Open dan geen topic!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want? afgemaakt worden puur en alleen op de titel is leuk of zo? Niet kijken naar sub-fora... en alle KLB-ers binnen hengelen, dat wil je? Sorry, ik niet...
Want, jij wilt leuk praten in het subforum met alles en iedereen erbij?quote:
Je hebt wel heel weinig vertrouwen in de mensheid.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want? afgemaakt worden puur en alleen op de titel is leuk of zo? Niet kijken naar sub-fora... en alle KLB-ers binnen hengelen, dat wil je? Sorry, ik niet...
KLB-ers zijn idd veelal mongolen maar jij bent nu je eigen topic meer aan het verkloten dan hen dat doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
.quote:
Ik heb veel vertrouwen, alleen niet zo in het open forum van Fok!...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je hebt wel heel weinig vertrouwen in de mensheid.
Wat je zaait, zul je oogsten.
Dat is niet zo moeilijkquote:
Hij heeft natuurlijk wel een punt over KLB'ersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je hebt wel heel weinig vertrouwen in de mensheid.
Wat je zaait, zul je oogsten.
Valt tegen idd... maar dan moeten ze idd zeggen dat ze veel drinken... in alcoholquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |