Nee..quote:
Nee, per dagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef padlarf het volgende:
Die 12-14 is dat voor vrijdag en zaterdag samen?
Niet drinken is het probleem ook niet... Het naar de supermarkt gaan en geen bier kopen wel...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef Deetch het volgende:
minder drinken is helemaal niet moeilijk, gewoon doen.
dan moet je dus juist drank kopen, het klaarzetten en NIET opdrinken, daar wordt je een vent vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Probeer minimaal één week helemaal niets te drinken, koop ice tea of zo. Ik kan makkelijk niets drinken maar zodra ik begin dan moet het op. Dus begin ik er niet aan dan komt het helemaal goed maar zodra ik iets in huis heb dan ben ik blijkbaar ergens bang dat het maar één avond houdbaar is en voel ik dat het mijn plicht is om het op te zuipen.
ik heb dus precies hetzelfde... maar hoe ga je dan naar de winkel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef jogy het volgende:
Probeer minimaal één week helemaal niets te drinken, koop ice tea of zo. Ik kan makkelijk niets drinken maar zodra ik begin dan moet het op. Dus begin ik er niet aan dan komt het helemaal goed maar zodra ik iets in huis heb dan ben ik blijkbaar ergens bang dat het maar één avond houdbaar is en voel ik dat het mijn plicht is om het op te zuipen.
Dit wel. Gewoon niet te veel inslaan en klaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef Limburg82 het volgende:
Ontopic; Op rantsoen. Wat je niet in huis hebt, kun je niet drinken.
Dat is dan weer stap twee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan moet je dus juist drank kopen, het klaarzetten en NIET opdrinken, daar wordt je een vent van
voor mij stap 1, als dat niet lukt, moet je er nog even aan werken, een dag niet drinken uit noodzaak lukt wel, als bewuste keuze heb je al echt wat meer nodigquote:
Geen bier kopen doet geen pijn hoor, koop gewoon een vervangend drankje zonder alcohol. Voor mij is het ice tea met veel ijs wat goed werkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb dus precies hetzelfde... maar hoe ga je dan naar de winkel?
Precies... zonder alcohol in huis, naja, bier.... geen probleem... maar ikkan geen supermarkt verlaten zonder bier...quote:
Nee, ik moest een 2e topic openen met een betere opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:39 schreef Worsteman het volgende:
Dus maar 2x een topic erover openen
en als je weet dat je teveel zuipt..en je kan of wil er niets aan doen...niet jankenquote:
Dat is gelul, ik heb ook een ruggengraat gemaakt van zacht rubber maar geen bier kopen lukt wel, als je maar wel genoeg drinken in huis hebt, zoals voor mij ice tea, koop dubbelfris of wat dan ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies... zonder alcohol in huis, naja, bier.... geen probleem... maar ikkan geen supermarkt verlaten zonder bier...
Lijstje maken en stick to the list enzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies... zonder alcohol in huis, naja, bier.... geen probleem... maar ikkan geen supermarkt verlaten zonder bier...
Blaas geen enkel probleem.. zelfs trainen heeft veel effect...Ben echt kg's afgevallen en stuk strakker in mijn lijf ( nog net geen blokjes)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:39 schreef Limburg82 het volgende:
Wanneer ik die hoeveelheden zie, kan ik niet anders concluderen dat je verslaafd bent. Professionele hulp lijkt mij niet uitgesloten.
Hoe houdt je blaas dat vol?
Ik wil wel aan de alcohol vrij, maar dat is nog duurder dan de halve liter bierquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is gelul, ik heb ook een ruggengraat gemaakt van zacht rubber maar geen bier kopen lukt wel, als je maar wel genoeg drinken in huis hebt, zoals voor mij ice tea, koop dubbelfris of wat dan ook.
Dat. Anders ga je het voelen, dan stop je vrijwel direct.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef jogy het volgende:
Je weet in ieder geval toch wel dat je lever gewoon helemaal de tyfus in gaat op deze manier, het heeft rust nodig tussen het drinken door.
En ranziger. Echt, probeer een frisdrank/fruitdrank/iets met veel water en wat dorstlessend is, gooi daar een zooi ijs in en het komt goed. ff trainen en je drinkt binnen de kortste keren alleen in het weekend en voor je dat weer weet drink je gewoon minder omdat je sneller aangeschoten wordtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil wel aan de alcohol vrij, maar dat is nog duurder dan de halve liter bier
Hihiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Anders ga je het voelen, dan stop je vrijwel direct.
Tevens altijd luisteren naar jogy, want hij heeft altijd goed advies.
Het equivalent van 12 halve liters is een aardige zaterdag als je na het voetbal begint met zuipen ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef jatochneetoch het volgende:
Zoveel vind ik het niet. Dit is gewoon wat een gemiddelde student drinkt.
Hoop ik wel niet voor Ts dat hij dan in het weekend geen 7 liter cola naar binnen werkt. Dan heeft hij namelijk in een jaar een kunstgebit en diabetis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
En ranziger. Echt, probeer een frisdrank/fruitdrank/iets met veel water en wat dorstlessend is, gooi daar een zooi ijs in en het komt goed. ff trainen en je drinkt binnen de kortste keren alleen in het weekend en voor je dat weer weet drink je gewoon minder omdat je sneller aangeschoten wordt.
Dan zou ik me maar eens zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet heel tof nee. Daarom ook dubbelfris/ice tea of die andere pakken met drinken die je kan kopen waar geen 5 suikerklontjes per glas in zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Hoop ik wel niet voor Ts dat hij dan in het weekend geen 7 liter cola naar binnen werkt. Dan heeft hij namelijk in een jaar een kunstgebit en diabetis.
Ga ik proberen!!!! nog iets van tips? Dat trainen zit wel goed... daarom dat ik er nu ook op let :$ Ik eet gezond, sport vaak... wtf met het bier... Maar om dan om hulp te vragen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
En ranziger. Echt, probeer een frisdrank/fruitdrank/iets met veel water en wat dorstlessend is, gooi daar een zooi ijs in en het komt goed. ff trainen en je drinkt binnen de kortste keren alleen in het weekend en voor je dat weer weet drink je gewoon minder omdat je sneller aangeschoten wordt.
Als je het niet een week vol kan houden zonder onrustig/lichtgeraakt te worden of helemaal niet zou ik toch even gaan kijken naar professionele hulp trouwens. Maar komt wel goed. Gewoon door zetten en dan is overdag ook weer alsof er geen watjes in je hoofd zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga ik proberen!!!! nog iets van tips? Dat trainen zit wel goed... daarom dat ik er nu ook op let :$ Ik eet gezond, sport vaak... wtf met het bier... Maar om dan om hulp te vragen...
Geef me de volgende dag vrij en ik zuip 14 halve liters weg.. heb ik een week niks, ook goed.. Het is echt: naar de winkel gaan... en dat is zo raarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het niet een week vol kan houden zonder onrustig/lichtgeraakt te worden of helemaal niet zou ik toch even gaan kijken naar professionele hulp trouwens. Maar komt wel goed. Gewoon door zetten en dan is overdag ook weer alsof er geen watjes in je hoofd zitten.
Koop een kalender of maak een papiertje met 7 hokjes en kruis elke dag dat je niet gezopen hebt af en geef jezelf een beloning aan het einde van de week die evenveel kost als het biergeld wat je bespaart hebt of zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geef me de volgende dag vrij en ik zuip 14 halve liters weg.. heb ik een week niks, ook goed.. Het is echt: naar de winkel gaan... en dat is zo raar
Klopt helemaal...en geen bier in huis, niks aan de hand.. maar dan boodschappen doen.....Hoe hou je je dan in?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Koop een kalender of maak een papiertje met 7 hokjes en kruis elke dag dat je niet gezopen hebt af en geef jezelf een beloning aan het einde van de week die evenveel kost als het biergeld wat je bespaart hebt of zo.
Echt, bij mij werkt die groene ijsthee en een shitload aan ijsblokjes, wie weet bij jou ook. Ik drink dan wel een heel pak aan ijsthee in één avond maar dat is volgens mij nog best gezond ook.
12-14 is dan ook in het weekend.... maar door de week, 4-5 halve liters.... is ook wel te veelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik drink ook dagelijks (te veel) bier, maar 12 tot 14 halve liters is echt absurd veel, dat haal ik misschien op een feestdag.
Maar zo'n 5 flesjes per dag drink ik wel gemiddeld![]()
Ontwijk die laan gewoon. Je hebt er niets te zoeken als je niet van plan bent bier te kopen. Verzin een route die je daar uit de buurt houdt. Je kan groente, fruit, vlees en aardappeltjes kopen zonder ooit langs het bier te lopen. Voor de pakken met ijsthee moet je gewoon ff strak rechtuit kijken zodat die biersirenes je niet kunnen lokken met hun bedwelmende hopzang. Wees geen mietje, je kan het. Heb je anders niet iemand in je omgeving die je vertrouwd die anders met je mee wil gaan boodschappen doen? En doe genoeg boodschappen voor een aantal dagen zodat je die verleiding niet dagelijks hebt. Op een gegeven moment wordt het makkelijker hoor, zodra je psyche er aan went.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt helemaal...en geen bier in huis, niks aan de hand.. maar dan boodschappen doen.....Hoe hou je je dan in?
ik sport al genoeg, tot aan te veel toe...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Trouwens.. ik heb een hele tijd fanatiek gethaiboksed en dan dronk ik niet na de training...maar laatste paar maand steeds weer vervelende blessures die terugkomen
Misschien is sporten een optie?
Uiteindelijk te makkelijkste moment om het te laten staan....als het in de koelkast staat, gaat het vroeg of laat op!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt helemaal...en geen bier in huis, niks aan de hand.. maar dan boodschappen doen.....Hoe hou je je dan in?
De theorie is heerlijk... Maar practijk...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ontwijk die laan gewoon. Je hebt er niets te zoeken als je niet van plan bent bier te kopen. Verzin een route die je daar uit de buurt houdt. Je kan groente, fruit, vlees en aardappeltjes kopen zonder ooit langs het bier te lopen. Voor de pakken met ijsthee moet je gewoon ff strak rechtuit kijken zodat die biersirenes je niet kunnen lokken met hun bedwelmende hopzang. Wees geen mietje, je kan het. Heb je anders niet iemand in je omgeving die je vertrouwd die anders met je mee wil gaan boodschappen doen? En doe genoeg boodschappen voor een aantal dagen zodat je die verleiding niet dagelijks hebt. Op een gegeven moment wordt het makkelijker hoor, zodra je psyche er aan went.
Zolang je denkt het niet te kunnen kan je het niet en als je het echt niet kan ben je daadwerkelijk verslaafd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De theorie is heerlijk... Maar practijk...
Tot zo ver de hulpquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je denkt het niet te kunnen kan je het niet en als je het echt niet kan ben je daadwerkelijk verslaafd.
Tja, via een forum kan ik je geen stalen ruggengraat instralen héquote:
Zeker in het weekend, is het waarschijnlijk handiger wanneer je een joint neemt rond jouw 5e halve liter bent. Misschien neem je daarna nog een halve liter... maar met een joint slaap je wel makkelijker in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Burner82 het volgende:
Ik drink teveel, 4-5 halve liters per dag.
Gaat me goed af, geen last op eht werk of zo, maar het is toch wel iets teveel. In het weekend ga ik zelfs richting 12-14 halve liters (behalve op zondag, moet ;s maandags weer werken,)
Dit lijkt me een beetje veel... en ik wil minderen, maar dat is lastig... Iemand tips?
Ik heb deze zin drie keer gelezen en begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het equivalent van 12 halve liters is een aardige zaterdag als je na het voetbal begint met zuipen ja.
Haha, dat kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, via een forum kan ik je geen stalen ruggengraat instralen hé. Je bent toch niet de bitch van het bier of wel, het bier is jouw bitch. Het enige wat je niet moet doen is bier kopen en dan ben je veilig, na de eerste keer wordt het makkelijker.
Dat haal ik alleen in het weekend hoor. En dan nog even eten tussendoor anders red ik dat echt niet. Ik heb nog een baan waarin ik normaal moet functionerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:45 schreef Gewas het volgende:
12-14 halve liters is echt heel erg veel op 1 dag...
Ik heb sinds 20 juli geen alcohol meer gedronken. Van het een op het andere moment was ik het zat. Wat ik nu merk is dat ik veel helderder ben, fitter ben en beter in me vel zit.
Gemiddeld 4 halve liters bier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:17 schreef Springtouw het volgende:
Wat drink je allemaal ongeveer per dag?
TS drink op zaterdag rond de 12 halve liters. Als je op zaterdag na de voetbal begint met zuipen en je maakt het nog enigszins laat, is dat wat je op zo'n gemiddelde dag ongeveer wel drinkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb deze zin drie keer gelezen en begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Dagelijks vind ik dat veel hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:21 schreef RM-rf het volgende:
2 liter bier is toch niet zo heel veel?
daarvan raak je ook niet echt dronken of in een roes, als je het regelmatig drinkt zal je lever dat ook snel kunnen verwerken (maar op de erg lange duur kan je lever wel vergroot worden) .
het enige wat ik wel denk dat als je zo'n vast stramien hebt, thuiszitten en bierdrinken, je vermoedelijk een reuze saai en eentonig leven hebt..
als je wat wilt veranderen zou ik je aanraden gewoon eens wat te ondernemen, ipv saai thuiszitten op de bank en bierdrinkend.
Huisarts. Die kan je doorverwijzen naar de ggz bv.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef Burner82 het volgende:
Maar aangezien er nog niet echt een plek is voor voor mensen die denken die denken dat ze iets teveel drinken,,,
dit dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:07 schreef Rebubbled het volgende:
Serieus gast, man the fuck up. Als jij al met een attitude de winkel in loopt van 'oh dit kan ik niet hoor', dan lukt het je natuurlijk ook gewoon niet.![]()
Ja, duidelijk! Afgelopen 4 seizoenen speelden wij altijd om 12 uur onze thuis wedstrijden. Dus om en nabij 15 uur zat je dan vaak wel aan het bier, geen verplichting maar het gebeurde toch wel...als je dan om een uur of 19 de kantine uitloopt dan zit je zo boven de 10 bier hoor ( geen halve liters weliswaar ) en dan zat je pas aan het begin van de avond. Dit seizoen is dat overigens 15 uur dus dat is al een heel verschil...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
TS drink op zaterdag rond de 12 halve liters. Als je op zaterdag na de voetbal begint met zuipen en je maakt het nog enigszins laat, is dat wat je op zo'n gemiddelde dag ongeveer wel drinkt.
mwah, je wordt er vooral dik van en krijgt een grote lever en blaas, voor je figuur is het desastreus...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Maar als hij het niet kan laten staan is het wachten tot het meer wordt.
quote:
Jup. Het is niet mijn leeftijdquote:
Dat klopt. 's avonds naar de winkel eten kopen, brood voor volgende dag etc.. en dan ook bier.. Ik heb er ook geen last van in het "normaal" functioneren, heb er ook geen moeite om niet te drinken bij geen bier in huis. Als ik moet rijden of zo (naar verjaardagen, feestjes) drink ik totaal niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bij de TS vind ik vooral opvallend dat hij het afmeet aan halve liters... ik neem aan dat het dan iemand is die vooral 's avonds drinkt en dan afmeet aan de halve liter bierflesjes of -blikjes die hij in de supermarkt koopt en vermoedelijk thuis op de bank voor de televisie of computer opdrinkt.
geen sociale drinker en ook niet iemand die werkelijk zichzelf in een roes drinkt (dan heb je aan twee liter bier echt niet genoeg als ervaren drinker)..
Als hij dat wil veranderen, zal het minder gaan om het breken van een 'lichamelijke' afhankelijkheid (die is bij bier best gering)... maar vooral het doorbreken van een 'gewoonte' gaan, de sociale setting waar hij iedere avond drinkt.
Ik weet het niet... beetje van beide denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:16 schreef kristalhelder het volgende:
Gaat het je om de drank zelf of de roes?
Als het voor het laatste is: Ga blowen zoals eerder gezegd
Dat is een beetje verplaatsen van het probleem...zit je straks met een blow verslaving..en als dat weer "normaal" wordt komt de alcohol er nog bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:16 schreef kristalhelder het volgende:
Gaat het je om de drank zelf of de roes?
Als het voor het laatste is: Ga blowen zoals eerder gezegd
Maar hoe zorg je er dan voor dat je maar 1 blikje pakt... en geen 2-4-6?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Weetje wat je eens moet doen?
Elke dag gewoon naar de supermarkt en 1 halve liter per dag kopen (door de weeks) en in het weekend mss wat meer...
Maar bedenk je wel dat de gewoonte en de psychologische verslaving (ik moet een biertje want anders kan ik niet ECHT relaxen) erger is dan de mate waarin je lichaam het echt nodig heeft na de eerste week.
Alleen koud..Al heb ik toch andere voorkeuren...quote:
Bankpas thuis laten. Cash betalen en precies genoeg geld meenemen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar hoe zorg je er dan voor dat je maar 1 blikje pakt... en geen 2-4-6?
Als je nog geen alcohol op hebt en je kunt jezelf zelfs DAN nog een beetje niet in de hand houden weet ik het ook niet meer.... Bij mij is het "probleem" vooral nadat het eerste biertje op is....pak er desnoods 2...maar geen 3/4 icm flessen wijn. Je moet toch iets, makkelijk gaat het nooit zijn. Laten we het daar ff over eens zijn, er is geen gouden tip oid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar hoe zorg je er dan voor dat je maar 1 blikje pakt... en geen 2-4-6?
Oh ja joh,quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen koud..Al heb ik toch andere voorkeuren...
De 1e is idd het beste...:Pquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je nog geen alcohol op hebt en je kunt jezelf zelfs DAN nog een beetje niet in de hand houden weet ik het ook niet meer.... Bij mij is het "probleem" vooral nadat het eerste biertje op is....pak er desnoods 2...maar geen 3/4 icm flessen wijn. Je moet toch iets, makkelijk gaat het nooit zijn. Laten we het daar ff over eens zijn, er is geen gouden tip oid.
De beste tip om te minderen is het beginpunt van het drinken zo lang mogelijk uitstellen...liefst tot vlak voor het slapen.
Een goeie Jack met ijs, tuurlijk... de rest nee sorry. Ik drink dan liever een pilsjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:38 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Oh ja joh,
Jagermeister,
Jack Daniels,
Juttertje,
Bacardi
Gaan er allemaal wel in!
Maar een echt goede bier zeg je geen nee tegen![]()
En natuurlijk is die koud, ijs en ijs koud![]()
Ik denk altijd bij mezelf, de supermarkt is zonder twijfel het makkelijkste moment om de drank te laten staan. Want als ze in de koelkast staan en je hebt er twee op pak je die derde toch wel.quote:
Ik heb hier al maanden een klein flesje whiskey liggen... Vind ik wel lekker, maar wel echt gezellig met vrienden een whiskeytje... niet om zo zelf te drinken..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Gelukkig heb ik niks met sterke drank...heb hier twee flessen whisky staan (beide gekregen) maar die raak ik nooit aan.
Wat er in de koelkast staat, gaat ook wel op... Maar ja, het niet kopen he.... Je wilt toch een bepaald resultaat 's avonds...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik denk altijd bij mezelf, de supermarkt is zonder twijfel het makkelijkste moment om de drank te laten staan. Want als ze in de koelkast staan en je hebt er twee op pak je die derde toch wel.
Succes in je vicieuze cirkel! Je wilt het niet...maar stiekem toch ook wel...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat er in de koelkast staat, gaat ook wel op... Maar ja, het niet kopen he.... Je wilt toch een bepaald resultaat 's avonds...
Ik denk dat ik het ga winnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Succes in je vicieuze cirkel! Je wilt het niet...maar stiekem toch ook wel...
Welke van de twee gaat winnen denk je?
Maarja...je wilt toch een bepaald resultaat 's avonds!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga winnen
Als ik de discipline heb om 3-4 keer per te weken... moet niet in de alcohol gang lopen toch ook wel lukken? (al ligt die heel handig tegenover de pizza-diepvries-sectie)
Nou, weinig resultaat hoor.. behalve dat ik gedronken hebquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maarja...je wilt toch een bepaald resultaat 's avonds!
Heb jij iemand die even de boodschappen voor je doet? Zo ja... wil je er over praten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
Als drinken het probleem niet is, maar het boodschappen doen (!) waarom laat je anderen dan geen boodschappen doen of doe je maar 1 keer per week?
Ik heb een vriendin.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb jij iemand die even de boodschappen voor je doet? Zo ja... wil je er over praten?
Ik heb een ex-vriendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin.
En ik heb tevens vrienden die mij wel zouden helpen als ik er om vraag. Hoewel ik ze niet wijs kan maken dat het boodschappen doen het probleem is ipv het consumeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |