SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Hij raakte de muur.quote:
quote:Charles Pic has been handed his second reprimand of the year for passing a red light during the second practice session.
The Caterham driver drove past the light which was being used to direct him to the weigh bridge.
The stewards rules Pic “failed to proceed to the FIA garage for weighing when signalled to do so”.
“He admitted having seen the red light and that the official pointed to him. However he claimed that he believed the light was for the car behind him.”
Pic’s reprimand is his second of the year, meaning if he collects another before the end of the season he will receive a ten-place grid penalty.
He was previously reprimanded for rejoining the track in an unsafe fashion during second practice at the Belgian Grand Prix.
En ik wilde gisteren nog dit postenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij raakte de muur.
Goed dat hij het zelf ook constateerde.
Tja, Tilke doet ook maar grotendeels wat hem opgedragen wordt. Korea heeft drie totaal verschillende sectoren omdat de bedoeling was dat hier veel getest zou gaan worden volgens mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Marks het volgende:
[..]
En ik wilde gisteren nog dit posten
dat Korea een beter baan is dan Bahrein en China, wat TIlke´s dieptepunten waren qua uitloopstroken etc.
Vandaag weer bewezen, eindelijk weer eens een crash![]()
Minimum is 25% en dat zit je rond de 15 laps vaak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:21 schreef JohnB52 het volgende:
Kan nog steeds, behalve als je de volledige sessies doet, dan kom je tijd te kort.
Fox F1 volgend jaar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is Sky F1 toch een gave zenderDaarnet nog de 2 FP's kunnen kijken, persco met teamleden, interviews van Brundle en Kravitz met het gros van de teambazen te samen, eerst die van Withmarsch Boullier Dominicalli en Horner daarna met Lowden Abiteboul Kaltenborn en Tost(hier trouwens na te lezen)
En dat gaat zo de hele dag door
Ik hoop het voor jullie, maar ik zal het hier in België dan toch niet krijgenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Pos Driver Team/Car Time Gap Laps 1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.881s 17 2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m38.018s +0.137s 17 3. Nico Rosberg Mercedes 1m38.318s +0.437s 16 4. Lewis Hamilton Mercedes 1m38.332s +0.451s 15 5. Fernando Alonso Ferrari 1m38.486s +0.605s 13 6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m38.701s +0.820s 19 7. Felipe Massa Ferrari 1m38.816s +0.935s 14 8. Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1m38.857s +0.976s 17 9. Nico Hülkenberg Sauber-Ferrari 1m38.961s +1.080s 16 10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m39.114s +1.233s 14 11. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m39.128s +1.247s 15 12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m39.196s +1.315s 16 13. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m39.204s +1.323s 17 14. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m39.274s +1.393s 15 15. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m39.327s +1.446s 17 16. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.371s +1.490s 19 17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m39.665s +1.784s 15 18. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m40.128s +2.247s 17 19. Charles Pic Caterham-Renault 1m41.360s +3.479s 19 20. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m41.614s +3.733s 20 21. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m41.646s +3.765s 14 22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m42.267s +4.386s 17 |
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Whehehe, commentator hier is aan het vertellen dat er zo weinig slaap gelegenheden zijn in het Yeongam gebied, dat de teams zelfs overnachten in bordelen![]()
Zeg ik dat dan? Staat alleen zo stom, een sport wat er miljoenen per week er doorheen jaagt heeft teamleden in een hoerenkot slapenquote:
Weet je wel hoe vroeg t is????quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:14 schreef LucvanDijk het volgende:
Lieve hemel, wat zijn die tribunes leeg...
Was ook niet tegen jou gericht, ik zag het als een win-win situatiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Staat alleen zo stom, een sport wat er miljoenen per week er doorheen jaagt heeft teamleden in een hoerenkot slapen
Aah whoops, verkeerd begrepen. Weet je wel hoe vroeg het isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou gericht, ik zag het als een win-win situatie
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:36 schreef JohnB52 het volgende:
Ze laten ook elke keer die fanatieke oude fan zien met dat rode petje, die moest vorige gp ook zo nodig met Beckham op de foto
Dat is dit jaar zo gek toch niet?quote:
Als je geen snelle coureurs hebt schiet het niet op.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ze waren juist weer op de goede weg, alleen nudoet de Sauber het opeens goed hier
Wekker zetten zoals ik gedaan heb.quote:
Dat was niet eens nodig geweest, dat is het erge, ik werd wakker en dacht wat is er ook alweer maar kon er niet opkomenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wekker zetten zoals ik gedaan heb.
Dan blijft er weinig overquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:53 schreef Fokkingvet het volgende:
gwoon opnemen die sjit, kan je meteen alle Vettel rondjes doorspoelen. Ga ik met de race ook maar doen denk ik.
Gelukkig zegt mijn mobiel waarom ik de wekker gezet heb.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig geweest, dat is het erge, ik werd wakker en dacht wat is er ook alweer maar kon er niet opkomen
Ja die Vettel manquote:
Jamaar dan mag ik het nog wel kutzooi vinden toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan iemand moeilijk verwijten dat hij hard gaat in deze sport
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan mag ik het nog wel kutzooi vinden toch?
cervezasquote:
Ja duh, maar je hebt een favoriet of niet. Bij hem is dat iig niet Vettel. Beetje overdreven om kutzooiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]tuurlijk, alleen richt je je op de verkeerde persoon en team, het is aan die anderen om het beter te doen
Oettinger is ook prima te drinkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
cervezas
Hollandse bieren piswateren![]()
Ja maar hij houd ook van overdrijven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja duh, maar je hebt een favoriet of niet. Bij hem is dat iig niet Vettel. Beetje overdreven om kutzooien dan alle overige rijders te gaan op noemen
En waar noem ik precies alle overige rijders?!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja duh, maar je hebt een favoriet of niet. Bij hem is dat iig niet Vettel. Beetje overdreven om kutzooien dan alle overige rijders te gaan op noemen
Ik bedoel daar juist mee dat dat niet logisch zou zijn slimmerik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
En waar noem ik precies alle overige rijders?!
Eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Vettel
ik vind dat Ferrari Massa moet opofferen om elke race gewoon Vettel eraf te rammen
het geklaag van Red Bull was er dan ook niet voor niets in het begin van het seizoen, want zij konden hun voordeeltje niet uitbuiten. Het is jammer dat het op Silverstone mis ging, anders hadden we een mooiere kampioenschap gehad denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
Dat teruggaan naar die Kevlar banden heeft alle spanning er wel zo'n beetje af gehaald, blijft een vreemde move.
Denk het ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het geklaag van Red Bull was er dan ook niet voor niets in het begin van het seizoen, want zij konden hun voordeeltje niet uitbuiten. Het is jammer dat het op Silverstone mis ging, anders hadden we een mooiere kampioenschap gehad denk ik
Straffen horen gelijk te zijn voor iedereen, ongeacht de positie waar je rijdt. Dus de straf is terecht, ook al kost het hem maar 1 plek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef k_man het volgende:
Tja, Bianchi krijgt straf voor het ophouden van Di Resta. Scheelt hem precies één plek op de startgrid. Eigenlijk kunnen die jongens in de achterhoede dus straffeloos de boel verkloten.
Interview van Bianchi met de BBC was bizar. "Ja, ik zag hem wel aankomen, maar ik ben niet aan de kant gegaan. Hij kan nooit last van mij gehad hebben, want die bocht is volgas. Laat de data maar zien als ze vinden dat ik hem ophield." En dan zie je beelden waarop Di Resta zo ongeveer in de versnellingsbak van Bianci rijdt...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
Dat teruggaan naar die Kevlar banden heeft alle spanning er wel zo'n beetje af gehaald, blijft een vreemde move.
Dat klopt natuurlijk helemaal, vooral theorethisch. Als je het praktisch bekijkt is het toch wat onbevredigend. Nu kost het hem nog één plek, het had zelfs zo kunnen zijn dat het hem helemaal niks gekost had - dan heb je echt een puur theoretische straf gekregen. Ik kan me dus voorstellen dat de straf Bianchi niet echt boeit. Want of je nou 21e of 22e bent...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:55 schreef sasquatsch het volgende:
Straffen horen gelijk te zijn voor iedereen, ongeacht de positie waar je rijdt. Dus de straf is terecht, ook al kost het hem maar 1 plek.
Massa rijdt vanaf zijn ontslag voor zijn eigen kansen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind dat Ferrari Massa moet opofferen om elke race gewoon Vettel eraf te rammen
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Massa rijdt vanaf zijn ontslag voor zijn eigen kansen.![]()
Maar even serieus: Moet hij dan wachten tot hij op een rondje gezet wordt, want Vettel inhalen zie ik Massa niet doen..
quote:
Dan krijgt hij één kans, als Vettel naast 'm zit want daarna is hij alweer uit het zicht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Massa rijdt vanaf zijn ontslag voor zijn eigen kansen.![]()
Maar even serieus: Moet hij dan wachten tot hij op een rondje gezet wordt, want Vettel inhalen zie ik Massa niet doen..
in Singapore was het makkelijk geweest. Onder de tribune even van het gas afquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan krijgt hij één kans, als Vettel naast 'm zit want daarna is hij alweer uit het zicht.
Stop en go is ook per circuit verschillend, het eerlijkst is volgens mij een tijdstraf, een x percentage van de racetijd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Je zou de resterende penaltyplaatsen mee kunnen nemen naar de volgende GP. Of als het er meer dan 5 zijn een stop en go penatly tijdens de race. Af te nemen in de eerste 5 ronden.
Kans op regen wordt steeds kleiner.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:56 schreef Marks het volgende:
Als het gaat regenen kan Hamilton nog wel eens naar boven komen drijven trouwens. Toch ook een outsider nog.
Heb voor mezelf besloten dat als het droog blijft, ik NOOIT meer naar weersverwachtingen bij F1 ga kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kans op regen wordt steeds kleiner.
Sluit Button op zulke momenten ook niet uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:56 schreef Marks het volgende:
Als het gaat regenen kan Hamilton nog wel eens naar boven komen drijven trouwens. Toch ook een outsider nog.
Uit de pits starten dan, met een paar seconden vertraging.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Stop en go is ook per circuit verschillend, het eerlijkst is volgens mij een tijdstraf, een x percentage van de racetijd.
Zeker vroeg maar de start is waarschijnlijk ook het enige interessante van vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2013 07:49 schreef opreis het volgende:
had beter geweest als ze om 10:00 zouden startendit is (te) vroeg
Ja daarom, die wilde ik dus ook niet missen, anders had ik nog wel wat langer blijven liggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker vroeg maar de start is waarschijnlijk ook het enige interessante van vandaag
in de OPquote:
oh, dacht dat streams niet toegestaan waren in posts.quote:
Dat kan, maar als ik de OP in elkaar knutsel vraag ik daar niet naarquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dacht dat streams niet toegestaan waren in posts.
IDD! Een van de betere 1ste ronde van het jaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:08 schreef JohnB52 het volgende:
Gelukkig gebeurt er eens wat in de eerste ronde!
Na Silverstone wel ja!quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
IDD! Een van de betere 1ste ronde van het jaar
Moet je ook geen wonderen verwachten..,., singapore was veel bochten waar je niet echt kan inhalen en korte rechte stukken.., hier heb je een paar goede punten en een lang recht stuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Start was goed, 3 plaatsen verloren in de eerste 5 rondjes.
Die fransman heeft natuurlijk lopen klagen,quote:
Euhm, ja, zie OP.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:19 schreef AldoTheApache het volgende:
is het op rtl?
de duitse neem ik aan?
Grosjeanquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Die fransman heeft natuurlijk lopen klagen,
Zoals altijd, tis dan ook een huilebalk....quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Die fransman heeft natuurlijk lopen klagen,
Ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:22 schreef Mothzor het volgende:
Waar moet dat gebeurd zijn dan? Bij de start de eerste bocht is volgwns mij de enige mogelijkheid
nee dat is niet leukquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:23 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, Alonso nog steeds achter Hulkenberg
Kunnen ze nog meer straffen uitdelen! Daar geilen se blijkbaar op!quote:In 2014 is het niet langer toegestaan om in de Formule 1 rechts in te halen. Dit ivm de grote gevaarssetting!
Je bedoelt dezequote:Op zondag 6 oktober 2013 08:37 schreef JohnB52 het volgende:
Bekijk de tweet van @F1PitRadio: https://twitter.com/F1PitRadio/status/386741230823944192
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 06-10-2013 om 08:34:29Sutil, "Fuck no, I can't go faster, it's a piece of shit" reageer retweet
Tsja, een regenrace was leuker geweest.quote:
Die bedoel ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt deze
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 06-10-2013 om 08:34:29Sutil, "Fuck no, I can't go faster, it's a piece of shit" reageer retweet
Valt toch best mee, er is al meer gebeurt nu dan de eerste 40 rondes van Singaporequote:
Immers mist een kans.quote:
Ik vind dat belachelijk. De stewards zijn niet consequentquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Perez na de race![]()
![]()
![]()
Hoe constant van de stewards![]()
Was de zegeltjes vergeten aan de kassaquote:
Is vast van een zuid-Koreaan zijn bord afgevlogenquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:43 schreef Sinister-D- het volgende:
RIcciardo heeft een duif opgepikt in de sidepod![]()
cultuur barbaarquote:
Wie?quote:
gaat zelfs achteruitquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kan er wel uit bij FI. Verbetert niet.
kan nog in Abu Dhabiquote:
Nog mazzel dat Rosberg weg valt anders had ie nog minder puntenquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso heeft het ook verpest
Voorband.....quote:
Alonso erin.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:59 schreef Karstman het volgende:
Hij lockte enorm in de bocht ervoor, dat zag je toe webber de pit uit kwam
Zal wel een lekke band hebben opgelopen bij die carbon stukken.quote:
Plofband Perez.quote:
Ah thanks!quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Plofband Perez.
Loopvlak midden om de baan.
Carbon delen midden op de baan.
Even poetsen.
Ja, da's wel een nadeel. Ze zouden ze ook af kunnen laten zakken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:03 schreef Mothzor het volgende:
Krijg je weer lapped cars may now overtake! Zit je weer 5 ronden naar de Sc te kijken!
Goed planquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Tijd voor nog maar een koffie te pakken dan
als Vettel stuk gaatquote:
Dan hebben we nog kans dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we er maar niet vanuit gaan dan.
was te verwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |