SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Gefeliciteerd Pots
Doe je even de groetjes aan je vrouw ?
Feliciteer der ook maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.
En toen zei jij: Ik ga voetbal kijken. laterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.
Nee, ik heb die kleine nog even de fles gegeven na bezoekuur (mijn moeder in tranenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen zei jij: Ik ga voetbal kijken. later
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie wil er voor mij een hybrid 4-3-3 bouwen met cavani als st, Ronaldo als lw en pepe als cb?
Hoe kom jij aan die coins ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie wil er voor mij een hybrid 4-3-3 bouwen met cavani als st, Ronaldo als lw en pepe als cb?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gefeliciteerd POTS
Leuke naam ook
Thanks gastenquote:
Glitchen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiat jongen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aan
Zo had ik het nog niet bedacht. Maar dat is een mooi ezelsbruggetje voor als ik zijn naam weer eens vergeten benquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Glitchen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk las ik via deze quote wat er in je spoilers stond, maar maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nee, wel mountain dewquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig ook DS2 zijn portemonnee ?
Netjes!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef detennismaster het volgende:
Goooooede avond
93% voor mijn eerste deeltentamen.
Hoe kan het dat bij jou die IF kaartjes er nog zo uit zien ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Diego Alves niet op 10 chem. Maar daar moet je gewoon even 10 potjes mee spelen.
Dankje!! Iets te duur wel maar zal wel zoiets worden ja .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Diego Alves niet op 10 chem. Maar daar moet je gewoon even 10 potjes mee spelen.
Glitchquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat bij jou die IF kaartjes er nog zo uit zien ?
Jammer dat je Trochowski niet kwijt kan in dit team. Ik heb ook een team proberen te maken met Mlapa, Choupo en Trochowski, maar lukte me maar nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/squad/405
[ afbeelding ]
Wist je budget niet. Kunt ook nif matuiti en alex.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje!! Iets te duur wel maar zal wel zoiets worden ja .
Na vandaag heb ik de smaak te pakken. Maar ik denk eigenlijk dat het gevoel nooit meer zo mooi gaat zijn als bij je eerstequote:
Als je een 433 (4) doet bijvoorbeeld dan link je Coentrao met Ronaldo. Dan hebben ze allebei al genoeg links. Hoe je Cavani dan linkt kan je zelf weten (Lucas of een Menez CAM maken bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje!! Iets te duur wel maar zal wel zoiets worden ja .
Die is allang weer terecht hoor. Iemand op school had hem gevonden en daarna naar de receptie gebracht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig ook DS2 zijn portemonnee ?
Die Ede is best goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat je Trochowski niet kwijt kan in dit team. Ik heb ook een team proberen te maken met Mlapa, Choupo en Trochowski, maar lukte me maar niet
Danke Thorbiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een 433 (4) doet bijvoorbeeld dan link je Coentrao met Ronaldo. Dan hebben ze allebei al genoeg links. Hoe je Cavani dan linkt kan je zelf weten (Lucas of een Menez CAM maken bijvoorbeeld).
Gratz Potz.
Wist niet dat de LB met de LW kon linken, denk dat ik dat dan ga doen, is wel lekker goedkoop ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een 433 (4) doet bijvoorbeeld dan link je Coentrao met Ronaldo. Dan hebben ze allebei al genoeg links. Hoe je Cavani dan linkt kan je zelf weten (Lucas of een Menez CAM maken bijvoorbeeld).
Gratz Potz.
Ohja. excusez moiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Donderdagavond is ER-avond he...
Dat doet hij alleen vanaf zijn USB stick na half 1.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij zat joling en gordon te kijken he
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij zat joling en gordon te kijken he
Nee man.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat landen bij die missie met Ron is echt moeilijk.
jbgsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat landen bij die missie met Ron is echt moeilijk.
Daar ga je sowieso wel wat winst op maken. Als is het misschien maar 4k ofzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee of die veel waard gaat worden, maar ik heb net een Thiago Neves gekocht voor 9,8k met "Hawk". Discard is 9,7k, dus ben er hooguit 100 coins aan kwijt
maar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso wel wat winst op maken. Als is het misschien maar 4k ofzo.
Kan me herinneren van vorig jaar(?) dat er in week 2/3 een IF Mertens kwam en die na enkele weken 30k waard was. En anders gebruik ik hem lekker voor m'n team.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso wel wat winst op maken. Als is het misschien maar 4k ofzo.
Ede had ik vorig jaar in een team, toen had hij ook zo'n lage rating maar wel 4* skills en hij was LM.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die Ede is best goed.Trochowski is toch eigenlijk maar een beetje te traag als widecam in 4222.
Gefeliciteerd, leuk manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aan
Hij hoopt misschien dat ie 30k gaat worden, maar dat denk ik niet.quote:
Ze mogen alleen niet praten met die meneer met het rood haar en robin de robot stem. Al heeft hij wel verdomd lekkere snoepjes in de zwarte bus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Joy, Levi en Sen. Next FUT generation.
Wel teleurgesteld dat er niemand gewoon Piet of Kees heetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Joy, Levi en Sen. Next FUT generation.
Dat kan altijd. Als een bekende YouTuber er een video over maakt of als iemand het in z'n hoofd krijgt om hem te pricefixen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me herinneren van vorig jaar(?) dat er in week 2/3 een IF Mertens kwam en die na enkele weken 30k waard was. En anders gebruik ik hem lekker voor m'n team.![]()
Was meer als tip voor mensen met veel coins, Neves is erg goedkoop op te pikken nu. Maar geen garanties dat hij omhoog gaat ofc.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niet praten met die meneer met het rood haar en robin de robot stem. Al heeft hij wel verdomd lekkere snoepjes in de zwarte bus.
Oh nee hoor, ik zie het vanzelf wel. Soms, uit het verleden, blijkt alleen dat die IF's uit de eerste 2-4 weken bizar veel waard worden tov wat ze kunnen. Wernbloom/Elm/Mertens o.a.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij hoopt misschien dat ie 30k gaat worden, maar dat denk ik niet.
En 4k op 10k is gewoon een normale winst in mijn ogen. Dat is minder dan 50% van je investering. Ik heb veel deals waarmee ik mijn coins verdubbel. Al is het maar 1k dan, maar het is wel verdubbeling.
Precies, ligt aan de telefoon. Zeg het 'em man!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
Laat ik net mijn S3 vallen, scherm helemaal gebarsten. Hoerige kut telefoon
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, ligt aan de telefoon. Zeg het 'em man!
Jij zou eigenlijk met ER mee moeten doen, je bent een eckte eilander.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, ligt aan de telefoon. Zeg het 'em man!
Dat is kutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
Laat ik net mijn S3 vallen, scherm helemaal gebarsten. Hoerige kut telefoon
Ik zou mezelf een goede kans geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk met ER mee moeten doen, je bent een eckte eilander.
Ja. Touchscreen vervangen kost 175,- klaar terwijl je wacht. Jippie.quote:
Wat? Zoveel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja. Touchscreen vervangen kost 175,- klaar terwijl je wacht. Jippie.
Eerste foto van PotS met de kleinequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, leuk man![]()
![]()
![]()
Al die FUT baby's
Nooit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat? Zoveel?
iPhone is 40 euro oid toch?
Je zal er echt zo'n baby uitkrijgen johquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eerste foto van PotS met de kleine
[ afbeelding ]
Welke minuut kan ik Zimra vinden? Kan nou niet erg warm worden van Chef Kraneborg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ac9-ef5c05cab5d0.mp4
Expeditie Robinson
nee joh is ook 150 euro bij de Turk en 250 bij Applequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat? Zoveel?
Ze hebben wel dezelfde cupmaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef d1ce het volgende:
[..]
Welke minuut kan ik Zimra vinden? Kan nou niet erg warm worden van Chef Kraneborg.
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat? Zoveel?
Sterktequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja![]()
Er adverteert iemand op mp voor 90 euro.
Jezus wat een afzetterijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja![]()
Er adverteert iemand op mp voor 90 euro.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
SterkteMisschien kan je Piazon ruilen voor een scherm?
[GEZ] Samsung Galaxy S3 scherm, in ruil voor Fifa kaartje IF Piazonquote:
Dat is echt al eeuwen zo met die Nike handschoenen volgens mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Maher draagt handschoenen met zijn rugnummer erop? Wat is deze?
En Depay draagt een majoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Als de scheids dan zijn rugnummer wil weten kan hij z'n middelvinger opsteken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, dat is al de 2de keer dat ik gecorrigeerd word in 5 minuten. Ik stop er maar met dingen opmerken denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt al eeuwen zo met die Nike handschoenen volgens mij
Nja, ik heb het wel al vaker gezien. Laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus, dat is al de 2de keer dat ik gecorrigeerd word in 5 minuten. Ik stop er maar met dingen opmerken denk ikSerieus nog nooit gezien
Hoe wil je nou stoppen met dingen opmerken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus, dat is al de 2de keer dat ik gecorrigeerd word in 5 minuten. Ik stop er maar met dingen opmerken denk ikSerieus nog nooit gezien
3de keerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe wil je nou stoppen met dingen opmerken?
Je merkt iets op, daar kan je niks aan doen. Je kunt wel stoppen met het delen van de dingen die je opmerkt....
Als hij 100 miljoen euro opmerkt mag hij dat best met mij delen hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe wil je nou stoppen met dingen opmerken?
Je merkt iets op, daar kan je niks aan doen. Je kunt wel stoppen met het delen van de dingen die je opmerkt....
Je kan ook je naam op je voetbalschoen laten zetten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als hij 100 miljoen euro opmerkt mag hij dat best met mij delen hoor
Kon het niet laten manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3de keer
Edit: Deze schrijf ik toe aan dat ik bijna geen Nederlands meer spreek![]()
Wat? Serieus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je kan ook je naam op je voetbalschoen laten zetten.
DSL weet dit soort shitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was ik toch dichtbij met mijn mallot.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, leuk man![]()
![]()
![]()
Al die FUT baby's
Thanks guysquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eerste foto van PotS met de kleine
[ afbeelding ]
..?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:
PSVDoet me toch minder zeer als ik het zo zie dat ik niet aanwezig kan zijn bij het merendeel van de wedstrijden
Is net Barca - Ajax, PSV kan makkelijk beter, maar heeft gewoon geen zin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het spel is echt niet geweldig hoor.
Helaas stond het bij Barca-Ajax 4-0 aan het einde, denk niet dat dat hier gaat gebeuren. Ik vind het niet zo best allemaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is net Barca - Ajax, PSV kan makkelijk beter, maar heeft gewoon geen zin.
Zó goed is PSV nou ook weer niet hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helaas stond het bij Barca-Ajax 4-0 aan het einde, denk niet dat dat hier gaat gebeuren. Ik vind het niet zo best allemaal.
Weet ik omdat ze dat woord in Frankrijk juist gebruiken voor shirts (bv. de maiilot jaune in de Tour de France), terwijl het in Nederland iets heel anders isquote:
Ja jij zegt dat het net Barca-Ajax is. Ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zó goed is PSV nou ook weer niet he
ok ok ok okquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat het net Barca-Ajax is. Ik niet
Veel ruimte voor de tegenstanders op de vleugels?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje zoals vorig jaar al heb ik het gevoel dat lm/rm iets meer naar binnen staan.
Jaja...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik omdat ze dat woord in Frankrijk juist gebruiken voor shirts (bv. de maiilot jaune in de Tour de France), terwijl het in Nederland iets heel anders is
Ik heb het idee dat er over de zijkanten best wat te halen valt tegen 352quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje zoals vorig jaar al heb ik het gevoel dat lm/rm iets meer naar binnen staan.
Kwetsbaar tegen cross abuse ja, vooral nu met die OP kopballenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er over de zijkanten best wat te halen valt tegen 352
Valt wel mee zolang je middenvelders niet H/L hebben denk ik. Met Perisic en Maggio/Candreva weinig problemen mee ondervonden. De RCB/LCB lossen dat meestal wel op en je CDM is er ook nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Veel ruimte voor de tegenstanders op de vleugels?
Ik heb het niet zo op Franse rennersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jajawas mijn favoriete renner destijds (nadat Chiappucci oud/slecht werd).
De keren dat ik tegen 3-5-2 heb gespeeld werden ze volledig uit elkaar getrokken over de vleugelsquote:
Fuckler inderdaad, wat een lullo is datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Franse renners
Criqcuelion
Virenque
Brochard
Moncassin
Voeckler
Fignon
Mottet
E: ow, die eerste was een Belg
Ja ik zoek een 2 spitsen formatie met wingers zodat ik kan crossen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
De keren dat ik tegen 3-5-2 heb gespeeld werden ze volledig uit elkaar getrokken over de vleugels
Criquielion was een Belgquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Franse renners
Criqcuelion
Virenque
Brochard
Moncassin
Voeckler
Fignon
Mottet
Zo speel ik ook een beetje al ga ik niet puur alleen over de vleugels, maar maak er vaak gebruik van. Wat helpt zijn ook LM/RM's met hoge attackrates (zodat ze overlappen) en het scheelt misschien ook als je snelle LB's/RB's hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zoek een 2 spitsen formatie met wingers zodat ik kan crossen.
4-1-2-1-2 lijkt me dan nog de beste optie.
Ik had al lang ge-editquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Criquielion was een Belg
En ik heb/had ook een hekel aan al die Virenque's, Brochards, Voecklers etc maar niet aan Jalabert, die had dat arrogante totaal niet. Gewoon een sympathieke eindbaas.
Alle suggesties zijn welkomquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je nog steeds die 2 kabouters ernaast hebt Khedira.
Geen idee hoeveel coins je hebt, maar Siguru (oidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alle suggesties zijn welkom
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat Alaba altijd een LB wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo speel ik ook een beetje al ga ik niet puur alleen over de vleugels, maar maak er vaak gebruik van. Wat helpt zijn ook LM/RM's met hoge attackrates (zodat ze overlappen) en het scheelt misschien ook als je snelle LB's/RB's hebt.
IF Alaba heeft bij mij als RB 6 assists in 11 wedstrijden
Als het echt serieus is: gefeliciteerd met je Ronaldoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Jij zou dus Khedira nemen?
Dankjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het echt serieus is: gefeliciteerd met je Ronaldo(al blijf ik door alle trolls cynisch)
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe kan ik op wefut naar keepers zoeken?
Staat niet bij positions.
Ik heb een hekel aan Lahm en ik moet een strong link hebben voor Robben. En Alaba doet het goed als RBquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Alaba altijd een LB was
Ik snap dat Pazzal en Reemi keepers minderwaardig vinden, maar om ze er nou compleet uit te slopenquote:
Klik hier eens opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe kan ik op wefut naar keepers zoeken?
Staat niet bij positions.
Kan niet qua chem manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel coins je hebt, maar Siguru (oid) lijkt me beter dan Mandanda.
Ik zou op het grijze ding 'GK' zetten of iets, dat in ieder geval duidelijk is dat het daar staat.quote:
F5... Zijn echt al dagen aangepast.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou op het grijze ding 'GK' zetten of iets, dat in ieder geval duidelijk is dat het daar staat.
Tevens: De IF-kaartjes zijn nog niet aangepast.
Ik zou denk ik Khedira ipv Moutinho en bijvoorbeeld Sakho + Mignolet, Lloris + Kaboul/Koscielny, Szes + Kos doen i.v.m. de lengte van Nkoulou en die Mandanda is ook niet je van het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Jij zou dus Khedira nemen?
Ik hoorde dat hij Rijst er al mee vernederd heeft dus zal serieus zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het echt serieus is: gefeliciteerd met je Ronaldo(al blijf ik door alle trolls cynisch)
Ik heb al een paar dagen niet gekeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
F5... Zijn echt al dagen aangepast.
Ik had nu bedacht, Khedira en Moutinho... Moutinho dan rechts en Khedira links. Menez dan als CAM. Ja die GK en CB zit ik ook nog over te twijfelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou denk ik Khedira ipv Moutinho en bijvoorbeeld Sakho + Mignolet, Lloris + Kaboul/Koscielny, Szes + Kos doen i.v.m. de lengte van Nkoulou en die Mandanda is ook niet je van het.
de keeper niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet? N'koulou houdt geen 9 chem dan oid?
Ja ik had een potje tegen Rijst gespeeldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij Rijst er al mee vernederd heeft dus zal serieus zijn
(en een lange troll anders van Mathijs)
Ik ben arm hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef d1ce het volgende:
Hoe komen jullie aan al die centen voor die spelers
Ohquote:
twitter:RockstarGames twitterde op donderdag 03-10-2013 om 22:56:40We're working on a GTA Online title update to address common issues on both platforms. We hope to have it out tmrw: http://t.co/U0LyAxmwHX reageer retweet
Hossele Gquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef d1ce het volgende:
Hoe komen jullie aan al die centen voor die spelers
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel goed komen nie?
Keeper doen we niet aan hier.
Hoe speelt Jovetic?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze toch wat beter![]()
Al twijfel ik wel om ook Cahill te halen ipv Vermaelen, want linksbenig
Geen ideequote:
Kon hem ook kopen, maar vind 8k te veelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jovetic is zo goed. Niet twijfelen, kopen!
Ik moet ieder dubbeltje op zijn kant leggen wil ik Benteke betalenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kocht hem vanavond voor 17k BINquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
24k kost die op het moment.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kon hem ook kopen, maar vind 8k te veel
Verkapte kijk mij geen genoegen nemen met 13k winst post.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kon hem ook kopen, maar vind 8k te veel
Nani > Arfaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze toch wat beter![]()
Al twijfel ik wel om ook Cahill te halen ipv Vermaelen, want linksbenig
Koop Jovetic, geen Bentekequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik moet ieder dubbeltje op zijn kant leggen wil ik Benteke betalen
Het is dat je voor Ajax bent en volgens mij een xboxer bent, want anders had ik wel een Benteke voor je. Helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik moet ieder dubbeltje op zijn kant leggen wil ik Benteke betalen
In wat voor team heb je hem?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koop Jovetic, geen Benteke![]()
[ afbeelding ]
Allemaal online. En eigenlijk loopt 'ie 2 op 1 aangezien ik een disconnect kreeg en dan telt de wedstrijd wel, maar niet de doelpunten
. Hij heeft 1 assist
![]()
Heel erg kopsterk.
AFCA staat voor nvmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent en volgens mij een xboxer bent, want anders had ik wel een Benteke voor je. Helaas.
Consequentie van de slechte clubkeuze
Ja Nani en Richards zijn wel beter.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nani > Arfa
Richards > Azplictietaiietieataie
Cahill > Vermealen
Benteke > Welbeck
Eriksen ziet er wel goed uit maar hoorde dat de Bruyne beter is.
Jovetic lijkt me ook beter dan Bony.
Fellaini heeft volgens mij high attacking.
Clichy zou ik eventueel nog kunnen kopen.
Of praat ik nu onzin?
Dat is dan ook wel een beesten team.quote:
Zelfde geldt voor het duo Bukharov - Dzyuba, maar die zijn een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Jovetic - Vucinic, heb je twee spelers van rond de 185cm die goed kunnen rennen, schieten (met 4* weak foot), passen, dribbelen én koppen.
Maak 10 accounts en verkoop ze en je hebt 100kquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een beesten team.
Zit je xbox? Want ik zoek iemand die mij 100k coins verkoopt.
gozers uit mijn werkgroep hebben het ook constant over FUT. "ja die heb ik ook, maar heb hem wel een anker chemiekaart gegeven. "quote:
hey, Jovetic heeft een chemistry style die 'havik' heet.quote:
Maak ze dood pls.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozers uit mijn werkgroep hebben het ook constant over FUT. "ja die heb ik ook, maar heb hem wel een anker chemiekaart gegeven. "
Ik zit wel op Xbox en had al 100k aan iemand verkocht hier, maar wil eerst liever nog de coins gebruikenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een beesten team.
Zit je xbox? Want ik zoek iemand die mij 100k coins verkoopt.
En weet je waarom die goedkoper zijn ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor het duo Bukharov - Dzyuba, maar die zijn een stuk goedkoper.
Wat moet iemand met xbox accounts?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maak 10 accounts en verkoop ze en je hebt 100k
Bij mij op school wisten ze niet waar ik het over had toen ik chem style zei pas toen ik zei teamgeest stijl snapte ze hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozers uit mijn werkgroep hebben het ook constant over FUT. "ja die heb ik ook, maar heb hem wel een anker chemiekaart gegeven. "
Serieus? Ik ken echt bijna niemand die dit speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Verdedigers met 'schaduw'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hey, Jovetic heeft een chemistry style die 'havik' heet.
gebruiken voor AB'squote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moet iemand met xbox accounts?
Ah jammer, ja ik kan wel weer msp halen maar met mijn pack luck kom ik dan uit op 15-20k ofzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zit wel op Xbox en had al 100k aan iemand verkocht hier, maar wil eerst liever nog de coins gebruiken
Die namen kunnen echt nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik schreef twee spelers van rond de 185cm die goed kunnen rennen, schieten, passen, dribbelen en koppen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn vrienden spelen het wel alleen dan jongens die ik ken van school gaan aldoor zeuren om coins en handel tipsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken echt bijna niemand die dit speelt
ja ik vond het ook opvallend. "Ja die Perea is fucking goed iets van 80 snelheid, 80 koppen en 85 kracht."quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken echt bijna niemand die dit speelt
Welk forum?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gebruiken voor AB's
Op forums willen mensen die kopen.
Heb ook een iemand aan wie ik er 10 ga verkopen voor 100-150k
Zeg dan gewoon SMLENO! En dan gaan ze verbaasd kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn vrienden spelen het wel alleen dan jongens die ik ken van school gaan aldoor zeuren om coins en handel tips
Je moet dan weggaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand hoe je het kan oplossen als je GTA online opstart en je character weg is. Ik moet dan een nieuwe maken maar ik heb er al een.
En dan hun hele bek vol schijten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon SMLENO! En dan gaan ze verbaasd kijken.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan hun hele bek vol schijten.
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef Kiid het volgende:
Haha, hoe heet de chemistry 'glove' dan voor keepers? Ook echt letterlijk: 'handschoen'?![]()
![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
Waar is de scheenbeschermer van Hleb?
Aardig huidskleur verschilletje jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk trouwens het verschil in benen tussen Hleb en Toure
Dit.quote:
Leren is overrated.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Totaal geen motivatie hebben om te leren
quote:
Engine dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is een chille attribute op een rechtsbuiten? Iets wat passing, snelheid en dribbelen geeft ofzo?
Hangt echt helemaal van de speler af gewoon..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is een chille attribute op een rechtsbuiten? Iets wat passing, snelheid en dribbelen geeft ofzo?
Ik gebruik Maestro.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
In het geval van Rodriguez pace + shooting. hunter is dat volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ja het is James Rodriguez. Maar Ronaldo staat op LW, dus wil veel crosses met hem geven, het schieten laat ik wel aan Ronnie over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt echt helemaal van de speler af gewoon..
Dat vind jij ja. brb even mijn Bukharov discardenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn allebei wel lekkere spelers om te gebruiken, dus niet huilen.
Handig dan, zo'n linkspoot op RWquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is James Rodriguez. Maar Ronaldo staat op LW, dus wil veel crosses met hem geven, het schieten laat ik wel aan Ronnie over.
Oh niet eens op geletquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handig dan, zo'n linkspoot op RW
Maar hij kan nog wel wat p's gebruiken ja.
Dan ga ik wel hiervoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
In het geval van Rodriguez pace + shooting. hunter is dat volgens mij.
Niemand anders hier heeft het recht om te oordelen, want niemand hier heeft ze gebruikt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. brb even mijn Bukharov discarden
Nog een geluk dat Nani dit jaar RW isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel echt jammer dat er 100 goede LW's zijn en amper RW's
Maar jij praat alsof iedereen ze maar goed moet vinden..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niemand anders hier heeft het recht om te oordelen, want niemand hier heeft ze gebruikt.
Als iemand mij een speler aanraadt, dan gebruik ik hem ook voordat ik hem bekritiseer. En als ik hem niet gebruik; best. Maar dan mag ik ook niet zeggen dat hij slecht is op FIFA.
Ja, die lijkt me wel aardig idd. Maar Lavezzi, Reus, Hazard, Ribery..echte helden allemaal LW. Robben en Hulk waren dat ook wel geweest als ze niet die bagger weak foot hadden. En Lens is er niet meerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nog een geluk dat Nani dit jaar RW is
Ik vind het op zich nog wel meevallen met o.a. IF Pedro, IF Auba, Nani, Arfa, Di Maria etc.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel echt jammer dat er 100 goede LW's zijn en amper RW's
Ik praat uit eigen ervaring en ik overdrijf expres, juist omdat jullie dan boos worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar jij praat alsof iedereen ze maar goed moet vinden..
Lens in dat rijtjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me wel aardig idd. Maar Lavezzi, Reus, Hazard, Ribery..echte helden allemaal LW. Robben en Hulk waren dat ook wel geweest als ze niet die bagger weak foot hadden. En Lens is er niet meer
Mja er zijn nog wel opties, maar zo jammer dat ze om de een of andere reden al die linkspoten op RW standaard 2* wf lijken te geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het op zich nog wel meevallen met o.a. IF Pedro, IF Auba, Nani, Arfa, Di Maria etc.
Voor RM/LM vind ik het allemaal minder.
Ik heb laatst nog attributen op je moede.... Laat maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |