Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
wauwtwitter:wistjeditdan twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:49:22Wetenschappers zijn bezig met het uitvinden van een drugs die je verdrietige herinneringen voor altijd laat vergeten. RT als je dat wilt! reageer retweet
Vraag me af of dat echt zo bevorderlijk zou zijn voor je persoonlijke groei.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Trollscience het volgende:
wauwtwitter:wistjeditdan twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:49:22Wetenschappers zijn bezig met het uitvinden van een drugs die je verdrietige herinneringen voor altijd laat vergeten. RT als je dat wilt! reageer retweet
dit wist ik niet
cannabinoids doen dat al, ohja, die kun je niet patenteren en dus geenidiote hoeveelheid geld mee binnneharkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt zo bevorderlijk zou zijn voor je persoonlijke groei.
Metalcorequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee de film, met je kut metalcore
waarheidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo vadsig hèhet is trouwens soylent green
Een film die je niet met op je eerste date moet kijken. Maat van me heeft een poging gedaan en niet geneukt, terwijl ze op bed lagen om die film te kijken.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
moest vandaag iemand 1984 uitleggen in 5 minuten, geen succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde
Dat is naast klojo120 mijn meest gebruikte username.quote:
Waarom? Liever vliegen eten?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Game_theoryquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Classical_general_equilibrium_model
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]ja neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde
dat zegt iets over de verhaallijn, maar doet echt geen recht aan de inhoud van het boek
en hij wordt nooit aanhanger, zelfs toen hij het wou worden lukte het niet![]()
Maar wil ze liever niet in huis hebben rondlopen. Zo zielig zag hem bloeden en laatste pootjes bewegenquote:
het stuk met the book is wel wat te ingewikkeld om in 5 minuten uit te leggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja nee
dat zegt iets over de verhaallijn, maar doet echt geen recht aan de inhoud van het boek
en hij wordt nooit aanhanger, zelfs toen hij het wou worden lukte het niet
bloedenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wil ze liever niet in huis hebben rondlopen. Zo zielig zag hem bloeden en laatste pootjes bewegen
is het eigenlijk ooit verfilmd? zou echt een baggerfilm zijn denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het stuk met the book is wel wat te ingewikkeld om in 5 minuten uit te leggenen hij wordt het wel, op het laatste toch, in de hallicunatie waarin hij een alcoholist is
ja, in 1984quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is het eigenlijk ooit verfilmd? zou echt een baggerfilm zijn denk ik
Ff met je handen of een potje vangen en lekker buuten zetten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wil ze liever niet in huis hebben rondlopen. Zo zielig zag hem bloeden en laatste pootjes bewegen
Baas!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bloeden
hier voor de deur woont al paar jaar een hugeass wolfspan, boven de deur bij de lamp (dus geen beestjes aan mijn lamp) maar ik verdenk hem dat hij 2 draadjes naar het dak heeft gespannen (legit, gewoon meters lang
) en als ik ga roken kijk ik er langs en dat fucked met mijn ogen, ik focus op de buurt maar mijn ogen focussen op de 2 glimmende draadjes
oquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het over GTSTDat heb ik toch ook dikgedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |