OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dan had je zelf de lapo moeten pakkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
3 saaie tt's op rij maar wel vooraan staan als iemand anders een saaie tt maakt.
Ach wat maakt het uit hè.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
3 saaie tt's op rij maar wel vooraan staan als iemand anders een saaie tt maakt.
Tjah je kan de lapo ook laten liggen hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan had je zelf de lapo moeten pakken
Ja veel, leuke tt enzo.quote:
Als je een leuke tt bedenkt kan een modje de tt aanpassen tochquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah je kan de lapo ook laten liggen he
[..]
Ja veel, leuke tt enzo.
Koenquote:
Want die hebben niks te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je een leuke tt bedenkt kan een modje de tt aanpassen toch?
Ja want modjes hebben het zo ongelooflijk druk.quote:
Ah poepquote:
Ja, met het verwijderen van pulp ende bagger.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want modjes hebben het zo ongelooflijk druk.
Moderator is een 24/7 baan. Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want modjes hebben het zo ongelooflijk druk.
Moeders op fbquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Bbbrrr waarom moet mijn zus zich constant mengen in haar dochters posts op facebook.
bbrrrr
Beter leert ze haar dochter niet haar hebben en houwen daarop te pleuren.
Is je nichtje al oud genoeg voor FB dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Bbbrrr waarom moet mijn zus zich constant mengen in haar dochters posts op facebook.
bbrrrr
Beter leert ze haar dochter niet haar hebben en houwen daarop te pleuren.
Welke TT, er is geen TT.quote:
Eh jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is je nichtje al oud genoeg voor FB dan?
Ik heb soms spijt dat ik de mijne op facebook hebquote:
Daaromquote:
Hoe kan ie dan kut zijn als er geen TT is... filosofische shit, jwz.quote:
Gekke vragen, gewoon omdat het kan.quote:
Dat is het kutte eraanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan kut zijn als er geen TT is... filosofische shit, jwz.
Oké oké.quote:
Heel fok weet ik niet, maar dit topic iig welquote:
alle topics die in m'n AT staanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heel fok weet ik niet, maar dit topic iig wel.
wtf, je hebt gelijkquote:
Je bent de terminatorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, je hebt gelijk
ben ik dan toch de topic killer!
alleen maar wat drinken, jajajaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde ook nog andere dingen kijken op internet, maar heb er allemaal geen zin meer in.
Zo nog een ep proberen van een serie die ik nog niet kijk en dan slapen denk ik.
Ow en ik wil liever nu meeten met dat meisje dan volgende week, we gaan gewoon wat drinken, maar toch vind ik dat wachten (wat ik uiteraard doe) toch niets
.
Jup dat is het enige dat ik vraagquote:
maar klinkt al tof manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup dat is het enige dat ik vraag, wat ik hoop is wat meer natuurlijk, maar dat hoeft niet meteen die eerste keer
.
Ik hoop hetquote:
was het nou wel of geen Fokster?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het, ze lijkt me wel leuk
. Qua uiterlijk sowieso
.
Voor zover ik weet nietquote:
tof ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik was nog steeds wakker dus toen had ik zoiets van..... laat ik maar eens Fok! en
+1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb soms zulke goede ideeeeeen
The big bang theory, homeland, walking dead over 10 dagen.quote:
Ik zit ook alweer volop in mijn seriesquote:
Die heb ik net gedownload en zie ik als potentiële extra seriequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:26 schreef Koen66 het volgende:
ik ben best benieuwd naar Under the Dome. Ben niet echt een tv kijker, maar dit thema lijkt me wel tof
Eenzaam achter mijn geranium hangen.quote:
Neen, ik denk dat ik maar gewoon maar weer eens naar de kroeg ga morgenavond..quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Neen, ik denk dat ik maar gewoon maar weer eens naar de kroeg ga morgenavond..
Kijken of ik net als vroegah met een 10tje redquote:
gewoon een paar kerels hosselen dan lukt het wel zonder uitgavenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Kijken of ik net als vroegah met een 10tje red
Hand voor je mondquote:
Sloompiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe ook een poging tot wakker zijn!
Neuh, gewoon weer een zeer slechte nacht gehadquote:
Ohw das minder.... enige reden tot die slechte nacht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, gewoon weer een zeer slechte nacht gehad
Neuh, is bijna elke nacht wel zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:34 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ohw das minder.... enige reden tot die slechte nacht?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, is bijna elke nacht wel zo.
Slaap al jaren heel slecht.
Vast wel!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hey Huppel, heb je morgen tijd om naar de IKEA te gaan?
Als ik de 6 uur haal vind ik dat uitslapenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik de 6 uur haal vind ik dat uitslapen
Al geweest (hoewel de Ikea waar jullie heen willen vast niet bij mij in de buurt ligt)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wie er nog meer willen
Ik zou niet weten naar welke we gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Al geweest (hoewel de Ikea waar jullie heen willen vast niet bij mij in de buurt ligt)
Vin woont in Apeldoorn, ik in Gorinchem.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Al geweest (hoewel de Ikea waar jullie heen willen vast niet bij mij in de buurt ligt)
Sinds Vin geen TT kon bedenkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:22 schreef Fera het volgende:
Sinds wanneer zijn er geen OP titels meer?
Ik ook eigenlijk altijd wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:48 schreef Ordos20 het volgende:
[..]ik sta meestal braaf om 8 uur (hoe laat ik ook ben wezen stappen of feesten) naat mijn bedje.... afgelopen weekend twee nachten van minder dan 6 uur (en deze week 1 dag minder dan 2,5 uur slaap) dus ik voel je pijn
Ah zo, oké.quote:
Ik heb een ikea op 5 minuten van mn werk zitten maar alleen is saaiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin woont in Apeldoorn, ik in Gorinchem.
Ook voor ons ligt de IKEA niet in de buurt
Er was geen boeiend onderwerp om een TT over te verzinnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
2x op rij.
Vin heeft geen fantasie.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk altijd wel.
Al ging ik vrijdag en zaterdag zo laat slapen dat ik pas om 10 uur wakker werd.
En toen ging ik GvsE en Joof wakker maken door op hun bed te springen
Als je alleen hoeft voor miniscule dingentjes en je woont met zijn allen dichtbij een begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet je nou weer meeten in een ikea?
Achquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je alleen hoeft voor miniscule dingentjes en je woont met zijn allen dichtbij een begrijp ik het wel.
ik nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je alleen hoeft voor miniscule dingentjes en je woont met zijn allen dichtbij een begrijp ik het wel.
dat wel jaquote:
IDD, en ik mis altijd een boel geld op mijn rekening om alles te hebben hebben hebben wat ik voorbij zie komenquote:
Blame Vinniequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:22 schreef Fera het volgende:
Sinds wanneer zijn er geen OP titels meer?
Waarvoor nogsteeds bedanktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk altijd wel.
Al ging ik vrijdag en zaterdag zo laat slapen dat ik pas om 10 uur wakker werd.
En toen ging ik GvsE en Joof wakker maken door op hun bed te springen
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet je nou weer meeten in een ikea?
Been there, done thatquote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een ikea op 5 minuten van mn werk zitten maar alleen is saai.
Zal wel Amsterdam worden ofzo?
Ik kruip altijd door de muizenholletjes op de kinderkamerafdelingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:47 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ach
Als ik er ben altijd effe alle woonideen bij langsIk ben erg, ik weet het
Mooi was datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdam
[..]
Ik kruip altijd door de muizenholletjes op de kinderkamerafdeling
Begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet
doe gewoon je boodschappen
Anders kun je ook wel telkens meeten als je naar de blokker gaat
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoormaar goed dat moet ieder zelf weten niet?
IKEAquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hey Huppel, heb je morgen tijd om naar de IKEA te gaan?
Geen entree he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Raene het volgende:
[..]
IKEA! Ik moet zo snel weer geld verdienen dat ik weer een keer erheen kan
.
Actionquote:
Je gaat ook niet zonder je kloten naar een hoerenkast.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb 2 verjaardagen morgen, kan helaas niet.
[..]
Geen entree he.
Ik ga helemaal niet naar een hoerenkast.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Je gaat ook niet zonder je kloten naar een hoerenkast.
Kutballenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
de Ikea is de FOK!meetplek![]()
kutbullar
Jonge dat is een gezegdequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet naar een hoerenkast.
Die zijn bloody lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
de Ikea is de FOK!meetplek![]()
kutbullar
die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
en dan zo'n punt taart toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |