijn
Ik niet, gewoon weer even 25 ronden Suzuka om de geest leeg te makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien in de promo beelden weer gepronkt wordt met Bernese Alps zal het inderdaad niet meer dan één a twee nieuwe banen wordenEcht zo irritant, de rest ben ik echt wel al beu
Extraordinary swag and a mouth full of gold.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon weer even 25 ronden Suzuka om de geest leeg te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |