Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
wauwtwitter:wistjeditdan twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:49:22Wetenschappers zijn bezig met het uitvinden van een drugs die je verdrietige herinneringen voor altijd laat vergeten. RT als je dat wilt! reageer retweet
Vraag me af of dat echt zo bevorderlijk zou zijn voor je persoonlijke groei.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Trollscience het volgende:
wauwtwitter:wistjeditdan twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:49:22Wetenschappers zijn bezig met het uitvinden van een drugs die je verdrietige herinneringen voor altijd laat vergeten. RT als je dat wilt! reageer retweet
dit wist ik niet
cannabinoids doen dat al, ohja, die kun je niet patenteren en dus geenidiote hoeveelheid geld mee binnneharkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt zo bevorderlijk zou zijn voor je persoonlijke groei.
Metalcorequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee de film, met je kut metalcore
waarheidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo vadsig hèhet is trouwens soylent green
Een film die je niet met op je eerste date moet kijken. Maat van me heeft een poging gedaan en niet geneukt, terwijl ze op bed lagen om die film te kijken.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
moest vandaag iemand 1984 uitleggen in 5 minuten, geen succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde
Dat is naast klojo120 mijn meest gebruikte username.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |