Het staat idd nog op de FPquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef richolio het volgende:
Een andere verslaving vinden om de andere te verwaarlozen. Nagelbijten of uilen verzamelen ofzo.
Dat gelukkig nietquote:
Is ook zeer relevant... Alleen even wachten tot de FP-trolls weg zijjnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef W.Heisenberg het volgende:
- Wat vind je 'veel'?
- Wanneer drink je?
- Met wie drink je? (alleen of met vrienden)
- Drink je vaak na een kutdag/uit stress of zit daar geen verband?
Dat vind ik nogal relevant in deze.
Frontpage..quote:
Tegen trolls zeggen dat je niet wilt dat ze trollen. Ja, dit gaat werkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is ook zeer relevant... Alleen even wachten tot de FP-trolls weg zijjn
Stopt vanzelf, vooral gezien het subforumquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegen trolls zeggen dat je niet wilt dat ze trollen. Ja, dit gaat werken
Ja, tuurlijk.. Auto= geen alcohol ...Of idd iemand laten rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Enige optie voor mij is met de auto gaan...kan d'r niet mee omgaan
Tot 3/4 (flesjes) kan ik nog denken oke, ik stop ermee. Daarna is de grens weg en is het motto "fuccckkkkk, dat zien we morgen wel weer" en is het "mis".
Gewoon negeren idd. Mod haalt het vanzelf wel weg als ze hier bezig gaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je met je insteek de kansen op een serieus topic tot vrijwel nul hebt doen dalen. Aan mij zal het verder niet liggen hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stopt vanzelf, vooral gezien het subforum
Wat kan ik dan van jou verwachten om een topic te openen over teveel drinken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je met je insteek de kansen op een serieus topic tot vrijwel nul hebt doen dalen. Aan mij zal het verder niet liggen hoor
Als je nou eens inging op m'n vragen hierboven kon er nog een serieus topic topic komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan van jou verwachten om een topic te openen over teveel drinken?
Zal ik doen, zodra het weg is van de FP "nieuwe topics in het forum"quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Als je nou eens inging op m'n vragen hierboven kon er nog een serieus topic topic komen.
Wat is dit voor kolder? Heb ik nog niet eerder meegemaakt, dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zal ik doen, zodra het weg is van de FP "nieuwe topics in het forum"
Pff, gast.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zal ik doen, zodra het weg is van de FP "nieuwe topics in het forum"
Want? afgemaakt worden puur en alleen op de titel is leuk of zo? Niet kijken naar sub-fora... en alle KLB-ers binnen hengelen, dat wil je? Sorry, ik niet...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dit voor kolder? Heb ik nog niet eerder meegemaakt, dit.
Open dan geen topic.
Open dan geen topic!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want? afgemaakt worden puur en alleen op de titel is leuk of zo? Niet kijken naar sub-fora... en alle KLB-ers binnen hengelen, dat wil je? Sorry, ik niet...
Want, jij wilt leuk praten in het subforum met alles en iedereen erbij?quote:
Je hebt wel heel weinig vertrouwen in de mensheid.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want? afgemaakt worden puur en alleen op de titel is leuk of zo? Niet kijken naar sub-fora... en alle KLB-ers binnen hengelen, dat wil je? Sorry, ik niet...
KLB-ers zijn idd veelal mongolen maar jij bent nu je eigen topic meer aan het verkloten dan hen dat doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
.quote:
Ik heb veel vertrouwen, alleen niet zo in het open forum van Fok!...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je hebt wel heel weinig vertrouwen in de mensheid.
Wat je zaait, zul je oogsten.
Dat is niet zo moeilijkquote:
Hij heeft natuurlijk wel een punt over KLB'ersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je hebt wel heel weinig vertrouwen in de mensheid.
Wat je zaait, zul je oogsten.
Valt tegen idd... maar dan moeten ze idd zeggen dat ze veel drinken... in alcoholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |