SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Gefeliciteerd Pots
Doe je even de groetjes aan je vrouw ?
Feliciteer der ook maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.
En toen zei jij: Ik ga voetbal kijken. laterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ligt nog in het ziekenhuis. Morgen ben jij de eerste van wie ze de groetjes in ontvangst neemt.
Nee, ik heb die kleine nog even de fles gegeven na bezoekuur (mijn moeder in tranenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En toen zei jij: Ik ga voetbal kijken. later
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie wil er voor mij een hybrid 4-3-3 bouwen met cavani als st, Ronaldo als lw en pepe als cb?
Hoe kom jij aan die coins ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wie wil er voor mij een hybrid 4-3-3 bouwen met cavani als st, Ronaldo als lw en pepe als cb?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gefeliciteerd POTS
Leuke naam ook
Thanks gastenquote:
Glitchen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiat jongen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aan
Zo had ik het nog niet bedacht. Maar dat is een mooi ezelsbruggetje voor als ik zijn naam weer eens vergeten benquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Glitchen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk las ik via deze quote wat er in je spoilers stond, maar maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nee, wel mountain dewquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig ook DS2 zijn portemonnee ?
Netjes!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef detennismaster het volgende:
Goooooede avond
93% voor mijn eerste deeltentamen.
Hoe kan het dat bij jou die IF kaartjes er nog zo uit zien ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Diego Alves niet op 10 chem. Maar daar moet je gewoon even 10 potjes mee spelen.
Dankje!! Iets te duur wel maar zal wel zoiets worden ja .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Diego Alves niet op 10 chem. Maar daar moet je gewoon even 10 potjes mee spelen.
Glitchquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat bij jou die IF kaartjes er nog zo uit zien ?
Jammer dat je Trochowski niet kwijt kan in dit team. Ik heb ook een team proberen te maken met Mlapa, Choupo en Trochowski, maar lukte me maar nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/squad/405
[ afbeelding ]
Wist je budget niet. Kunt ook nif matuiti en alex.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje!! Iets te duur wel maar zal wel zoiets worden ja .
Na vandaag heb ik de smaak te pakken. Maar ik denk eigenlijk dat het gevoel nooit meer zo mooi gaat zijn als bij je eerstequote:
Als je een 433 (4) doet bijvoorbeeld dan link je Coentrao met Ronaldo. Dan hebben ze allebei al genoeg links. Hoe je Cavani dan linkt kan je zelf weten (Lucas of een Menez CAM maken bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje!! Iets te duur wel maar zal wel zoiets worden ja .
Die is allang weer terecht hoor. Iemand op school had hem gevonden en daarna naar de receptie gebracht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig ook DS2 zijn portemonnee ?
Die Ede is best goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat je Trochowski niet kwijt kan in dit team. Ik heb ook een team proberen te maken met Mlapa, Choupo en Trochowski, maar lukte me maar niet
Danke Thorbiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een 433 (4) doet bijvoorbeeld dan link je Coentrao met Ronaldo. Dan hebben ze allebei al genoeg links. Hoe je Cavani dan linkt kan je zelf weten (Lucas of een Menez CAM maken bijvoorbeeld).
Gratz Potz.
Wist niet dat de LB met de LW kon linken, denk dat ik dat dan ga doen, is wel lekker goedkoop ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een 433 (4) doet bijvoorbeeld dan link je Coentrao met Ronaldo. Dan hebben ze allebei al genoeg links. Hoe je Cavani dan linkt kan je zelf weten (Lucas of een Menez CAM maken bijvoorbeeld).
Gratz Potz.
Ohja. excusez moiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Donderdagavond is ER-avond he...
Dat doet hij alleen vanaf zijn USB stick na half 1.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij zat joling en gordon te kijken he
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij zat joling en gordon te kijken he
Nee man.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat landen bij die missie met Ron is echt moeilijk.
jbgsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat landen bij die missie met Ron is echt moeilijk.
Daar ga je sowieso wel wat winst op maken. Als is het misschien maar 4k ofzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee of die veel waard gaat worden, maar ik heb net een Thiago Neves gekocht voor 9,8k met "Hawk". Discard is 9,7k, dus ben er hooguit 100 coins aan kwijt
maar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso wel wat winst op maken. Als is het misschien maar 4k ofzo.
Kan me herinneren van vorig jaar(?) dat er in week 2/3 een IF Mertens kwam en die na enkele weken 30k waard was. En anders gebruik ik hem lekker voor m'n team.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso wel wat winst op maken. Als is het misschien maar 4k ofzo.
Ede had ik vorig jaar in een team, toen had hij ook zo'n lage rating maar wel 4* skills en hij was LM.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die Ede is best goed.Trochowski is toch eigenlijk maar een beetje te traag als widecam in 4222.
Gefeliciteerd, leuk manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed, ik ben papa. Net thuis, zet net de tv aan
Hij hoopt misschien dat ie 30k gaat worden, maar dat denk ik niet.quote:
Ze mogen alleen niet praten met die meneer met het rood haar en robin de robot stem. Al heeft hij wel verdomd lekkere snoepjes in de zwarte bus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Joy, Levi en Sen. Next FUT generation.
Wel teleurgesteld dat er niemand gewoon Piet of Kees heetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Joy, Levi en Sen. Next FUT generation.
Dat kan altijd. Als een bekende YouTuber er een video over maakt of als iemand het in z'n hoofd krijgt om hem te pricefixen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me herinneren van vorig jaar(?) dat er in week 2/3 een IF Mertens kwam en die na enkele weken 30k waard was. En anders gebruik ik hem lekker voor m'n team.![]()
Was meer als tip voor mensen met veel coins, Neves is erg goedkoop op te pikken nu. Maar geen garanties dat hij omhoog gaat ofc.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niet praten met die meneer met het rood haar en robin de robot stem. Al heeft hij wel verdomd lekkere snoepjes in de zwarte bus.
Oh nee hoor, ik zie het vanzelf wel. Soms, uit het verleden, blijkt alleen dat die IF's uit de eerste 2-4 weken bizar veel waard worden tov wat ze kunnen. Wernbloom/Elm/Mertens o.a.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij hoopt misschien dat ie 30k gaat worden, maar dat denk ik niet.
En 4k op 10k is gewoon een normale winst in mijn ogen. Dat is minder dan 50% van je investering. Ik heb veel deals waarmee ik mijn coins verdubbel. Al is het maar 1k dan, maar het is wel verdubbeling.
Precies, ligt aan de telefoon. Zeg het 'em man!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
Laat ik net mijn S3 vallen, scherm helemaal gebarsten. Hoerige kut telefoon
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, ligt aan de telefoon. Zeg het 'em man!
Jij zou eigenlijk met ER mee moeten doen, je bent een eckte eilander.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, ligt aan de telefoon. Zeg het 'em man!
Dat is kutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
Laat ik net mijn S3 vallen, scherm helemaal gebarsten. Hoerige kut telefoon
Ik zou mezelf een goede kans geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk met ER mee moeten doen, je bent een eckte eilander.
Ja. Touchscreen vervangen kost 175,- klaar terwijl je wacht. Jippie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |