Ik moet het wel nog ff doen he? En ik wilde 'm eigenlijk met papa lopen, maar die doet in R'dam altijd de marathon. Dus hij zegt: dan doen we toch gewoon in maart de CPC? Die is dus al een maand eerderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk weer een lekker rondje gelopen.Afstand uitbouwen ftw.
En debs is een baas.
quote:
Dan nog, je gaat gewoon lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet het wel nog ff doen he? En ik wilde 'm eigenlijk met papa lopen, maar die doet in R'dam altijd de marathon. Dus hij zegt: dan doen we toch gewoon in maart de CPC? Die is dus al een maand eerder... nog eeeeven over nadenken
Vandaag was wel ZWAAR jonge... die 8 minuten op het laatst, ik dacht elke seconden BEN IK AL KLAAR? NU DAN? EN NU?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat gewoon lekker.
Zo suf dat je zo stuk kan gaan op sommige stukken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaag was wel ZWAAR jonge... die 8 minuten op het laatst, ik dacht elke seconden BEN IK AL KLAAR? NU DAN? EN NU?
Ja raar is dat dan he? Ik was nu vooral niet blij dat je ineens nog maar ZO weinig wandelen had in verhouding tot het aantal minuten rennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo suf dat je zo stuk kan gaan op sommige stukken.Helemaal als de volgende lessen, met meer loopminuten achter elkaar, dan zoveel makkelijker gaan.
(ik ging echt stuk op 5, 7, 7, 5 maar de volgende les met 8, 10, 8 ging zķ simpel
)
Blauw met glittorz.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet wat ik op m'n nagels moet smerenwelk lakje, wil ik nailart, of nie, of of of of
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja raar is dat dan he? Ik was nu vooral niet blij dat je ineens nog maar ZO weinig wandelen had in verhouding tot het aantal minuten rennen.
Gooi er nu nog een derde Alex in, straks woon je samen en moet je dat overleggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel of k nagellak zal verkopen of derde alex, heb nog niet zo lang geleden nog zoveel weggedaan maar ik kan er niet tegen als alles overal staat, t moet echt opgeruimd meh
"als er geen nieuwe alex komt zet ik mijn nagellak in jouw lade met games"quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gooi er nu nog een derde Alex in, straks woon je samen en moet je dat overleggen![]()
Ja maar dan heb k er weer 9 laden bij want een kleine ernaast staat ook niet mooi. Maar ik zie mijzelf niet echt nog 9 lades lakjes bij elkaar sparen, ik vind het nu wel genoeg al, ik gebruik ze toch nooit allemaalquote:
Ik zou er eentje bijkopen voor al je gratis spullen jongeuh!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan heb k er weer 9 laden bij want een kleine ernaast staat ook niet mooi. Maar ik zie mijzelf niet echt nog 9 lades lakjes bij elkaar sparen, ik vind het nu wel genoeg al, ik gebruik ze toch nooit allemaal
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"als er geen nieuwe alex komt zet ik mijn nagellak in jouw lade met games"
fixed, slotje.
Dan zet je die kleine aan de andere kant vd kamer ofzo? En anders toch die grote nemen en dan kan SF er ook nog zooi in kwijtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dan heb k er weer 9 laden bij want een kleine ernaast staat ook niet mooi. Maar ik zie mijzelf niet echt nog 9 lades lakjes bij elkaar sparen, ik vind het nu wel genoeg al, ik gebruik ze toch nooit allemaal
Je kunt in theorie ook andere dingen in de lades die je over hebt doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd slecht in dingen mengen, maar ik denk dat ik dat maar ga doen dan jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt in theorie ook andere dingen in de lades die je over hebt doen
ja, ditquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt in theorie ook andere dingen in de lades die je over hebt doen
Ik heb wel handschoentjes sinds vandaagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Luipaard kort sportbroekje voor derby, check
En debs vet!!! Straks lopen in de sneeuw![]()
ok ik zie er ook tegenop
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd slecht in dingen mengen, maar ik denk dat ik dat maar ga doen dan ja![]()
ik heb nu wel 1 lade over in de makeup alex van het kattenvoer wat i kverplaatst heb naar de keuken omdat milo die lade steeds open maakte, dus ik kan ook nagellak daar doen, dan heb k nog ff om na te denken einz
Jupquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel handschoentjes sinds vandaagjeeeeuj. Maar idd, lopen in de sneeuw.. en snijdende vrieskou..
ehhmygewrd je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest even lachen omdat je blijkbaar even na moest denken of je een nagellakla in je makeup-alex kan maken, maar er geen probleem was toen er een kattenvoer-la in je makeup-alex zat
De sneeuw is het punt niet, het zijn die ijsplaten die ik vrees.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
EN JULLIE SPOREN NIET MET HARDLOPEN IN DE SNEEUW
maffe meiden
MET JE MATIGE LOGICAquote:
koude voetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sneeuw is het punt niet, het zijn die ijsplaten die ik vrees.
Van lopen warm je vanzelf op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
koude voeten
koude neus
koud lichaam
koud alles
moe worden van hardlopen
had ik al gezegd dat het koud is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |