Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef p-perklip het volgende:
V&A / [TR] Van paperclip naar lange trip (Camera, Mede8er en racefiets)
Zit hier iets wat tussen?
Jij hebt een waarschijnlijk een 2009 versie, de versies van 2008 en eerder (white) ondersteunen geen ML.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef Worsteman het volgende:
Op mijn Macbook White gaat gewoon de Mountain Lion versie 10.8.4
Dat is zuur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij hebt een waarschijnlijk een 2009 versie, de versies van 2008 en eerder (white) ondersteunen geen ML.
Valt mee, ik heb ML overgeslagen gezien de beperkte toevoegingen ten opzichte van Lion.quote:
Geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ruilen tegen een Honda Camino? is alleen nog niet op kenteken gezet
Genoteerd maar wacht nog evenquote:
Beetje ver vanaf Enschedequote:
Ja sorry ik had er familie wonen maar nu niet meer. Anders was ik wel die kant in gekomen.quote:
Naar die zwarte ben ik al een tijdje op zoek. Ik volg het nog even.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Ja sorry ik had er familie wonen maar nu niet meer. Anders was ik wel die kant in gekomen.
het is een brommer he? geen motorquote:
Post ff Foto ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
het is een brommer he? geen motor
Heb er hier geen van die van mij ( deze staat in de schuur bij mijn ouders ) maar dit is het principequote:
Thanks voor de foto maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Heb er hier geen van die van mij ( deze staat in de schuur bij mijn ouders ) maar dit is het principe[ afbeelding ]
Geen probleem!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:55 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Thanks voor de foto maarniet wat ik zoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop