Ik moet het wel nog ff doen he? En ik wilde 'm eigenlijk met papa lopen, maar die doet in R'dam altijd de marathon. Dus hij zegt: dan doen we toch gewoon in maart de CPC? Die is dus al een maand eerderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk weer een lekker rondje gelopen.Afstand uitbouwen ftw.
En debs is een baas.
quote:
Dan nog, je gaat gewoon lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet het wel nog ff doen he? En ik wilde 'm eigenlijk met papa lopen, maar die doet in R'dam altijd de marathon. Dus hij zegt: dan doen we toch gewoon in maart de CPC? Die is dus al een maand eerder... nog eeeeven over nadenken
Vandaag was wel ZWAAR jonge... die 8 minuten op het laatst, ik dacht elke seconden BEN IK AL KLAAR? NU DAN? EN NU?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat gewoon lekker.
Zo suf dat je zo stuk kan gaan op sommige stukken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaag was wel ZWAAR jonge... die 8 minuten op het laatst, ik dacht elke seconden BEN IK AL KLAAR? NU DAN? EN NU?
Ja raar is dat dan he? Ik was nu vooral niet blij dat je ineens nog maar ZO weinig wandelen had in verhouding tot het aantal minuten rennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo suf dat je zo stuk kan gaan op sommige stukken.Helemaal als de volgende lessen, met meer loopminuten achter elkaar, dan zoveel makkelijker gaan.
(ik ging echt stuk op 5, 7, 7, 5 maar de volgende les met 8, 10, 8 ging zķ simpel
)
Blauw met glittorz.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet wat ik op m'n nagels moet smerenwelk lakje, wil ik nailart, of nie, of of of of
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja raar is dat dan he? Ik was nu vooral niet blij dat je ineens nog maar ZO weinig wandelen had in verhouding tot het aantal minuten rennen.
Gooi er nu nog een derde Alex in, straks woon je samen en moet je dat overleggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel of k nagellak zal verkopen of derde alex, heb nog niet zo lang geleden nog zoveel weggedaan maar ik kan er niet tegen als alles overal staat, t moet echt opgeruimd meh
"als er geen nieuwe alex komt zet ik mijn nagellak in jouw lade met games"quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gooi er nu nog een derde Alex in, straks woon je samen en moet je dat overleggen![]()
Ja maar dan heb k er weer 9 laden bij want een kleine ernaast staat ook niet mooi. Maar ik zie mijzelf niet echt nog 9 lades lakjes bij elkaar sparen, ik vind het nu wel genoeg al, ik gebruik ze toch nooit allemaalquote:
Ik zou er eentje bijkopen voor al je gratis spullen jongeuh!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan heb k er weer 9 laden bij want een kleine ernaast staat ook niet mooi. Maar ik zie mijzelf niet echt nog 9 lades lakjes bij elkaar sparen, ik vind het nu wel genoeg al, ik gebruik ze toch nooit allemaal
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"als er geen nieuwe alex komt zet ik mijn nagellak in jouw lade met games"
fixed, slotje.
Dan zet je die kleine aan de andere kant vd kamer ofzo? En anders toch die grote nemen en dan kan SF er ook nog zooi in kwijtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan heb k er weer 9 laden bij want een kleine ernaast staat ook niet mooi. Maar ik zie mijzelf niet echt nog 9 lades lakjes bij elkaar sparen, ik vind het nu wel genoeg al, ik gebruik ze toch nooit allemaal
Je kunt in theorie ook andere dingen in de lades die je over hebt doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd slecht in dingen mengen, maar ik denk dat ik dat maar ga doen dan jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt in theorie ook andere dingen in de lades die je over hebt doen
ja, ditquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt in theorie ook andere dingen in de lades die je over hebt doen
Ik heb wel handschoentjes sinds vandaagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Luipaard kort sportbroekje voor derby, check
En debs vet!!! Straks lopen in de sneeuw![]()
ok ik zie er ook tegenop
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd slecht in dingen mengen, maar ik denk dat ik dat maar ga doen dan ja![]()
ik heb nu wel 1 lade over in de makeup alex van het kattenvoer wat i kverplaatst heb naar de keuken omdat milo die lade steeds open maakte, dus ik kan ook nagellak daar doen, dan heb k nog ff om na te denken einz
Jupquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel handschoentjes sinds vandaagjeeeeuj. Maar idd, lopen in de sneeuw.. en snijdende vrieskou..
ehhmygewrd je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest even lachen omdat je blijkbaar even na moest denken of je een nagellakla in je makeup-alex kan maken, maar er geen probleem was toen er een kattenvoer-la in je makeup-alex zat
De sneeuw is het punt niet, het zijn die ijsplaten die ik vrees.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
EN JULLIE SPOREN NIET MET HARDLOPEN IN DE SNEEUW
maffe meiden
MET JE MATIGE LOGICAquote:
koude voetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sneeuw is het punt niet, het zijn die ijsplaten die ik vrees.
Van lopen warm je vanzelf op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
koude voeten
koude neus
koud lichaam
koud alles
moe worden van hardlopen
had ik al gezegd dat het koud is?
Heel heet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je hoe heet je wordt van rennen!
neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je hoe heet je wordt van rennen!
Ik heb al een winter tight (echt dik) en thermo shirt, mama doneert nog wel eens iets mhehe. Cif ook nog ja? Kei goed!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupik ga eerst kijken in Essen en vlg week rest kopen bij akwi
cif gaat ook winter door! Motiveert wel dat ie ook nog steeds loopt
Een gewone lange tight red je het niet mee he als het vriestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Kort, knielang en lange tight, check. Ook een warm shirt.
Wel een goeien sport om veel dingen bij te shoppen.
Weet ik, maar het vriest nog niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een gewone lange tight red je het niet mee he als het vriest
Das waarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het vriest nog niet.
Mijn papa ookquote:
heb jij geen blonde haren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das waarvandaag best warm in lange tight en korte mouwen. Maar m'n benen waren zo harig dus ik wilde geen kortere aan
gweoon beenhaar laten staan dan is t wat warmer in de winterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das waarvandaag best warm in lange tight en korte mouwen. Maar m'n benen waren zo harig dus ik wilde geen kortere aan
Ik liep net in t-shirt en knielang.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, niet op m'n onderbenen in ieder gevalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
heb jij geen blonde haren?
(net of iemand dat ziet overigensik zou daar lekker schijt aan hebben
)
te zien vanaf > 3 meter?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, niet op m'n onderbenen in ieder geval.
damn womanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, maar voor m'n gevoel wel*onzeker is*
oh same here hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, maar voor m'n gevoel wel*onzeker is*
oh oksels doe ik echt altijd, benen niet altijd als ik lange broeken draag en sf is er toch niet, maar bij jurkjes en pantys altijd scheren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Molo het volgende:
Het helpt mij altijd erg te bedenken dat mensen niet op 10 cm afstand naar je kijken, zéker niet naar je benen
Boh, die oksels komen morgen wel weer, ach, die benen kunnen volgende week wel weer etc
Marketing begrijpen heb ik volledig opgegeven sinds Spees en Sjaan zijn benaderd door een bingo-sitequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
Er zijn speciale Hunger Games lipglosses uitgekomen van Cover Girl..... Ik snap echt geen fluit van marketing geloof ik, WTF heeft dat nou weer met elkaar te maken man
alleen bij jurkjes/panty's of als ik blote oksels heb altijd. Daartussenin als ik er zin in heb of behoefte aan hebquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh oksels doe ik echt altijd, benen niet altijd als ik lange broeken draag en sf is er toch niet, maar bij jurkjes en pantys altijd scheren.
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Marketing begrijpen heb ik volledig opgegeven sinds Spees en Sjaan zijn benaderd door een bingo-site
LOLWHUT!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind het dan nog erger dat bieber een collecite van NbyOPI heeft en nu ook met Essence
Serieus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind het dan nog erger dat bieber een collecite van NbyOPI heeft en nu ook met Essence
Dat wist ikquote:
dat stoelhumpen erbij is wel baasquote:
Jupquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb al een winter tight (echt dik) en thermo shirt, mama doneert nog wel eens iets mhehe. Cif ook nog ja? Kei goed!
Godsamme, vond hij dat er nog niet genoeg grappen over hem gemaakt werden?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, vond hij dat er nog niet genoeg grappen over hem gemaakt werden?![]()
kijk wel beetje uit voor hielspoor danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juphij is keigoei busy ! 10 kilo afgevallen en wil er nog een 5 tal af
naast trainen en voetballen gaat ie ook minimaal 1x in de week. Hij moet alleen echt nieuwe schoenen want hij heeft nu erg veel last van zijn hak steeds
binnenkort gaat ie em laten opmeten in een winkel.
Ik doe op het moment ontzettend m'n best om maar gewoon te stoppen met het proberen te begrijpenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
Ik snap echt geen hol meer van de wereld
en jij bent niet eens oud, kun je nagaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe op het moment ontzettend m'n best om maar gewoon te stoppen met het proberen te begrijpen.
Juh daarom moet ie gepaste schoenen hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
kijk wel beetje uit voor hielspoor dan
kun je dat dan niet met je tepels?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh daarom moet ie gepaste schoenen hebben![]()
En aangezien ik het niet volg (want typen is kut op iPad met pijnlijke hand), sluit ik maar weer af![]()
Lekker geld uitgeven op kosten van de baasquote:Hartelijk dank voor uw upgrade!
hoeveel kwaad kan dat nou eigenlijk? Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik het heb maar te bang dat de dokter zegt dat ik niet meer mag lopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
kijk wel beetje uit voor hielspoor dan
NIET?quote:
tuurlijk mag je dan wel lopen, alleen moet je iets bewuster lopen en dat plekje wat ontlasten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel kwaad kan dat nou eigenlijk? Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik het heb maar te bang dat de dokter zegt dat ik niet meer mag lopen
weet ik niet zeker hoor, ik dacht dat alleenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIET?
HOEZO NIET
ALLEEN EEN TOPCOAT TOCH NIET!
hou op hoor, ik swatch alleen nog maar glitter met die peel off basecoat sinds die er is, ik heb nog een backup bottle maar ik wil niet dat t weggaat
hoe ontlast je een hiel bij het lopen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dan wel lopen, alleen moet je iets bewuster lopen en dat plekje wat ontlasten.
Ach wat is kwaad, je gaat er niet dood aan, maar wel steeds meer pijn krijgen en als je lang genoeg door loopt krijg je het aan beide voeten en dan voel je je aids
oh ik doie het wel gewoon dezelfde dag, ik heb lakjes vaak maar paar uur opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wel jammer dat het peelen pas een dag later kan...
dan is het nog zompigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik doie het wel gewoon dezelfde dag, ik heb lakjes vaak maar paar uur op
kruk of andere schoenen met stukkie eruit in het voetbed waar het hielspoor zich bevindtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe ontlast je een hiel bij het lopen?
dan kun je er zo'n balletje van knedenquote:
8 kilometer met kruk? Nopequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
kruk of andere schoenen met stukkie eruit in het voetbed waar het hielspoor zich bevindt
gij vuilen schraperquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt toch niet uit je schraapt het er ini 1 beweging af :v
oh je bedoelt qua lichaamsbeweging lopen, ik dacht gewoon op je werk unsoweiter.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
8 kilometer met kruk? Nopezooltje lijkt me wel wat. Misschien toch een keer aankaarten.
duur is beter dan op je gat gaan zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
oh je bedoelt qua lichaamsbeweging lopen, ik dacht gewoon op je werk unsoweiter.
Zooltjes zijn duur trouwens, dan weet je dat alvast
je kunt ook andere vormen van beweging gaan doen (zwemmen, fietsen, yoga, snowangelen whatever). Maar meer van, dan weet je dat het geen tientje kostquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duur is beter dan op je gat gaan zitten.
sociaal oogpunt??quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
En ik loop niet alleen voor beweging maar ook uit sociaal oogpunt.
Misschien gaat het wel over als ik weer zwanger raak
ik wandel met vriendin, en met mijn man. Dan praten we ook es een keer. En nee, daarvoor is zwemmen geen optiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
sociaal oogpunt??
Die moet je even uitleggen? Of ben je buurtwacht en loop je met oranje hesje bij de buurt naar binnen te gluren of er geen inbrekers zijn, of help je bij de paddentrek?
Ah das mooi, dan ga ik dit weekend weer even kijken als ik werk klaar heb.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
AHS s2 wordt wel wat beter op t einde trouwens
je kunt bij de schoenmaker van die inlayzooltjes halen, kost minder dan een tientje, van een soort siliconen. die ontlasten je hiel ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
8 kilometer met kruk? Nopezooltje lijkt me wel wat. Misschien toch een keer aankaarten.
dan merk ej vanzelf of het 11 stappen of meer worden en kun je alsnog actie ondernemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hink gewoon standaard de eerste tien stappen na het bankhangen, verder valt het wel mee
anderhalve dag meer? voor altijd? en hoeveel werk je nu dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah das mooi, dan ga ik dit weekend weer even kijken als ik werk klaar heb.
Ik ga dus vanaf volgende week anderhalve dag extra werken, want veel te druk op werk en er kan niet direct iemand als invaller erbij komen, qua kennis enzo.
Zie er nu al tegenop qua energie
nee das geen goed plan tijdens zwemmen, al zijn er wel mensen (lees: gerda's en ria's) die dat doen, die midden in de baan blijven dobberen. Die wil ik dan meppenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wandel met vriendin, en met mijn man. Dan praten we ook es een keer. En nee, daarvoor is zwemmen geen optie
Batsen! Met je enkels achter je oren heb je geen last van je hielenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook andere vormen van beweging gaan doen (zwemmen, fietsen, yoga, snowangelen whatever). Maar meer van, dan weet je dat het geen tientje kost
zegt mevrouw pandapuntquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Batsen! Met je enkels achter je oren heb je geen last van je hielen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als die op de goeie plek zitten si dat prima, maar mijn ervaring is dat dat vaak niet zo isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt bij de schoenmaker van die inlayzooltjes halen, kost minder dan een tientje, van een soort siliconen. die ontlasten je hiel ook.
ik had het vorig jaar en kwam er maar moeilijk vanaf
Nee, daar verrek je je heup mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Batsen! Met je enkels achter je oren heb je geen last van je hielen
niet voor altijd, maar komende maanden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
anderhalve dag meer? voor altijd? en hoeveel werk je nu dan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zegt mevrouw pandapuntJA HALLO IK HOOR TOCH AL DIE VUNZIGE VERHALEN VAN JULLIE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
die van mij waren zo gevormd dat ze op 1 plek helemaal achterin je schoen zaten en bleven zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
als die op de goeie plek zitten si dat prima, maar mijn ervaring is dat dat vaak niet zo is
gewoon eraf rukken die benen, hielp bij mijn barbies ook altijdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar verrek je je heup mee.
ALS JE NU AL 40 WERKT MOET JE NIET ANDERHALVE DAGEN EXTRA GAAN WERKENquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
niet voor altijd, maar komende maanden.
Ik werk nu 4 dagen, wat in de praktijk een uur of 40 is
ja maar ik ebdoel het ontlasten op je goeie plek, das vaak lastiger positionerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van mij waren zo gevormd dat ze op 1 plek helemaal achterin je schoen zaten en bleven zitten
Maar dan word ik weer vetter omdat ik niet kan hardlopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon eraf rukken die benen, hielp bij mijn barbies ook altijd
bwhehehehequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALS JE NU AL 40 WERKT MOET JE NIET ANDERHALVE DAGEN EXTRA GAAN WERKEN
denk aan je leeftijd!
dan zoek je een feeder die je daarom waardeert!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan word ik weer vetter omdat ik niet kan hardlopen.
oh, zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar ik ebdoel het ontlasten op je goeie plek, das vaak lastiger positioneren
muts, doe dat danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo.
ja daar heb ik dan weer geen verstand van
ondertussen heb ik ze laten integreren in m'n steunzolen die ik overigens echt weer in m'n schoenen moet zien te krijgen
Ja maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zoek je een feeder die je daarom waardeert!
maar je toekomstige feeder niet, DENK EENS AAN JE MEDEMENS!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.
JA MAAR JOOP DANquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
maar je toekomstige feeder niet, DENK EENS AAN JE MEDEMENS!
die koppen je maar aan Bami!quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo.
ja daar heb ik dan weer geen verstand van
ondertussen heb ik ze laten integreren in m'n steunzolen die ik overigens echt weer in m'n schoenen moet zien te krijgen
Ik heb zo'n behoefte om terug te sturen "INDERDAAD BEN JE EEN MUTS, DOMME STOEPHOERRRRRRR" maar ik heb zo'n idee dat dat niet helpt...quote:Dag,
ik ben waarschijnlijk een enorme muts maar ik heb het waarschijnlijk toch niet goed begrepen.. wat voor [insert dingetje] wil je dan hebben? ik dacht dat het ging over [insert compleeeeeet ander dingetje].
groetjes domme stoephoer
daar heb ik fok voor, om af te reagerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik zou het doen Molo. Gewoon omdat het kan
quote:
Ja, al halverwege seizoen 2. Maar ik heb het velen druk met school, dus niet zoveel tijd om te kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ben je al verder met breaking bad trouwens?
DAN MAAK JE MAAR TIJD!!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, al halverwege seizoen 2. Maar ik heb het velen druk met school, dus niet zoveel tijd om te kijken.
ja klopt, dat had ik ook. Net als die Tara uit True Blood. Voor zulke wijven zijn gewoon wifebeaters uitgevonden denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
EN DAN NOOIT AFSTUDEREN ZEKER
Ik vind het nu al ontzettend baas. Alleen vind ik dat wijf van hem ZOOOOOOOO irritant. Die mag ook wel eens een corrigerende tik ontvangen
yep, hebben wij thuis hier ook gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef owl. het volgende:
Ik heb seizoen vijf van Breaking Bad er begin deze week in anderhalve dag doorheen gejaagd. Moest het gewoon afkijken.![]()
Nu maar wachten op nieuwe supernatural volgende week.
Haha ja was wel nice! Was sowieso pas begin september begonnen met kijken, had al wel vaker de tip gehad maar was er nog nooit van gekomen. Dus toen school weer begonnen was vond ik het wel een mooie tijd ervoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, hebben wij thuis hier ook gedaan
Heerlijk is dat, wachten tot een seizoen klaar is en dan HOPPAAAAA er doorheen jagen
jouw denkwijze m.b.t. school = KIJK ALLE SERIES!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef owl. het volgende:
[..]
Haha ja was wel nice! Was sowieso pas begin september begonnen met kijken, had al wel vaker de tip gehad maar was er nog nooit van gekomen. Dus toen school weer begonnen was vond ik het wel een mooie tijd ervoor.
Inderdaad, misschien niet helemaal slim maar whatever.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
jouw denkwijze m.b.t. school = KIJK ALLE SERIES!
![]()
hehehehe, lekker SOGgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef owl. het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien niet helemaal slim maar whatever.![]()
Algemene ontwikkeling enzo, vet belangrijk!!
Mag ik je al feliciteren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef owl. het volgende:
Mijn pilstrip.
Heb nog pillen zitten in zo, ma en di en dan twee lege en dan vr en za weer. Hmmmmmmz
Sssstt ik wil graag nog meedoen in 'I didn't know I was pregnant', ben er alleen nog niet achter wat dat schuift.quote:
een baby jonguh! wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef owl. het volgende:
[..]
Sssstt ik wil graag nog meedoen in 'I didn't know I was pregnant', ben er alleen nog niet achter wat dat schuift.
Wat brengen die op?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
een baby jonguh! wat wil je nog meer?
mits gebruikt, toch zeker wel 300 dollar op Ebay als je ze aan Japanners weet te slijtenquote:
Ook een baby meisjuh!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
een baby jonguh! wat wil je nog meer?
das een kwestie van knippen en plakken. Creatief met piemelhuidquote:
Haha het is dat ik het te zonde vind om hem nu niet meer op te maken, maar anders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als mijn pilstrip er zo uitziet pak ik een nieuwe want ik kan daar niet tegen
Hmm, en de organen los?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
mits gebruikt, toch zeker wel 300 dollar op Ebay als je ze aan Japanners weet te slijten
Ja maar ik wil allebei.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
das een kwestie van knippen en plakken. Creatief met piemelhuid
zonder ongedierterestanten? Dollar of 250quote:
Dát vind ik nog irritanter ja. Soms mijn eigen schuld ook, dan pak ik eentje van de verkeerde kant van de lege rij en dan wil ik hem eigenlijk terug stoppen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
De mijne gaat er ook aidsig uitzien, want de verpakking is gesneuveld bij een pil. Dus die mag morgen.
Ben jij mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef owl. het volgende:
[..]
Dát vind ik nog irritanter ja. Soms mijn eigen schuld ook, dan pak ik eentje van de verkeerde kant van de lege rij en dan wil ik hem eigenlijk terug stoppen.
in het ziekenhuis kun je bij patientinschrijving serieus aanklikken:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef owl. het volgende:
[..]
A cool, een freak of nature daar kan ik vast een blog over beginnen ofzo.
Mwehehe. De mijne is uit zichzelf gaan ploppen in mijn tas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef owl. het volgende:
[..]
Dát vind ik nog irritanter ja. Soms mijn eigen schuld ook, dan pak ik eentje van de verkeerde kant van de lege rij en dan wil ik hem eigenlijk terug stoppen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
in het ziekenhuis kun je bij patientinschrijving serieus aanklikken:
[ ] Man
[ ] Vrouw
[ ] Onbekend/beide
Mehhh, ritueel verbranden allesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe. De mijne is uit zichzelf gaan ploppen in mijn tas.
Dus morgen zondag en dan de rest van de strip achterlopen. EN HIJ WAS NET VERS.
Ik vreet ze wel op.quote:
dis fred is worfles wiffout piks!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna klaar met skull sjaal. Maar hij is niet voor mezelf, maar zo leuk
Weet ik niet eigenlijk, nooit geprobeerd.quote:
Cool!quote:
Hij is zo tofquote:
ja hijs idd tofquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is zo tof
Mandy bezahlt mij voor 2 sjaals, ben ik weer een stapje dichterbij een lens ERMAHGERD.
En Molo ik kan je 1 kerstbal geven die ik al af had, daar hoef ik niks voor want ik ga de rest niet maken want ik vind het zo'n ontiegelijk aidswerk zo klein![]()
Sorry
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is zo tof
Mandy bezahlt mij voor 2 sjaals, ben ik weer een stapje dichterbij een lens ERMAHGERD.
En Molo ik kan je 1 kerstbal geven die ik al af had, daar hoef ik niks voor want ik ga de rest niet maken want ik vind het zo'n ontiegelijk aidswerk zo klein![]()
Sorry
Nee ik had er 1 af al vorig jaar, daar ben ik LANG mee bezig geweest en het was KUTquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die ga ik koesteren jonguh!
En ik had heul niet verwacht dat je ze nog ging maken, dus no problem![]()
Ik hou nooit echt specifiek tijd bijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja hijs idd tofskulls
hoe lang ben je er mee bezig?
Zelf maken slotje opgelostquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik wil een mooien blauwen sjaal maar ik kan niks vinden HUUUUUU
HAHA SUKKEL :vquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef owl. het volgende:
Omg ik ben vroeger verpest in de baarmoeder want ik speelde altijd met jongensspeelgoed, volgens en meneer op tv is dat niet normaal voor meisjes.
En volgens een dikke iets tegenover hem pleegt dat type vaker zelfmoord omdat ze niet in het stereotype passen.quote:
ZOMG ECHT?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zulks een mooien achter gesloten deuren aflevering
Ja een meisje had tevelen drugs genomen en het was vervuild dus hartstilstand. Dat meisje logeert bij haar (stiefzus?) en die vent en nu blijkt dat die vent drugs maakt die dat meisje op had en dat is dus slecht. En hij laat mensen dingen kopen van zijn vrouw want zij is kunstenares en ze denkt dat ze velen succesvol is maar dat is dus die vent die zijn geld witwastquote:
Ik ook joh, en met mij is t ook goed gekomenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef owl. het volgende:
Omg ik ben vroeger verpest in de baarmoeder want ik speelde altijd met jongensspeelgoed, volgens en meneer op tv is dat niet normaal voor meisjes.
Bwuuuuhquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
uuugh, ik had gister bij die scan dus een spray op mijn tong gekregen en toen zei die vrouw nog dat ik hier heel erg hoofdpijn van zou krijgen in de avond, maar gisteravond dus nergens last van maar nu super erg
Mag het in termijnen van 1 euro per maand?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dat is dan honderd miljard miljoen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
uuugh, ik had gister bij die scan dus een spray op mijn tong gekregen en toen zei die vrouw nog dat ik hier heel erg hoofdpijn van zou krijgen in de avond, maar gisteravond dus nergens last van maar nu super erg
Ja super kut wel want ik was het gisteravond eigenlijk helemaal vergeten omdat ik dus weinig last had, en ik werd net wakker en toen dacht ik WTF is dit maar het komt dus blijkbaar later ofozquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ga bellen dat ze gelogen hebben en dat je je geld terug wilt!
Haha met mij ook half.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook joh, en met mij is t ook goed gekomen
..
...
OH WAITTTT
Mijn stiefbroertje ook! Vet veel barbies enzo, was altijd de paspop van zijn ma voor de jurkjes die ze voor anderen maakte.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn broertje speelde vroeger ook met meisjesdingen en had een haarbandje met strikje van mij in zn haar en daar is het ook (redelijk) goed mee gekomen
geen idee maar het zegt iig niks over de geaardheid. Meestal is het vooral de homofobie van de ouders die jongetjes verbiedt met poppen te spelen en meisjes met tractors te spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar komt het nou vandaan dat het iets uitmaakt met wat voor een speelgoed een kind speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
AwkwardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Pffff my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]OMG DIE HEEFT ZICH GESTERILISEERD VOOR HAAR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En godsamme, die Pupa actie is ook lekker ruk zeg
Met mijn eerste coupon naar de DA gegaan, maar die blijkt te gaan sluiten en verkoopt heul geen Pupa meer. Dus Pupa een priveberichtje gestuurd op feestboek om te vragen of ik nog van verkooppunt kan wisselen maar geen reactie.
Paar dagen daarna kan ik toch ineens weer meedoen. Zoek ik een ander verkooppunt uit, blijkt dat een eenmanszaak te zijn, met een eigenaresse die er eigenlijk nooit is, alleen op afspraak werkt en telefonisch niet bereikbaar is. Zet je dat weer in een berichtje op de Pupa feestboek. En dan krijg je een 'Like' van Pupa
Ja want geen hormonen voor madam en voor een man is het maar een kleine ingreep en condooms zijn stom etcquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG DIE HEEFT ZICH GESTERILISEERD VOOR HAAR?
omfgquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want geen hormonen voor madam en voor een man is het maar een kleine ingreep en condooms zijn stom etc
Pupaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En godsamme, die Pupa actie is ook lekker ruk zeg
Met mijn eerste coupon naar de DA gegaan, maar die blijkt te gaan sluiten en verkoopt heul geen Pupa meer. Dus Pupa een priveberichtje gestuurd op feestboek om te vragen of ik nog van verkooppunt kan wisselen maar geen reactie.
Paar dagen daarna kan ik toch ineens weer meedoen. Zoek ik een ander verkooppunt uit, blijkt dat een eenmanszaak te zijn, met een eigenaresse die er eigenlijk nooit is, alleen op afspraak werkt en telefonisch niet bereikbaar is. Zet je dat weer in een berichtje op de Pupa feestboek. En dan krijg je een 'Like' van Pupa
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG
![]()
Mja een beetje wel, maar zij is ook ergquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk verdienen die mannen dan hun lot ook wel een beetjeToch?
Als je ZO dom bent, kun je je maar beter ook niet verder voortplanten, dat idee?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk verdienen die mannen dan hun lot ook wel een beetjeToch?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je ZO dom bent, kun je je maar beter ook niet verder voortplanten, dat idee?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Er-mah-gerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Te triest gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Dat Pupa palette heeft trouwens de meest poederige oogschaduws ever. Ik had de fall out op mijn lippen zitten.
Ermahgerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Dat Pupa palette heeft trouwens de meest poederige oogschaduws ever. Ik had de fall out op mijn lippen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |