quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:46 schreef SilentChaos het volgende:
Kut regen
Ik ga een keer met de bus naar m'n werk, zeiknat
Maar het is voor het goede doel: de ondergang van m'n lever
Wordt vanzelf wel weer droogquote:
Dat helpt alleen voor m'n haar... M'n broek blijft nat wordenquote:
Lieslaarzenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat helpt alleen voor m'n haar... M'n broek blijft nat worden
Virginity protectors bedoel jequote:
Al zeker of iemand die grappig denkt te zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:27 schreef Pino112 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_3FM_Megahits_in_2013
[ afbeelding ]
Gedaan door iemand die constant de MH toevoegt. Seems legit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al zeker of iemand die grappig denkt te zijn?
Ok, nouja Avicii is absoluut niet populair en allang bekend verder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedaan door iemand die constant de MH toevoegt. Seems legit.
Nee idd. Als het zo is heeft Giel wel gelijk met z'n 'nog niet eerder op 3FM'.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, nouja Avicii is absoluut niet populair en allang bekend verder.
Spoiler gaarne. Verder nogal een mèh-gahit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:34 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd wat [ afbeelding ] daar van vindt.
Ik vind het een bazentrack
Woooo-oooo-oooo-oooohquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAA SKY DRAAIT DE NIEUWE MISS MONTREAL![]()
![]()
twitter:robinbolte twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 09:10:44@JOR_ID Gier Beelen, Kalkoen Swijnenberg, Bart Arend, Claudia de Bij, Ramon Verkoeien en Roosmarijn Reiger #animalstars #3FM reageer retweet
Raap me op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:robinbolte twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 09:10:44@JOR_ID Gier Beelen, Kalkoen Swijnenberg, Bart Arend, Claudia de Bij, Ramon Verkoeien en Roosmarijn Reiger #animalstars #3FM reageer retweet
Sander Lantingaai, Paul Rabberingstaartmaki, Gierard Ekdom,quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:27 schreef Pino112 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Sander Lantingaai, Paul Rabberingstaartmaki, Gierard Ekdom,.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
foto van een hound dog
[ afbeelding ]
Een rennende basset hound is ook niet echt een plaatje nee. Maar zulke lieve hondenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:46 schreef alors het volgende:
[..]de meeste honden zien er dood nog beter uit.
Wut. Sukkels bij de ns.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kanjer NS, morgen geen nachtnet naar Den Bosch.
wel bussen maar die aansluiting is zo intens kut dat ik dat niet wil. dus moet de 23:38 hebben denk ik.quote:
Ik kan het ook niet laat maken, want anders rijdt mijn bus niet meer en dan moet ik 8 km naar huis kruipen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel bussen maar die aansluiting is zo intens kut dat ik dat niet wil. dus moet de 23:38 hebben denk ik.
Ik kan gelukkig fietsen omdat ik er geen 8 wijn in gooi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laat maken, want anders rijdt mijn bus niet meer en dan moet ik 8 km naar huis kruipen.
Ik ga niet fietsen, want ik moet door heel enge stukken fietsen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig fietsen omdat ik er geen 8 wijn in gooi.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke regen?
Blauwe lucht en zon hier
Hier regen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke regen?
Blauwe lucht en zon hier
Zou het raar vinden als er op minder dan 10km afstand het ineens zou regenenquote:
Zou zomaar kunnen hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als er op minder dan 10km afstand het ineens zou regenen
Op Pink en Train na valt het toch nog wel mee?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
10.34 Pink Just Give Me A Reason
10.38 Eros Ramazzotti & Tina Turner Cose Della Vita
10.42 The Lumineers Ho Hey
10.45 Shakira Hips Don't Lie
10.48 Toto Stop Loving You
10.53 Train Drive By
Leuk half uurtje
Cose Della Vitaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
10.53 Train Drive By
Leuk half uurtje
Shakira.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
10.53 Train Drive By
Leuk half uurtje
Ja Lumineers is een kneiterende topshow.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op Pink en Train na valt het toch nog wel mee?
Het is toch Ho Hey?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey Ho
Dit nummer staat op zijn eigen voetstuk.
Ja.quote:
Ik zou 'm op Sky zetten.quote:
Nee, want C2C.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 'm op Sky zetten.
grgr
oh ik dacht Pharellquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Miljoenenjacht
Wat is er ipv 1t100 dan?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Misschien loopt dat ook nog gewoon door
Ja daar is geen twijfel over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon dubbel dus. Maar Miljoenenjacht > 1t100
MJ is 21.45u afgelopen, kunnen we nog half uurtje meepakken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar is geen twijfel over.
Compleet mee eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:03 schreef alors het volgende:
Wat een kutreclame's zijn er toch ook.
Jan Linders met zijn carnavaleske muziekje. Tevens is hier helemaal geen Jan Linders dus lekker op de lokale zender houden graag.
En dat kutkind met zijn 'Wat is oer?' En dan gewoon doen alsof dat super bijzonder is. Stuur je kind eens naar buiten. Wij deden het vroeger elke dag.
Ruben Nicolai met zijn razende kutshow die ook nog even vertelt dat ik moet gaan beleggen zodat de heren in de financiële sector nog een extra bmw van kunnen kopen.
#firstworldproblems
Zo vroeg al? Dan moet ik tijdens MJ douchenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MJ is 21.45u afgelopen, kunnen we nog half uurtje meepakken.
Waarom dat nou weer? Kan toch ook na 1t100.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Dan moet ik tijdens MJ douchen
SV.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Kan toch ook na 1t100.
quote:
PSV - RKC, NOS Edv, MJ, 1t100, SV, Ray- eh nee slapen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Dan douche je na SV, of maandagmorgen. Of je kijkt SV niet. Of je douchet voor MJ.
Douchen onder MJKoekoek.
Maandagmorgen? Of zondagmorgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - RKC, NOS Edv, MJ, 1t100, SV, Ray- eh nee slapen.
Ik zou er gewoon een pyjama avond van maken. Gewoon douchen voordat je tv gaat kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - RKC, NOS Edv, MJ, 1t100, SV, Ray- eh nee slapen.
Ik ga in mijn pyjama in het voetbalstadion zitten. Goed plan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een pyjama avond van maken. Gewoon douchen voordat je tv gaat kijken.
Je hebt het niet gehad over dat je naar een voetbalwedstrijd ging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga in mijn pyjama in het voetbalstadion zitten. Goed plan.
PSV - RKC staat er toch. Dat is niet in het zwembadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het niet gehad over dat je naar een voetbalwedstrijd ging.
Kan toch ook op de tv zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PSV - RKC staat er toch. Dat is niet in het zwembad.
PSV is een voetbalclub.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het niet gehad over dat je naar een voetbalwedstrijd ging.
Kun je ook in het zwembad kijken hier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PSV - RKC staat er toch. Dat is niet in het zwembad.
Maandag belde, ze willen hun topic terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
R&P / Hoe ver mag je gaan in elkaar controleren?
Dit topic
Dat verhaal in de OP ook
Ik kijk niet elke dag heel fok! doorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag belde, ze willen hun topic terug.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke dag heel fok! door
Amai.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe huisgenoot is Belg. Dus maandag hebben wij bierdag
Belgisch bier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezus echt bizarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
R&P / Hoe ver mag je gaan in elkaar controleren?
Dit topic
Dat verhaal in de OP ook
Belgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn vlaamse accent valt dik tegen.quote:
Onbegrijpelijk inderdaad..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus echt bizarSowieso waarom die drang om alles van een ander te weten of om alles te delen?
quote:
Pics.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:37 schreef Bronson het volgende:
Deze komt mij onderhand ook m'n neus uit.
Kijk uit dat je je hoofd niet stoot tegen de douchekopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja laat ik eens onder de douche springen.
En ik maar denken dat er melk uit kwamquote:
Die hangt hier op zo'n hoogte dat het voor mij onmogelijk is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit dat je je hoofd niet stoot tegen de douchekop
quote:
Ze weet je FOK!-account.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een vriendin van me zit as we speak op dit moment over Ho Hey te zeiken terwijl ze helemaal niets van mijn Ho Hey-trubbels heeft meegekregen
Topshow
Kanjer, zij ook al? Niveau mensen waar ik mee om ga is topquote:
Claudiaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:22 schreef alors het volgende:
Claudia die het opneemt voor Henk Krol_____________!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)het_bed_van_larissa/
Tering
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Goed onderdeel dat Test je Vriend.Briljante wendingtwitter:labrando twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 00:15:27Dus dit was Test Je Vriend van vandaag. Volgens wat sms’ers op 5380, de beste ooit. Haha. Hit ‘m: http://t.co/Kw1vEoHi17 #Radio538 reageer retweet
oja, het 538 topic. Boeiend, wilde het met jullie delenquote:
Bazenonderdeel idd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, het 538 topic. Boeiend, wilde het met jullie delen
Dat Test Je Vriend is echt een heroisch onderdeel van een heroische topsjoww.
Alleen Claudia lacht zich de ballen uit der string.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef F.Begbie het volgende:
Zijn er mensen die dit nou geloven of grappig vinden?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering
Wahahahaaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tering
Ik heb de podcast van Jeroen Stomphorst op KX maar opgezet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:15 schreef knep het volgende:
Claudia lang getolereerd voor mijn doen.
Sandra was de druppel.
Lummeniers?quote:
de goeie ho hey dusquote:
#ivhnwquote:
Ik zag, leuk!quote:
quote:
dus?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Plop plop, ik wil ook wel een biertje, maar er ligt alleen maar Heineken in de koelkast.
Idd, slootwater met een beetje alcohol.quote:
niet, oh...ik was in de veronderstelling dat Heineken 1 van de grootste biermerken ter wereld is...quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, slootwater met een beetje alcohol.
Ik kom uit het Oosten daar drinken wij alleen Grolsch.
In het buitenland is Heineken anders dan in NL, ander receptuur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet, oh...ik was in de veronderstelling dat Heineken 1 van de grootste biermerken ter wereld is...
ow, ja zo goed zit er niet in. ik drink voornamelijk Shandyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het buitenland is Heineken anders dan in NL, ander receptuur.
naja, een bultige verrassing...quote:
niet bij mijquote:
Webcam en backstage FTW!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor nieuwslezeres dan?
Ik ken wel het Nederlandstalig orgineel; ik wil sex met die kale.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken wel het Nederlandstalig orgineel; ik wil sex met die kale.
ik ga morgen nog ff snel een tondeuse kopen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken wel het Nederlandstalig orgineel; ik wil sex met die kale.
Geen seks op eerste datequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga morgen nog ff snel een tondeuse kopen!
dan is eten date 1, en quizzen date 2quote:
Vandaag gedaan. Zo goed als danwel...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga morgen nog ff snel een tondeuse kopen!
Hoe koop je zo goed als een tondeuse?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vandaag gedaan. Zo goed als danwel...
Nou, meer naar de kapper geweest en met een tondeuse vrijwel kaal gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe koop je zo goed als een tondeuse?
Okéquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou, meer naar de kapper geweest en met een tondeuse vrijwel kaal geworden
Kan natuurlijk ook zo zijn dat je hem wilt kopen, en bij de kassa het weigert.
tot morgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenZal vanavond nog even de situatie in Utje checken.
Nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
jupsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff...Bo Saris is Boris van Idols 2???
dawissiknogniequote:
nja, dat zal Michiel vast niet erg vinden...ik zit me wel af te vragen, stel MetMichiel wint en verhuist volgend jaar naar de ochtend, wordt dat dan gezien als een nieuwe program dat toevallig ook MetMichiel heet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:32 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga het stemadvies niet opvolgen. Ik heb al op metmichiel gestemd en ik kan dat dus niet veranderen.
Kan wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:32 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga het stemadvies niet opvolgen. Ik heb al op metmichiel gestemd en ik kan dat dus niet veranderen.
In de reglementen op de gouden radioring site staat het volgende:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat zal Michiel vast niet erg vinden...ik zit me wel af te vragen, stel MetMichiel wint en verhuist volgend jaar naar de ochtend, wordt dat dan gezien als een nieuwe program dat toevallig ook MetMichiel heet?
Volgens mij zijn ze dan uitgesloten voor de verkiezing, want de presentator verandert niet.quote:•Uitgesloten zijn programma’s die al eerder de AVRO Gouden RadioRing hebben gewonnen. Te weten: Evers Staat Op (Radio 538), Theater van het Sentiment (KRO), Coen & Sander Show (BNN), Morgenstond (Radio NL), GIEL! (VARA), Ekstra Weekend (NTR) en Effe Ekdom (AVRO). Dat geldt ook voor identieke of sterk gelijkende remakes, al te gelijkende spin-offs en programma’s met een andere naam maar een goeddeels zelfde formule en/of met dezelfde presentator(en).
Joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff...Bo Saris is Boris van Idols 2???
ah ja, dan kan het inderdaad nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In de reglementen op de gouden radioring site staat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dan uitgesloten voor de verkiezing, want de presentator verandert niet.
ik vind je de laatste tijd een beetje sarcastisch ende negatiefquote:
beetje???? gadverdamme!quote:
Om het even te visualiseren, zo moet het er ongeveer hebben uitgezien:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Om het even te visualiseren, zo moet het er ongeveer hebben uitgezien:das een mooie verfotoingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Om het even te visualiseren, zo moet het er ongeveer hebben uitgezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
huh? welke van Timur? heb ik wat van Koning Timur gemist??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |