Misschien had 'ie het zelf ook wel gehad met dat strontverwende vervelende pisjong. Alhoewel de keuze om hem dat geld te geven daar niet mee zou corresponderen, maar ja, hij zal wel geen andere optie hebben gehadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar hij heeft het niet gedaan en heeft geprobeerd het te voorkomen. Hij had zijn zoon een andere herinnering aan hem kunnen geven, niet dat alles dan goed was, maar wel minder slecht.
Ik kijk dus Hell on Wheels. Bijna nog slechter dan walking dead maar ergens ook wel weer vermakelijk genoeg om te blijven volgen. Seizoen 3 is net afgelopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:27 schreef Grazzle het volgende:
Al mensen die met iets anders begonnen zijn en het tof vinden? Zonder spoilers uiteraard. Ik dacht zelf aan Sons of Anarchy...
Ja? Dat telefoongesprek in Ozymandias tussen Walt en Skyler, waarin hij zich expres neerzet als een verschrikkelijke echtgenoot die haar bedreigde en dat zij niet eens wist wat hij allemaal deed. Dat was om tegenover de politie en Flynn het zo te laten lijken dat Skyler onschuldig is.quote:
Ja maar in die reactie zeg je dat hij zichzelf vrijpleit tegenover Skyler.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja? Dat telefoongesprek in Ozymandias tussen Walt en Skyler, waarin hij zich expres neerzet als een verschrikkelijke echtgenoot die haar bedreigde en dat zij niet eens wist wat hij allemaal deed. Dat was om tegenover de politie en Flynn het zo te laten lijken dat Skyler onschuldig is.
Heb die zo vaak bekeken het afgelopen jaar, die laatste 8 episodes zijn er alleen wat afgeraffeld bijgestopt wat wel een beetje jammer is. Maar dan nog zo mooiquote:
Ja eens!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef Markeerstift het volgende:
die laatste 8 episodes zijn er alleen wat afgeraffeld bijgestopt wat wel een beetje jammer is.
Geweldig.quote:
quote:
Was wel zielig hoe Brock samen met Jesse afscheid nam van z'n moeder.quote:
Ook deze compilatie is geniaal.quote:
Ben benieuwd of Lydia op tijd was met die volledige buikspoeling met koolsfof tegen de ricine.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was wel zielig hoe Brock samen met Jesse afscheid nam van z'n moeder.
Wel droog dat Flynn z'n ontbijt weigerde.
Ik vond vooral de vlekkeloze overgang van Breaking Bad naar Walking Dead erg mooi gedaan. Walt was echt luguberquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
????quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Lydia op tijd was met die volledige buikspoeling met koolsfof tegen de ricine.
Dat moment dat Huell besloot uiteindelijk toch naar buiten te gaan, was erg spannend.
En natuurlijk het einde met Marie's kleptomanie, die weer terug is.
Nee ik geef mijn menig over de nieuwste aflevering. Heb je die nog niet gezien dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:49 schreef t-8one het volgende:
[..]
????
Je kunt de serie niet loslaten en fantaseert er nog even lustig op los?
ik slinger sickbeard even aan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee ik geef mijn menig over de nieuwste aflevering. Heb je die nog niet gezien dan?
Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef TC03 het volgende:
Goed bezig met die quotes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:46 schreef habitue het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook deze compilatie is geniaal.
Maar Breaking Bad is ook zodanig geniaal dat je een compilatie moeilijk kan verpesten.
[quote/]
Ja mee eens. Zoveel epische scenes en quotes waar je uit kunt kiezen. Maar dat eerste filmpje is ook technisch geniaal in elkaar gezet.
te]
Ik denk wel dat ze op tijd was, want volgens mij is Walt nog veel duisterder geweest dan dat we vorige week doorhadden. Ze focusten niet voor niets zoveel shots op al dat eten en die neusdruppels. Volgens mij heeft Walt een aardige voorraad ricine verspreid in haar huis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Lydia op tijd was met die volledige buikspoeling met koolsfof tegen de ricine.
Dat moment dat Huell besloot uiteindelijk toch naar buiten te gaan, was erg spannend.
En natuurlijk het einde met Marie's kleptomanie, die weer terug is.
Had het niet zien aankomen dat Holly op een driewieler even Marie dood schoot en met haar bloed op de muur schreef dat het niet haar kind is en met rust moest latenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omg fantastisch, ik heb kippenvel!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef ROFLOL het volgende:
Ecstasy of Gold-tribute was altijd legendarisch goed, maar heeft met S05 toch een beetje alles door elkaar gehaald.
Deze is ook lekekr.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef ROFLOL het volgende:
Ecstasy of Gold-tribute was altijd legendarisch goed, maar heeft met S05 toch een beetje alles door elkaar gehaald.
Deze is ook lekekr.
Na het kijken van deze compilatie ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de voorkeur geef aan series die uitgemolken worden, met een tenenkrommend slecht laatste seizoen en een laatste aflevering waarbij je denkt: omg, wat slecht!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef ROFLOL het volgende:
Deze is ook lekekr.
Veel plezier met Dexter danquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na het kijken van deze compilatie ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de voorkeur geef aan series die uitgemolken worden, met een tenenkrommend slecht laatste seizoen en een laatste aflevering waarbij je denkt: omg, wat slecht!!
Dan zou ik het niet zo missen
Dat was zo erg dat ik had besloten het laatste seizoen niet eens meer te kijkenquote:
Grapje toch?quote:
Je bedoelt aflevering 1, niet seizoen 1. Bij de 3e-4e aflevering was het al helemaal afgelopen met de kwaliteit, om nog maar te zwijgen over de erbarmelijke season finalequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
The Walking Dead vond ik na seizoen 1 ook een soapserie waarin toevallig tegen zombies werd gevochten geworden
Had ik ook hoor, maar laatste seizoen was weer enigszins te pruimen. Kijk ook vooral uit naar American Horror Story. En heb nog aantal seizoenen The Shield en Boardwalk Empire liggen dus mag niet klagenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
The Walking Dead vond ik na seizoen 1 ook een soapserie waarin toevallig tegen zombies werd gevochten geworden
Ja, echt dramatisch.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bedoelt aflevering 1, niet seizoen 1. Bij de 3e-4e aflevering was het al helemaal afgelopen met de kwaliteit, om nog maar te zwijgen over de erbarmelijke season finale
Toch blijf ik het kijken. Want zombies en de hoop dat het ooit nog goedkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Het concept was zo leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
Je bedoelt aflevering 1, niet seizoen 1. Bij de 3e-4e aflevering was het al helemaal afgelopen met de kwaliteit, om nog maar te zwijgen over de erbarmelijke season finale
Toch blijf ik het kijken. Want zombies en de hoop dat het ooit nog goedkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef ROFLOL het volgende:
Deze is ook lekekr.
Ondergewaardeerde serie! Begint inderdaad wat mat en cliché, maar het wordt met het seizoen beter (met als uitschieter seizoen 5). En ik ken geen enkele serie met betere fillerafleveringenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet eens te zeggen waar wij aan zijn begonnenIk had een heel lijstje (West Wing, Boardwalk Empire etc) en het is Supernatural geworden. Vriendlief blijft zeggen dat ik er in moet komen, maar ik vind de dialogen slecht, de serie lijkt nergens heen te gaan en ik kan het idee van Nick&Simon niet loslaten.
ok, goed, dan bijt ik nog even doorquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef Jivis het volgende:
Ondergewaardeerde serie! Begint inderdaad wat mat en cliché, maar het wordt met het seizoen beter (met als uitschieter seizoen 5). En ik ken geen enkele serie met betere fillerafleveringen.
Ecstasy of Gold-tribute vind ik persoonlijk wel een stuk beterquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef ROFLOL het volgende:
Deze is ook lekekr.
En Fly dan??quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde serie! Begint inderdaad wat mat en cliché, maar het wordt met het seizoen beter (met als uitschieter seizoen 5). En ik ken geen enkele serie met betere fillerafleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |