quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Rezania het volgende:
Je kan je benen laten breken om een paar centimeter langer te worden.
Ik lul niet. http://mens-en-gezondheid(...)en-van-je-benen.htmlquote:
Dit, maar ik zou gewoon groeihormonen bij je huisarts vragen als je er mee zitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef aequus het volgende:
OT: groeien doe je tot je 21e, maar aangezien je ouders ook zo klein zijn geef ik je niet veel kans om echt nog een groeispurt te krijgen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef LittleLady het volgende:
Effe heel eerlijk, ik ben 170 en zodra de mannen langer worden dan 180 vind ik al weinig aan de seks, bij sommige standjes verdwijn je dan onder zo'n vent en helemaal na hun 30ste wanneer de neukteugels beginnen te groeien worden ze ook veel te zwaar, dus zie het voordeel erbij dat je wat kleiner bent
Daar heb je idd een punt voor TS ja, ikzelf ben 1.80...en 35 jaar, maar als ik iets kleiner was dan dat had ik er niet mee gezeten. Maar ik ben zelf gelukkig slank en niet te zwaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef LittleLady het volgende:
Effe heel eerlijk, ik ben 170 en zodra de mannen langer worden dan 180 vind ik al weinig aan de seks, bij sommige standjes verdwijn je dan onder zo'n vent en helemaal na hun 30ste wanneer de neukteugels beginnen te groeien worden ze ook veel te zwaar, dus zie het voordeel erbij dat je wat kleiner bent
Kun je nagaan hoeveel mannen ik een blauwtje laat lopen, ik hoef geen grote vent.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef aequus het volgende:
[..]Dit verschilt per persoon, de ene is wat zwaarder gebouwd en de andere wat tengerder.
En dan heb ik het nog geeneens over het feit dat 80% over de 1.80 is
'Langer worden dan 180'? Ik begrijp wel dat je er dan maar weinig meer aan vindt, een penis van die proporties is zeer onpraktisch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef LittleLady het volgende:
ok, het kan ook gewoon dat jij dikke oude mannen aantrektquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel mannen ik een blauwtje laat lopen, ik hoef geen grote vent.
Persoonlijk vind ik de ideale lengte liggen tussen 175-185, en daar zit ik gelukkig inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Kiid het volgende:
Messi had 1 meter 20 gewezen als hij niet aan de groeihormonen zat. Dus doe daar je voordeel mee. Mij lijkt het ook kut om zo klein te zijn als man. Aangezien je met 1.70 rond de lengte zit van veel vrouwen. Ben zelf ook niet extreem groot met 183, maar voor mij is het de ideale lengte.
Nee hoor, ik trek wel hele vreemde mensen aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:39 schreef aequus het volgende:
[..]
ok, het kan ook gewoon dat jij dikke oude mannen aantrekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |