Men zegt 1500KM, maar ver voor die tijd krijg ik al kleine pijntjes en dergelijke. Zal ook aan je gewicht en looptechniek liggen. Mijn schoenen heb ik tot op heden steeds vlak voor de 1000KM vervangen. Nu heb ik 2 paar schoenen die ik tegen elkaar in kan gaan dragen, dus wellicht dan meer dan 1000KM.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef DeHovenier het volgende:
Hoelang gaan zulke schoenen eigenlijk mee?
Ze zijn meer petrol-achtig... op de foto komt de kleur niet echt over..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn blauwe New Balance zijn meer grijs metallic dan blauw eigenlijk. MOrgen even proberen voor een klein rondje.
[ afbeelding ]
Zondag m'n waterzak eens proberen met het wedstrijdje.
Ah. Ik heb een paar maanden geleden m'n schoenen gekocht maar ik heb die nog niet echt gebruiktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Men zegt 1500KM, maar ver voor die tijd krijg ik al kleine pijntjes en dergelijke. Zal ook aan je gewicht en looptechniek liggen. Mijn schoenen heb ik tot op heden steeds vlak voor de 1000KM vervangen. Nu heb ik 2 paar schoenen die ik tegen elkaar in kan gaan dragen, dus wellicht dan meer dan 1000KM.
Definieer 'spierpijn'. Als je beginner bent is het eerste wat in mij opkomt "nee!"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Ik heb een paar maanden geleden m'n schoenen gekocht maar ik heb die nog niet echt gebruikt
Daar gaat de komende tijd wel verandering in komen denk ik zo.
Is het handig om te gaan trainen als je nog spierpijn hebt van de vorige training? Die was eergisteren.
Ik zou kiezen voor de milde snelheidstrainingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Hm. Twijfeldetwijfel. Nog een klein rondje lopen vóór zondag vandaag, naar de baan voor wat (milde) snelheidstraining of gewoon rusten tot aan zondag...
Naja, ik voel m'n spieren gewoon, wat in m'n kuitenen rug. Het doet geen pijn ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Definieer 'spierpijn'. Als je beginner bent is het eerste wat in mij opkomt "nee!"
| 1 | [*] Sheriam - 10 km |
Ja hele poos terug al. Shirt heb ik ook al. Vergeten je te dm'en.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb jij ook een sms'je gekregen dat je nog een shirt krijgt van de Rijssensebergloop?
Hij lijkt me leuk maar alle loopjes zijn zover weg voor mij. En om nou met mijn 1:10 auto overal heen te crossen voor een rondje hobbelen vind ik ook zoiets. Ik ga ze wat dichterbij zoekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:01 schreef Sheriam het volgende:
Mossel, mag ik in de OP, bij de VUMC gebouwenloop van 27 Oktober?
Loop staat er al in, en dan
[ code verwijderd ]
Zijn er behalve slacker & ik geen echt Fokkers die 'm lopen dit jaar? Is wel een bijzondere, deze... ik kon vorig jaar helaas niet mee doen wegens familie omstandigheden, deze keer bleef ik twijfelen tussen 5 en 10 in verband met de trappen enzo, maar ja, nu m'n LDL wekelijks 15-17km is moet 10+trappen toch echt kunnenDus de knoop maar doorgehakt voor 'ie vol zit, want ik zat ook nog te denken over Molenhoek's Makkie en daar heb ik dus te lang over gedacht. Nieuwe motto: Niet miepen maar inschrijven!
| 1 2 3 4 5 | [b]13 oktober 2013 - [/b][url=http://thegunrun.co.za/]The Gun Run (Cape Town)[/url] [b]27 oktober 2013 - [/b][url=http://www.dirtopia.co.za/dirt-trail-runs/halloween-trail-run] Halloween Day Trail Run (Stellenbosch)[/url] [b]31 oktober 2013 - [/b][url=http://www.dirtopia.co.za/dirt-trail-runs/halloween-trail-run] Halloween Night Trail Run (Stellenbosch)[/url] |
Vanwege een enorme trainigsachterstand neem ik aan? Voelt het verder nog steeds een stuk beter dan eerst?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Mossel er staat trouwens wat foute code in de OP. Heb het even goed gezet in de codetag
[ code verwijderd ]
En je mag mij helaas bij zondag weghalen bij de hoge veluweloop.
Ja heb weinig last. Morgen weer stukkie lopen (hoever mijn benen of knie wil) en dan zondag 15km wandelen. En dan maandag weer naar de fysio.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vanwege een enorme trainigsachterstand neem ik aan? Voelt het verder nog steeds een stuk beter dan eerst?
| 1 2 | [b]5-1-2014 - [url=http://www.genneperparken.nl/nieuws/doe-mee-genneper-parken-nieuwjaarsloop-5-januari-2014.html]Genneper Parken Nieuwjaarsloop (Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - 14km |
Wat leuk, grotendeels op mijn standaard routequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:36 schreef SEMTEX het volgende:
Mosselmossel, kun je mij toevoegen?
[ code verwijderd ]Vorig jaar viel ik uit door een blessure, dit is weer een mooie stuk achter de deur
Merk/heb je nou aantoonbaar voordeel bij het hardlopen door yoga? Dat hoor ik namelijk wel eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
vanavond weer yoga! Daar hebben ik en mijn stijve hardloopbeentjes wel zin in!
Ik weet niet of je er echt sneller door gaat lopen, maar blessures worden vaak veroorzaakt door te slappe stabiliteitsspiertjes en te weinig flexibiliteit, die twee dingen 'train' je wel voor yoga. Er is ook speciale yoga voor hardlopers (dit is ook bij mijn hardloopclubje) waar je specifiek de spieren rekt en gebruikt die belangrijk zijn voor hardlopen. Voor mij helpt het wel als mijn spieren weer helemaal ontspannen zijn na een week trainen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Merk/heb je nou aantoonbaar voordeel bij het hardlopen door yoga? Dat hoor ik namelijk wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |