quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Rezania het volgende:
Je kan je benen laten breken om een paar centimeter langer te worden.
Ik lul niet. http://mens-en-gezondheid(...)en-van-je-benen.htmlquote:
Dit, maar ik zou gewoon groeihormonen bij je huisarts vragen als je er mee zitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef aequus het volgende:
OT: groeien doe je tot je 21e, maar aangezien je ouders ook zo klein zijn geef ik je niet veel kans om echt nog een groeispurt te krijgen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef LittleLady het volgende:
Effe heel eerlijk, ik ben 170 en zodra de mannen langer worden dan 180 vind ik al weinig aan de seks, bij sommige standjes verdwijn je dan onder zo'n vent en helemaal na hun 30ste wanneer de neukteugels beginnen te groeien worden ze ook veel te zwaar, dus zie het voordeel erbij dat je wat kleiner bent
Daar heb je idd een punt voor TS ja, ikzelf ben 1.80...en 35 jaar, maar als ik iets kleiner was dan dat had ik er niet mee gezeten. Maar ik ben zelf gelukkig slank en niet te zwaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef LittleLady het volgende:
Effe heel eerlijk, ik ben 170 en zodra de mannen langer worden dan 180 vind ik al weinig aan de seks, bij sommige standjes verdwijn je dan onder zo'n vent en helemaal na hun 30ste wanneer de neukteugels beginnen te groeien worden ze ook veel te zwaar, dus zie het voordeel erbij dat je wat kleiner bent
Kun je nagaan hoeveel mannen ik een blauwtje laat lopen, ik hoef geen grote vent.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef aequus het volgende:
[..]Dit verschilt per persoon, de ene is wat zwaarder gebouwd en de andere wat tengerder.
En dan heb ik het nog geeneens over het feit dat 80% over de 1.80 is
'Langer worden dan 180'? Ik begrijp wel dat je er dan maar weinig meer aan vindt, een penis van die proporties is zeer onpraktisch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef LittleLady het volgende:
ok, het kan ook gewoon dat jij dikke oude mannen aantrektquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel mannen ik een blauwtje laat lopen, ik hoef geen grote vent.
Persoonlijk vind ik de ideale lengte liggen tussen 175-185, en daar zit ik gelukkig inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Kiid het volgende:
Messi had 1 meter 20 gewezen als hij niet aan de groeihormonen zat. Dus doe daar je voordeel mee. Mij lijkt het ook kut om zo klein te zijn als man. Aangezien je met 1.70 rond de lengte zit van veel vrouwen. Ben zelf ook niet extreem groot met 183, maar voor mij is het de ideale lengte.
Nee hoor, ik trek wel hele vreemde mensen aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:39 schreef aequus het volgende:
[..]
ok, het kan ook gewoon dat jij dikke oude mannen aantrekt
Meiden zijn gemiddeld 1.68, dus dan ben je net iets langer!quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:32 schreef Kaansmening het volgende:
Ja klopt de gemiddelde lengte in Nederland is 184,5cm en dan kom ik aan met mijn lengte van 170cm.
Dit is vooral kut omdat de meiden zelf 171cm gemiddeld lang zijn.
Ik erger me nu al paar weken eraan en vooral de laatste paar dagen voel me er erg onzeker over en kan er helaas niets aan doen. Gelukkig begint de herfstvakantie over een weekje dan ga ik maar naar de huisarts en hopen dat die me verder kan helpen want, wil echt de 175cm halen.
Tevens bedankt voor jullie reacties
Mike Tyson is 1,78?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:16 schreef Kaansmening het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heet Kaan en ben 17 jaar en 2 maanden oud. Mijn lengte is 170 cm en heb er erg last van vooral
omdat al mijn vrienden allemaal 180+ zijn.
De lengte van mijn vader is 172 cm en van mijn moeder 155 cm.
Maar mijn broertje is 13 jaar en is 165 cm lang.
Verder kan ik een volle baard laten groeien.
Ik was op mijn 14e 165 cm en vergeleken met mijn vrienden stoorde ik me er toen niet aan maar,
als ik in de stad loop ben ik een van de kleinste.
Ik had mijn huisarts gevraagd hoelang ik zou worden want, ik zit er echt mee en hij zei helaas 173-174 cm.
Maar dat hoeft toch niet te kloppen? Hebben jullie ervaring hiermee en denken jullie dat ik nog kan groeien.
Met vriendelijke groet,
Kaan
Alsof die vijf centimeter extra iets voor je zelfvertrouwen gaat doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:32 schreef Kaansmening het volgende:
Ja klopt de gemiddelde lengte in Nederland is 184,5cm en dan kom ik aan met mijn lengte van 170cm.
Dit is vooral kut omdat de meiden zelf 171cm gemiddeld lang zijn.
Ik erger me nu al paar weken eraan en vooral de laatste paar dagen voel me er erg onzeker over en kan er helaas niets aan doen. Gelukkig begint de herfstvakantie over een weekje dan ga ik maar naar de huisarts en hopen dat die me verder kan helpen want, wil echt de 175cm halen.
Tevens bedankt voor jullie reacties
Dit dus. Laat je niet gek maken door je eigen zorgen hierover, TS!quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
Alsof die vijf centimeter extra iets voor je zelfvertrouwen gaat doen.
HKK meldt zich, 1:58 meter en volledig blij met vriend van 1:73 meter. Langer hoeft voor mij echt niet!quote:Leg je er gewoon bij neer dat je niet al teveel meer zal gaan groeien en ga lekker sporten of zo. Des te sneller voel je je beter over jezelf. Genoeg meiden die kleiner zijn dan jij en geen vent van 1,85 hoeven...
Dat denk je nu, maar als je 175 bent vind je wel weer iets anders om je zorgen over te maken. Jouw gebrek aan zelfvertrouwen zit in iets anders dan je lengte, al denk je nu dat het daaraan ligt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:16 schreef Kaansmening het volgende:
Elke cm is welkom 175is wel wat groter dan 170.
Dat denk ik ook. Ik kreeg de foto omdat bij mijn geboorte mijn heupen onvolgroeid waren. Eigenlijk zorgt dat niet voor een groeiprobleem en mocht ik niet eens die foto laten maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:09 schreef Neuroscience het volgende:
Lijkt me sterk dat de huisarts je voor iets gaat doorverwijzen waavoor geen medische noodzaak is. Zeker gezien de lengte van je ouders en je leeftijd.
Met een lengte van 1.70m gaat hij die echt niet krijgen hoor. Artsen kunnen er trouwens ook weleens ver naast zitten met hun berekeningen. Volgens een kinderarts zou mijn broertje maar 1.63m worden. Op zijn 17e kreeg die toch nog een groeispurt en is uiteindelijk 1,76m geworden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit, maar ik zou gewoon groeihormonen bij je huisarts vragen als je er mee zit
QFT.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:48 schreef MarMar het volgende:
Prince is 1.56... dat heeft hem nooit weerhouden om een flinke lijst modellen zijn bed in te lokken.
Then again, hij heeft wel heel veel geld.
Ik snap niet dat je hier verbaasd over kan zijn. Ik bedoel je hebt 2 midget-ouders: wat had je dan verwacht??quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:16 schreef Kaansmening het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heet Kaan en ben 17 jaar en 2 maanden oud. Mijn lengte is 170 cm en heb er erg last van vooral
omdat al mijn vrienden allemaal 180+ zijn.
De lengte van mijn vader is 172 cm en van mijn moeder 155 cm.
Maar mijn broertje is 13 jaar en is 165 cm lang.
Verder kan ik een volle baard laten groeien.
Ik was op mijn 14e 165 cm en vergeleken met mijn vrienden stoorde ik me er toen niet aan maar,
als ik in de stad loop ben ik een van de kleinste.
Ik had mijn huisarts gevraagd hoelang ik zou worden want, ik zit er echt mee en hij zei helaas 173-174 cm.
Maar dat hoeft toch niet te kloppen? Hebben jullie ervaring hiermee en denken jullie dat ik nog kan groeien.
Met vriendelijke groet,
Kaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |