Dat is waar. Deze serie heeft mij zelden tot nooit teleurgesteld. Met de finale als kers op de taart. Maar goed dat ze het niet gaan uitmelken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:20 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Maar wel de zekerheid dat er nooit een slechte aflevering zal zijn
Awesome.quote:
snap niet wat iedereen er tegen heeftquote:
Je hebt tig topics gemist met alle reactiesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Danielle83 het volgende:
Eindelijk de laatste afl gezien. Fuck even door laten dringen. Nooit meer HeisenbergVonden jullie het een goede afsluiter?
Pietsie teveel onrealistische toevalligheden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Danielle83 het volgende:
Eindelijk de laatste afl gezien. Fuck even door laten dringen. Nooit meer HeisenbergVonden jullie het een goede afsluiter?
Express het topic even ontvolgd, want ik had een inhaalslag van afleveringen van s5. Maar ik vond het ook echt een mooi afscheid. Jammer alleen dat je niet ziet hoe het geld uiteindelijk bij Skylar en de kids aankomt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je hebt tig topics gemist met alle reacties, maar ik vond het een bijzonder mooi afscheid.
Deed vrij weinig voor het verhaal. Als er een aflevering een filler was van deze serie was dat het wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
snap niet wat iedereen er tegen heeft
Omdat het een bottle episode was terwijl je volop zat te wachten hoe het echte verhaal verder ging.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
snap niet wat iedereen er tegen heeft
Je kan er vanuit gaan dat of de Grays het uiteindelijk doen, of dat er helemaal niets komt (tenzij Walt met zijn druggeld een enorme levensverzekering heeft afgesloten).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:42 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Express het topic even ontvolgd, want ik had een inhaalslag van afleveringen van s5. Maar ik vond het ook echt een mooi afscheid. Jammer alleen dat je niet ziet hoe het geld uiteindelijk bij Skylar en de kids aankomt...
Maar het is wel jammer dat het niet naar voren komt, omdat eigenlijk alles ook draaide om het geld. Walt werd dan wel echt een bad ass uiteindelijk wilde die het geld wel achterlaten aan vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat of de Grays het uiteindelijk doen, of dat er helemaal niets komt (tenzij Walt met zijn druggeld een enorme levensverzekering heeft afgesloten).
dus een heleboel doden is beter dan een gezin met schulden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als Walt niks had gedaan was hij nog steeds een lullige scheikunde leraar geweest tot zijn dood en had hij zijn gezin achter gelaten met torenhoge schulden.
Nu is dat allemaal een stuk beter alleen is iedereen beschadigd erdoor en zijn er een heleboel mensen dood door hem.
Vond het mooi dat hij uiteindelijk toegaf dat het voor zichzelf was.
Puur voor hem en zijn gezin wel ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dus een heleboel doden is beter dan een gezin met schulden?
Kan toch? Die gasten hebben vast zo'n vaste hangplek, en Walt is zoals Hank opmerkte extreem slim en oplettend. Zoals dat ie ook Lydia's 'patroon' doorhad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Pietsie teveel onrealistische toevalligheden...
- in een dag Badger en Skinnie Pete ophalen en naar het Gray Matters huis gaan
De nazi's waren overmoedig, waarschijnlijk ook door Todd's woorden dat Walt een zielig hoopje ellende was geworden die daadwerkelijk een deal wou sluiten. Zagen in hem nauwelijks een gevaar, hoogstens een pistool stom in z'n zak mee ofzo.quote:- nazi's die niet de kofferbak controleren
Was niet perfect. Todd en z'n oom werden niet direct doodgeknald en met zo'n lading aan kogels is het niet gek dat iedereen wel minstens 1 keer geraakt was.quote:- m60 die perfect alle boeven doodschiet zodat zij Walt niet meer kunnen neerknallen
Heb je wel een punt ja! Daardoor was dat stukje zo goed in de laatste aflevering dat die toegeeft dat hij er steeds beter in werd en het ook voor zichzelf deed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Puur voor hem en zijn gezin wel ja.
Trouwens de meeste doden zijn nou niet bepaald onschuldige mensen, alleen die van dat vliegramp, Drew Sharp en Andrea volgens mij.
Als hij het overigens echt voor zijn gezin had gedaan had hij gestopt na de eerste deal met Gus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |