abonnement Unibet Coolblue
pi_131825996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Puur voor hem en zijn gezin wel ja.
Trouwens de meeste doden zijn nou niet bepaald onschuldige mensen, alleen die van dat vliegramp, Drew Sharp en Andrea volgens mij.
Ik vond Andrea wel echt onverwachts. Zeker omdat er nog ergens een gevoel voor Jesse was bij Walt. Snapte het nut er ook niet van...
quote:
Als hij het overigens echt voor zijn gezin had gedaan had hij gestopt na de eerste deal met Gus.
Precies. Jesse het recept verder leren zodat Gus tevreden was en een kok had en eruit stappen.
Maar vooral toen de kanker terug was, koos ie ervoor om niet alleen z'n familie financieel goed achter te laten, maar ook om een legende te worden. Verzuurd ook omdat die kans hem als scheikundige door de neus was geboord, dankzij de Schwartztjes. En dat is gelukt :Y
pi_131826063
Ik snap overigens nog steeds niet hoe hij die ricine bij die stevia heeft gekregen?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:31:21 #28
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_131826701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]

Deze episode :D
Wat was die slecht :D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_131827197
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Ik vond Andrea wel echt onverwachts. Zeker omdat er nog ergens een gevoel voor Jesse was bij Walt. Snapte het nut er ook niet van...

[..]
Je bedoelt Jane? Andrea kon Walt niets aan doen namelijk. En Jane ergens wel, maar het is natuurlijk ook redelijk lullig als je daar opeens in iemand slaapkamer staat. Of het was om Jesse weer terug naar kamp Walt te winnen, 1 vd 2.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef W.Heisenberg het volgende:
Ik snap overigens nog steeds niet hoe hij die ricine bij die stevia heeft gekregen?
Zakje openmaken, omwisselen, en weer dichtmaken? Zal vast wel te doen zijn als je even probeert.
pi_131827366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef Sautor het volgende:

[..]

Je bedoelt Jane? Andrea kon Walt niets aan doen namelijk. En Jane ergens wel, maar het is natuurlijk ook redelijk lullig als je daar opeens in iemand slaapkamer staat. Of het was om Jesse weer terug naar kamp Walt te winnen, 1 vd 2.
Ok, wat voor een sukkel ben ik dan... ik dacht dat Walt haar zelf doodschoot? :@ Totaal verkeerd gezien dus. Vond het al zo raar.
quote:
Zakje openmaken, omwisselen, en weer dichtmaken? Zal vast wel te doen zijn als je even probeert.
Zoiets wellicht. Maar ik dacht, misschien lieten ze het zien en heb ik het ff gemist. Alleen die stevia kwam volgens mij rechtstreeks van de bediening af, ze bestelde zelf extra.
pi_131827446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Ok, wat voor een sukkel ben ik dan... ik dacht dat Walt haar zelf doodschoot? :@ Totaal verkeerd gezien dus.

[..]

Zoiets wellicht. Maar ik dacht, misschien lieten ze het zien en heb ik het ff gemist. Alleen die stevia kwam volgens mij rechtstreeks van de bediening af, ze bestelde zelf extra.
Nee, Jack / Todd deden Andrea. Jane was diegene die tijdens haar slaap door de drugs overleed ;).

En dat zakje Stevia stond gewoon in zo'n houdertje met suiker, peper zout etc. Dat is redelijk makkelijk om te wisselen, vooral als je weet dat Lydia elke dinsdag om 10h (zoiets?) aan dat tafeltje gaat zitten.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:52:22 #32
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_131827676
die 44 miljoen die over is, waarvan Jack niet de kans kreeg te vertellen waar het was.. wedden dat dat bij Saul ligt? Leuk voor z'n spin off
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_131827737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef darktower het volgende:
die 44 miljoen die over is, waarvan Jack niet de kans kreeg te vertellen waar het was.. wedden dat dat bij Saul ligt? Leuk voor z'n spin off
De spin off is een prequel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131827767
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef Sautor het volgende:

[..]

Nee, Jack / Todd deden Andrea.
Fail van mij dan.. :o
quote:
Jane was diegene die tijdens haar slaap door de drugs overleed ;).
I know. Dat was de eerste keer dat ik Walt echt als slechterik ging zien die geen moeite met doden had. Hij had natuurlijk al eerder gemoord, maar toen leek ie er nog enigszins geschokt door. En dat waren ook mensen die hem of z'n familie anders zelf vermoord hadden. Emillio b.v. wou eerst niet doden, totdat die die scherven zag.
quote:
En dat zakje Stevia stond gewoon in zo'n houdertje met suiker, peper zout etc. Dat is redelijk makkelijk om te wisselen, vooral als je weet dat Lydia elke dinsdag om 10h (zoiets?) aan dat tafeltje gaat zitten.
Ja das waar, hij zal z'n voorbereidingen getroffen hebben. Is die uitgekient en handig genoeg voor.
pi_131827788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef darktower het volgende:
die 44 miljoen die over is, waarvan Jack niet de kans kreeg te vertellen waar het was.. wedden dat dat bij Saul ligt? Leuk voor z'n spin off
Nee, helaas niet. Want die speelt zich af voor die tijd ;) is een prequel.
pi_131828828
quote:
6s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]

Baas :D
Wiesda?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_131828887
Ennuh.... fantastische afsluiter. Was ff bang dat ie ronduit kut zou zijn zoals bij Lost maar hier heb ik best vrede mee.

Ik zal de serie wel missen eerlijk gezegd.... :'(

Ik heb vanmiddag iemand hierover verteld, ik ga haar de 1e paar afleveringen geven en dan kijken of ze ook zo enthousiast wordt zoals wij, de BreBa-fans... _O_
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_131829032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wiesda?
Is dat niet 'Penny' van TBBT?
pi_131829066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Is dat niet 'Penny' van TBBT?
Cuoco? Neuh....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_131829712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Cuoco? Neuh....
Mm, dan gewoon een vrouwelijke fan? :P
pi_131830971
Heeft iemand overigens een idee hoe dat met crystal meth zit? Je hoort enerzijds dat het echt zo'n drug is waar je na 1 of 2 keer gewoon volledig verslaafd aan bent en na een jaartje echt voor 100 % verloren bent (en dat dus in tegenstelling tot b.v. cocaïne of XTC onmogelijk 'verstandig' te gebruiken is) en ziet ook die meth-verslaafden die meer dood dan levend zijn.

Maar Jesse bijvoorbeeld gebruikte het aan het begin van de serie al een flinke tijd en kickte relatief makkelijk weer af, om er later zelfs vanaf te blijven toen ie het kookte. Had ook geen rotte tanden of wat dan ook... Zelfde geldt een beetje voor skinny Pete en Badger (die gleden ook niet echt af, ondanks jarenlang gebruik).
  Redactie Games vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:12:18 #42
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_131831115
Skinny Pete ziet er toch echt wel uit als een Methhead anders..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_131831212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Skinny Pete ziet er toch echt wel uit als een Methhead anders..
Mwoah, ten opzichte van Wendy en dat stel met dat kind niet.
Had ook een flinke stoner die gewoon wat slecht leeft kunnen zijn :P
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:41:55 #44
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_131831882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Mm, dan gewoon een vrouwelijke fan? :P
U gaat door voor de magnetron!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_131831922
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:41 schreef Bravebart het volgende:

[..]

U gaat door voor de magnetron!
Lol, is dat niet gewoon Mrs.Salvatore zelf, of denk ik nu gek?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:45:58 #46
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_131831970
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:43 schreef Sautor het volgende:

[..]

Lol, is dat niet gewoon Mrs.Salvatore zelf, of denk ik nu gek?
Dat zou wel héél gek zijn denk je niet!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:46:36 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_131831981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:07 schreef W.Heisenberg het volgende:
Heeft iemand overigens een idee hoe dat met crystal meth zit? Je hoort enerzijds dat het echt zo'n drug is waar je na 1 of 2 keer gewoon volledig verslaafd aan bent en na een jaartje echt voor 100 % verloren bent (en dat dus in tegenstelling tot b.v. cocaïne of XTC onmogelijk 'verstandig' te gebruiken is) en ziet ook die meth-verslaafden die meer dood dan levend zijn.

Maar Jesse bijvoorbeeld gebruikte het aan het begin van de serie al een flinke tijd en kickte relatief makkelijk weer af, om er later zelfs vanaf te blijven toen ie het kookte. Had ook geen rotte tanden of wat dan ook... Zelfde geldt een beetje voor skinny Pete en Badger (die gleden ook niet echt af, ondanks jarenlang gebruik).
Ik geloof dat zo'n 80% van de mensen uberhaupt niet verslaafd raakt. Sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan anderen, maar het is echt een fabeltje dat iedereen meteen hooked is na een keer dat spul te proberen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_131831987
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:45 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat zou wel héél gek zijn denk je niet!
Ohja, vrouwelijke users bestaan niet hier.
pi_131832619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik geloof dat zo'n 80% van de mensen uberhaupt niet verslaafd raakt. Sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan anderen, maar het is echt een fabeltje dat iedereen meteen hooked is na een keer dat spul te proberen.
80 %? Wtf? Dus echt Amerikaanse anti-drugs propaganda? En die 'afglijders' zijn vooral types die zichzelf anders ook wel met alcohol of een ander verslavend middel de goot in hadden geholpen? (hoogstens in een wat lager tempo)

Er is in NL nauwelijks voorlichting omdat het hier gelukkig niet heel veel gebruikt wordt, maar door de 'voorlichting' van de Amerikaanse overheid krijg je het idee dat het per definitie je receptoren zo verneukt dat na een eerste keer een tweede keer komt en er daarna alleen nog maar met een heel extreem afkick-programma aan ontkomen kan worden.
pi_131832674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:26 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

80 %? Wtf? Dus echt Amerikaanse anti-drugs propaganda? En die 'afglijders' zijn vooral types die zichzelf anders ook wel met alcohol of een ander verslavend middel de goot in hadden geholpen? (hoogstens in een wat lager tempo)
Inderdaad volgensmij valt het ook wel mee. Maar dat neemt niet weg dat de overige 20% een hoog aantal is. Met heroine is het dacht ik 10% wat verslaafd raakt. Als je dit vergelijkt met andere soorten drugs is het natuurlijk wel levensgevaarlijk. Vooral als je verslavingsgevoelig bent.
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')