Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:04 schreef theguyver het volgende:
Lavje zal je echt niet bannen omdat ik honger had, gelijk ff voor 20euro nieuw la voer gehaald
bifi worstjes cup a soup muesli repen wafels koekjes m&m's.
btw geen orginele topic naam dit keer :/
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar Tjacka gaat aan de snert en dat merkt hij vast in het weekend nog
snitzel zou ik voor gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]snert...
of... 350 gram grote shnitzel :p
of een hele kip... moeilijk
Mis jij de typisch Hollandse gerechten niet Matador?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:22 schreef El_Matador het volgende:
Een goede Duitse schnitzel als ode aan de herenigingsdag.
oh wacht 400 gram, ubershnitzel... SJEIZEEE!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mis jij de typisch Hollandse gerechten niet Matador?
Lekkere snert en de Duitse Hollandse schnitzel?
Erwtensoep vind ik het goorste wat er bestaatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mis jij de typisch Hollandse gerechten niet Matador?
Lekkere snert en de Duitse Hollandse schnitzel?
Wat zal je genoten hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erwtensoep vind ik het goorste wat er bestaat
Ik mis kroketten, bitterballen, frikandellen, saucijzenbroodjes, stroopwafels (al kan je die wel krijgen)...
Het beste eten van Nederland zijn de snacks en de zoetigheid.
In juli was ik 1 dag op Curacao en daar gelijk 6 kroketten en 2 frikandellen op 1 dag op.
Het fruit, de fruitsapjes, de koffie, het eten kan goed zijn maar is doorgaans niet geweldig. Veul minder dan in landen als Mexico en vooral Peru. Maar goed, het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal je genoten hebben![]()
Maar wat zijn de lekkerste gerechten van het land waar je nu verblijft? Heb je daar ook favorieten bij?
Dus gewoon zo af en toe even op Curacao aanwippen om je tegoed te doen aan Hollandse snacks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het fruit, de fruitsapjes, de koffie, het eten kan goed zijn maar is doorgaans niet geweldig. Veul minder dan in landen als Mexico en vooral Peru. Maar goed, het is prima te doen hoor.
Tot nog toe 1 keer, maar carnavallen in Trinidad dus dan kom ik er langs.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus gewoon zo af en toe even op Curacao aanwippen om je tegoed te doen aan Hollandse snacks.
Gerookte palingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot nog toe 1 keer, maar carnavallen in Trinidad dus dan kom ik er langs.
Oh en haring! Maar dat heb ik op Koninginnedag nog op. Mijn vriendinnetje "moest er wel even aan wennen".
Paling, dat mis ik echt. Gruwelijk lekker.
Hoi schatje.quote:
Ja, goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Mwa gewoon normaal. paar daagjes andere dingen gedaan. En oe is ut me u dan?
ohh wat lief. ik jou ook hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed.
Ik miste je al hiermaar logisch dat je af en toe eens even geen zin hebt om te Fokken.
Straks de eerste aflevering van Geer en Goor en de oudjes. Verheug me er op. Moet altijd zo lachen om die twee. Weet niet wat het is maar er is een bepaalde magie tussen die twee .
Hoe is het met de vogels? Heb je al kwartels?
nu het afgelopen is ga ik het ook kijken denk ik, kan ik het in ieder geval tot het einde kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:35 schreef Blaadjes het volgende:
Over tv gesproken...was begin van de week wakker snachts...kon niet slapen. Kwamen er allemaal afleveringen van breaking bad. Leuke serie! Nu wil ik de rest ook zien.![]()
ja ik dus ook. Gewoon wachten en in 1 ruk doorkijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu het afgelopen is ga ik het ook kijken denk ik, kan ik het in ieder geval tot het einde kijken.
vind dat zo vervelend op nieuwe epis wachten
ciaoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
Maar ik ga maar eens kijken of gta online het wil doen bij mij. Ben benieuwd.
tot straks.
We duimen. Have fun Bquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
Maar ik ga maar eens kijken of gta online het wil doen bij mij. Ben benieuwd.
tot straks.
Wat is dat toch . Lees ik even mee op VBL SC en zie ik staan dat er een partij kanjerweer aankomt en dan schiet ik zo in de lach . Elke keer weer. Moet me schamenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch . Lees ik even mee op VBL SC en zie ik staan dat er een partij kanjerweer aankomt en dan schiet ik zo in de lach . Elke keer weer. Moet me schamen
Top!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Blaadjes het volgende:
Kut gta
Net kaartje gekocht voor ajax vitesse 2 november.
quote misluktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top!
Valt het spel tegen of gaat het niet goed?
Truste dan B. Je hebt het nodigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
kom niet online....maja dan maar even gewoon door in single player...morgen.
Ga zo slapen. 5 uur weer op en heb een beetje slaapgebrek deze week.
Tuurlijk wijfie! Je bent echt nog niet van me af hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste dan B. Je hebt het nodig![]()
Tot gauw?
Moge, ooooooh wat hebben die outbound belmiepjes een hekel aan mijquote:
Nope, ik vind zo leuk als ze bellen deze meid gaf snel op, had paar weken geleden ook al 1 van de postcode loterij, heel leuk gesprek mee gehad 2.5 uur mee aan de telefoon gehad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
Pffff. Je zal werken bij zo'n callcentre. Zou dat echt niet kunnen.
Steeds mensen lastig vallen die daar helemaal niet van gediend zijn.
Maar je hebt je dus helemaal niet opgegeven voor de lotto?
Hahahaha, 2,5 uur ook echt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, ik vind zo leuk als ze bellen deze meid gaf snel op, had paar weken geleden ook al 1 van de postcode loterij, heel leuk gesprek mee gehad 2.5 uur mee aan de telefoon gehad.
+ 3 collega's van der en haar manager.![]()
Snap niet dat ze alsnog elke keer weer een poging doen..
Ik heb alleen er ontslag laten nemen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahaha, 2,5 uur ook echt.
Volgende keer vragen ze of je bij ze komt werken
Lekker rustig herfststil B.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
Zoo wat is het stil hier. Tijd dat iemand eens wat zegt dus bij deze: Hallo
Oh dat is fijn! Kun je je lekker laten gaan vanavond en morgen ook nog eventueelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Lekker weekend he?
ik hoef maandag 2300 uur pas weer.
Haha das waar. Alleen vanavond denk ik. Heb al wel vast 2 jaar gerijpte kaas ingeslagen...stukje?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is fijn! Kun je je lekker laten gaan vanavond en morgen ook nog eventueel.
Lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha das waar. Alleen vanavond denk ik. Heb al wel vast 2 jaar gerijpte kaas ingeslagen...stukje?
hahaha, ja mooi is dat. Dat doe je gewoon als kind zonder er bij na te denken wat een ander er van vindt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb een speeltuintje voor de deur en daar zijn een paar kinderen zo allemachtig aan het gillen. Zomaar, om niks. Niet gevallen ofzo. Nu zit ik na te denken of ik dat vroeger ook deed.
Toch wel fijn om kind te zijn en gewoon te kunnen gillen als je daar zin in hebt. Als volwassene kan dat niet. Dan denken ze dat het je in de bol geslagen is .
Haha ja, dan roepen ze meteen om hun moeder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha, ja mooi is dat. Dat doe je gewoon als kind zonder er bij na te denken wat een ander er van vindt.
Heerlijk.
Samen even gillen dan?
Toch zouden die kinderen raar staan kijken als wij erbij gingen staan en ook gillen. Toch hebben ze dan het gevoel dat er iets niet klopt.
Ja en dan gaan wij even de bak in.....kinderverzamelplaatsen verbod en niet eens samen op 1 cel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha ja, dan roepen ze meteen om hun moeder.
.
De zandbak dan maar het liefste. Niet met de schep op mijn hoofd slaan hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en dan gaan wij even de bak in.....kinderverzamelplaatsen verbod en niet eens samen op 1 cel.
Nee hoor wees niet bang! Veel verder dan een kastel op je hoofdje bouwen met m'n emmertje ga ik niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De zandbak dan maar het liefste. Niet met de schep op mijn hoofd slaan hoor
Gefliciteerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben oom geworden.![]()
Goeiemorgen trouwens. Het is hier 7:16 en ik ben nog niet naar bed.
feli man! van een neef of een nicht?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:17 schreef El_Matador het volgende:
Gefeliciteerd Oom Matadorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:17 schreef El_Matador het volgende:
1 voordeel.....dan is ze al wel onder de levenden en krijg je reacties terug van haar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Gracias!
Een nichtje! Alleen zie haar pas over bijna een jaar...
Over een jaar pas?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Gracias!
Een nichtje! Alleen zie haar pas over bijna een jaar...
helemaal waar en mooi positief gebracht!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 voordeel.....dan is ze al wel onder de levenden en krijg je reacties terug van haar.
Zij woont in Overijssel en ik in Bogotáquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over een jaar pas?
Restraining order?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
helemaal waar en mooi positief gebracht!
ja dat, wist ik ... mja, kan je er mooi naar toe verheugen tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij woont in Overijssel en ik in Bogotá
Word jij ook oom?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gefliciteerdik moet nog 7 maand wachten
Wat ga je opsturen Mata~quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij woont in Overijssel en ik in Bogotá
Ik ga sokjes laten breien, net als vroeger. Dat was altijd de uitspraak tussen haar en mij, over kinderen (ik vraag er al 5 jaar naarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ga je opsturen Mata~
Muziekje voor jou en je kleine nichtje
Zelf breien een optie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga sokjes laten breien, net als vroeger. Dat was altijd de uitspraak tussen haar en mij, over kinderen (ik vraag er al 5 jaar naar). Paar maten tegelijk maar laten maken, denk ik.
thanks
Hehe nee, breien ga ik niet leren, ik heb een paar adresjes. Zo help ik de Colombiaanse informele economie ook weer een beetje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zelf breien een optie?
Doorhalen, oversteken, terughalen...zoiets
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zelf breien een optie?
Doorhalen, oversteken, terughalen...zoiets
Er zijn een heleboel mensen op de wereld die de informele economie van Colombia helpen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe nee, breien ga ik niet leren, ik heb een paar adresjes. Zo help ik de Colombiaanse informele economie ook weer een beetje.
ok, ja het is even geleden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Insteken , omslaan, doorhalen en af laten glijden
Daar was ik vanavond live bij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mensen op de wereld die de informele economie van Colombia helpen.
ben al oom heb al 2 nichtjes en mijn jongste zus is nu 2 maand in blijde verwachtingquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Insteken , omslaan, doorhalen en af laten glijden
Omdat je een metroman bent?quote:
Allebei gedaan en vond het allebei altijd leuk maar pas nog weer een pilletje gedaan en het gevoel beviel me niet meer zo. Geen idee waarom want waren wel goede. Hou het af en toe wel bij wat speed....is toch meer mijn ding.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar was ik vanavond live bij.
Wel wat incidenteel cokegebruik gezien bij het uitgaan, maar met Umek, Sloveense techno-dj, gebruikte iedereen open en bloot. Die maat van mij en ik doen alleen geen coke, maar pilletjes.
Leuker dan kinderen in ieder geval. Wat een ramp lijkt me dat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk he, neefjes en nichtjes. Heb er ook drie. Leukste wat er is, die gasten.
De verantwoordingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuker dan kinderen in ieder geval. Wat een ramp lijkt me dat.
Coke is veel te verslavend. En voor 5 euro per gram te koop hier. Neuh, beter van niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Allebei gedaan en vond het allebei altijd leuk maar pas nog weer een pilletje gedaan en het gevoel beviel me niet meer zo. Geen idee waarom want waren wel goede. Hou het af en toe wel bij wat speed....is toch meer mijn ding.
True that.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coke is veel te verslavend. En voor 5 euro per gram te koop hier. Neuh, beter van niet.
X moet je op het juiste moment met de juiste muziek en mensen om je heen doen. Maar dat wist je al.
blikje energy drankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coke is veel te verslavend. En voor 5 euro per gram te koop hier. Neuh, beter van niet.
X moet je op het juiste moment met de juiste muziek en mensen om je heen doen. Maar dat wist je al.
ja klopt. Maar 5 euro....tering. Zelfs de goeie speed is 1 euro duurder tegenwoordig in NL.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:52 schreef El_Matador het volgende:
En voor 5 euro per gram te koop hier.
De sfeer was er vannacht minder door. X-slikkers zijn knuffelaars, cokegebruikers arrogant. Maar niks geen vechtpartijen of wat dan ook. En degenen die te ver heen waren werden gewoon verwijderd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja klopt. Maar 5 euro....tering. Zelfs de goeie speed is 1 euro duurder tegenwoordig in NL.
quote:
Ja ieder z'n ding he. Gelukkig hebben we keuze.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De sfeer was er vannacht minder door. X-slikkers zijn knuffelaars, cokegebruikers arrogant. Maar niks geen vechtpartijen of wat dan ook. En degenen die te ver heen waren werden gewoon verwijderd.
Duitsland is groot met speed. Toen ik daar woonde 1 keer gedaan, maar vond er niks aan.
Terwijl je in de rush zit alweer bang zijn voor de tijd dat het voorbij is. Zoiets ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ieder z'n ding he. Gelukkig hebben we keuze.Vond x ook altijd leuk hoor maar ben inmiddels wat ouder en gebruik zo af en toe wat.
Coke gaf mij iig altijd een heel "leeg" gevoel achteraf. Kleine drang zelfs om nog wat te halen dus daar was ik snel klaar mee.
Nee in mijn geval niet echt maar ik snap wat je zegt. Crack gebruikers hebben daar erg veel last van. Bij mij was het meer als het over was...maar goed zo vaak gebruikte ik ook geen coke. Bij een verslaafde zal dat moment vast veel eerder komen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terwijl je in de rush zit alweer bang zijn voor de tijd dat het voorbij is. Zoiets ?
Ja, dat denk ik ook. Vandaar ook die voortdurende jacht om het gevoel voort te laten duren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee in mijn geval niet echt maar ik snap wat je zegt. Crack gebruikers hebben daar erg veel last van. Bij mij was het meer als het over was...maar goed zo vaak gebruikte ik ook geen coke. Bij een verslaafde zal dat moment vast veel eerder komen.
Welja, whatever.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
drugs is slecht voor je.
gelukkig gebruik ik dat niet.
Tjacka is straight edge.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
drugs is slecht voor je.
gelukkig gebruik ik dat niet.
En die gaat ons vertellen dat meisjes geen meisjesdingen mogen doen. Ja hallo mevrouw pot, dat u liever een vent was geweest kunnen wij niet helpen.quote:
blauwe knoop enzo...quote:
Nog steeds.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
blauwe knoop enzo...
En wat verlangde die naar z'n pilletje poosje terug.
Living on the edge is veel leuker dan straight edge....zeker als je er voor uit komt.quote:
damn wat een lekker wijf! Is er ook een filmpje van haar in die uitzending?quote:
Blaadjes jij bent een baas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
damn wat een lekker wijf! Is er ook een filmpje van haar in die uitzending?
niks mis meequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat varkentje? Reken maar dat ze flink knort!
Zou jij haar wel in je voliere willen hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat varkentje? Reken maar dat ze flink knort!
Zo is hetquote:
whahahaaha neeee. Ze zou er wel net in passen denk ik. Maar ja als je dan vet wil mesten moet je toch uitbreiden denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou jij haar wel in je voliere willen hebben
Die blijven doof voor haar aantrekkelijkhedenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het
[..]
whahahaaha neeee. Ze zou er wel net in passen denk ik. Maar ja als je dan vet wil mesten moet je toch uitbreiden denk ik.
En m'n kwartels maken geen kasn(mochten ze nog komen) als zij zich beweegt.
En slaan plat door haar rondingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die blijven doof voor haar aantrekkelijkheden
Doof en nu nog plat ook . Houdt het dan nooit opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En slaan plat door haar rondingen.
Ja ze hebben het slecht he onze kwarteltjes....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doof en nu nog plat ook . Houdt het dan nooit op
Ach dat is leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ze hebben het slecht he onze kwarteltjes....
Als ik ze straks heb voorjaar dan stuur ik je 2 bevruchte eitjes via briefpost.
Yep, 20 dagen onder elke oksel 1 en geen deo spuiten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach dat is leuk![]()
Moet ik ze dan uitbroeden
En als ik ze uitgebroed hen luisteren ze natuurlijk ook voor geen meterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, 20 dagen onder elke oksel 1 en geen deo spuiten.
dan kunnen ze beter bij mij, ik heb nog wel een grote tak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, 20 dagen onder elke oksel 1 en geen deo spuiten.
tja het blijven kwartels.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als ik ze uitgebroed hen luisteren ze natuurlijk ook voor geen meter.
Wat? Jij kan gewoon 2 eieren kwijt onder je tak naast je bestaande eieren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan kunnen ze beter bij mij, ik heb nog wel een grote tak.
sowiesoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja het blijven kwartels.
[..]
Wat? Jij kan gewoon 2 eieren kwijt onder je tak naast je bestaande eieren?
Daaromquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja het blijven kwartels.
[..]
Wat? Jij kan gewoon 2 eieren kwijt onder je tak naast je bestaande eieren?
ging meer om het haarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom.
Tjacka is een baas. Met zijn grote tak.
Mazzels. ik ga feestje bouwenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:54 schreef Blaadjes het volgende:
ik ga julliie ook verlaten. Geen idee wat het weekend brengt of wat dan ook doeg L en de rest.
Nee niet gezien , waar moet ik kijken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef theguyver het volgende:
Nope geen kater,
Goede middag lavje![]()
Heb je stukje gezien over de monstertruck die publiek in reed..
Gedverdemme
Monstertruck doodt 6 mensenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niet gezien , waar moet ik kijken?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Monstertruck doodt 6 mensen
filmpje staat bij de comments
It's not pretty...
goed hoor, ja ging wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dankjewel.
En met jou? Hoe was de zaal gisteren?
wat was er dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vinden jullie van Epke Zonderland?
Ik vind het super. Wat moet die gast een sterke armen hebben
knap!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is wereldkampioen op rekstok geworden.
Wat een baas he? Echt ik vond hem het mooist op heel de OS.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk Tjacka. Kippenvel toch?
http://nos.nl/video/559425-zonderland-nu-ook-wereldkampioen.html
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeker. Ik zag die oefening en man wat is dat zwaar.
woow ja kippenvel ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk Tjacka. Kippenvel toch?
http://nos.nl/video/559425-zonderland-nu-ook-wereldkampioen.html
Je bent nog lekker aan het feesten hequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat een baas he? Echt ik vond hem het mooist op heel de OS.
Hall...hik...lo. pardon hallo trouwens.
Neu valt mee hoor. Ben nu aan het bijkomen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent nog lekker aan het feesten hegelijk heb je .
Ja, ik vind het geweldig van Epke. Zeker een baas
Ik heb het ook al 5x gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neu valt mee hoor. Ben nu aan het bijkomen.
Ik kan daar zo van genieten he die epke op het hoogrek. Echt prachtig.
Hopen dat het hem ooit gaat lukken om 4 vluchtelementen achter elkaar te doenquote:
Dat zou geweldig zijn en na vandaag denk ik zomaar dat hem dat gaat lukken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hopen dat het hem ooit gaat lukken om 4 vluchtelementen achter elkaar te doen
Wie weet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn en na vandaag denk ik zomaar dat hem dat gaat lukken.
Ja! Lekkerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wie weet.
Stukkie kaas en een wijntje?
Het strand is altijd fijn. Onder alle weersomstandigheden. Tenminste, dat vind ik .quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef theguyver het volgende:
zo ff uitgewaaid op strand, is wel ff lekker
Komt eraan!quote:
Zeker weten!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het strand is altijd fijn. Onder alle weersomstandigheden. Tenminste, dat vind ik .
Indrukwekkend he? En de zee met die grote golven. Dan weet je weer dat de natuur de baas is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Komt eraan!
[..]
Zeker weten!![]()
Ik hoop dat we dit jaar eindelijk weer eens een echte wester storm krijgen. De laatste serieuze was in de jaren 90.
Zo mooi vind ik dat als de zee met zoveel geweld op de kust inbeukt.
Zeker indrukwekkend!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Indrukwekkend he? En de zee met die grote golven. Dan weet je weer dat de natuur de baas is.
Voel je je heel klein bij. En besef je dat je niets meer bent dan een zandkorreltje in het grote geheel.
dat is zeker een beangstigende gedachte. Laten we hopen dat zoiets nooit meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker indrukwekkend!
Ik vind het nu af en toe al bizar als het hoog water is en je komt de zeelandbrug af hoe ver het water boven het landniveau staat. Met een westerstorm en hoog water staat het water tot 3 kwart van de duinen.
Je beseft dan pas wat een drama het zou zijn als de dijken breken.
Nee idd maar opblaasbootje ligt toch op zolder hoor. Je weet het nooit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat is zeker een beangstigende gedachte. Laten we hopen dat zoiets nooit meer gaat gebeuren.
Heel verstandig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee idd maar opblaasbootje ligt toch op zolder hoor. Je weet het nooit.
ja 2300 uur beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat ik mijn bed maar eens op ga zoeken.
Nog een fijne avond allemaal en vooral B, die is morgen nog vrij.
Truste
Nah nu viel het nog goed te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het strand is altijd fijn. Onder alle weersomstandigheden. Tenminste, dat vind ik .
ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat ik mijn bed maar eens op ga zoeken.
Nog een fijne avond allemaal en vooral B, die is morgen nog vrij.
Truste
ah als het redbull is krijg je zo een dipje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef theguyver het volgende:
Wow heb gevoel alsof ik in een ketel redbull ben gevallen..turbo turbo!!
Je collega zit vast en zeker te genieten nu buiten. Wat een heerlijk weer !quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef theguyver het volgende:
Heb je weer zitten nakken voor je werk?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef theguyver het volgende:
nope grote hoeveelheid koffiequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah als het redbull is krijg je zo een dipje.
Stiekem vind ik ze wel lekker. van die goedkope troep....30 cent volledig opgebouwd uit e-nummers.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo smerig smaken. Zo zoet blegh
Die van de Aldi vind ik de ergste. Daar vallen je vullingen uit je kiezen als je het blikje opentrekt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze wel lekker. van die goedkope troep....30 cent volledig opgebouwd uit e-nummers.
ik niet vroeger tikte ik zo een blikje of 6-7 weg op een middag.quote:
was je toen al al fan van s'ton?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet vroeger tikte ik zo een blikje of 6-7 weg op een middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
daar word ik dan UBER HYPER van, 1 of 2 heb ik niks aan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet vroeger tikte ik zo een blikje of 6-7 weg op een middag.
Het is koud en donker, Ik gooi nog een blok houd op het kleine vuurtje wat brand in de openhaard.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Af en toe een serieuze post hier is ook weleens leuk
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was je toen al al fan van s'ton?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
haha nee grapje zelf geschrevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigen ervaring?
Klinkt als een horrorstory
Gelukkig gaat het goed met je neef.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:44 schreef adnapekkid het volgende:
Hallo even een berichtje van tribalwas. Ben even bij m'n neef, dit is ook zijn account (hij typt dit ook, daarom zou weinig spelfouten) Ik leef nog, het gaat prima met mij. Ik hou de situatie in Amerika in de gaten en bereid me voor voor als het fout gaat.
Groetjes tribalwars
Hier nog even bewijs dat dit echt van mij is (dit heeft hij zelf getypt) :
wordt wakker voor het te laat is. Geloof niet de propaganda van de MSM.
De illuminti heeft die volledig tot in de details uitgewerkt.
Ja leuk. Spannend !quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee grapje zelf geschreven
als jij het leuk vind ga ik verder
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Resistor het volgende:
(geen betere plek kunnen vinden om dit te dumpen)
oke ligt beetje hoe druk het is op mijn werk maar ik ga zeker verder,,quote:
Prima plek hier. Hij is geweldigquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Resistor het volgende:
(geen betere plek kunnen vinden om dit te dumpen)
Yep 11 uur beginnen. M'n collega is ziek dus daar zal ik niet veel aan hebben....wordt aanpoten dus vannacht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alles goed blaadjes zo weer werken bij delixl ja?
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep 11 uur beginnen. M'n collega is ziek dus daar zal ik niet veel aan hebben....wordt aanpoten dus vannacht.
Van alles maar vannacht is het vooral order picken en inkomende goederen verwerken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Doe je eigenlijk precies?
Dat is best leuk werk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van alles maar vannacht is het vooral order picken en inkomende goederen verwerken.
Goed te doen hoor. En in de nacht zijn we altijd maar met 2 man op het bedrijf dus radio knalhard aan, pauze wanneer we willen en natuurlijk wedstrijdjes tussen de heftruck en de reachtruck.quote:
Haha bij ons zijn ze wel stuk strenger gewordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed te doen hoor. En in de nacht zijn we altijd maar met 2 man op het bedrijf dus radio knalhard aan, pauze wanneer we willen en natuurlijk wedstrijdjes tussen de heftruck en de reachtruck.
Waarin zijn ze strenger? Muziek?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha bij ons zijn ze wel stuk strenger geworden
Ja B is er klaar voor hoor L.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Topshow weer VI.
B, ben je er klaar voor om weer aan de slag te gaan?
Kater helemaal weg?
Jouw baan klinkt echt tof B. Lekker werken en lekker muziek erbij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja B is er klaar voor hoor L.
Katertje verdwenen en vol goede moed.
Ik wel iig maar er zijn er genoeg die altijd maar klagen. Maar ja werken moet je nou eenmaal dus kun je maar beter zorgen dat je er ook plezier in hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jouw baan klinkt echt tof B. Lekker werken en lekker muziek erbij.![]()
Daar ga je dan met plezier naartoe he?
Helemaal waar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wel iig maar er zijn er genoeg die altijd maar klagen. Maar ja werken moet je nou eenmaal dus kun je maar beter zorgen dat je er ook plezier in hebt.
Ja jij bent op je werk meer met FOK bezig dan met je werk volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Ik heb het ook reuze naar mijn zin dus ga ook met plezier naar mijn werk. Zo belangrijk.
Tjacka , daar ben ik wel een beetje jaloers op. Al die lekkere kazen om hem heen
Ik weet het goed te mixen B.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja jij bent op je werk meer met FOK bezig dan met je werk volgens mij.:P
Oh gingen altijd op die dingen en staan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel. Wat zijn dat en waarom mag dat niet (meer).
Zeker te gevaarlijk. Kunnen ze natuurlijk claims krijgen als het mis gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh gingen altijd op die dingen en staan.
[ afbeelding ]
Omg wat een iri avatarquote:
Zijn sowieso wat serieuzer sinds ze Europees zijn gegaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker te gevaarlijk. Kunnen ze natuurlijk claims krijgen als het mis gaat.
Trusten Guyvie, lekker pittenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omg wat een iri avatar![]()
luitjes ik ga tukken ben helemaal.... blegh..
vandaag ff 15 km hard gelopen,
trusten![]()
Ze zullen wel moeten. Zijn de flesjes olijfolie op tafel wel volgens de EU-regels bijgevuld?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn sowieso wat serieuzer sinds ze Europees zijn gegaan.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten. Zijn de flesjes olijfolie op tafel wel volgens de EU-regels bijgevuld?
Dag b.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
Zo ik ga afsluiten. Fijne avond nog allemaal en tot morgen.
Werk ze B en tot morgen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
Zo ik ga afsluiten. Fijne avond nog allemaal en tot morgen.
Ja natuurlijk wel.quote:
Iewl smeerlap.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel.
Maar was even weg. De prei van vanavond is vertrokken. Via de verkeerde kant
Ik neem maar een kopje thee, misschien helpt dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh sterkte lavje.
Hier heb ik geen middel voor.
Weet ik toch.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem maar een kopje thee, misschien helpt dat.
Dankjewel Tjackie, lief van je
Dooeiquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste Tjacka. Denk dat ik maar vroeg naar bed ga.
Excuus, dat krijg je ervan als ik nog niet mijn 4e kop koffie heb gehadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat 2 pagina;s terug ook al goeie morgen![]()
Moge, en ja heel toevallig was je niet de eerstequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Excuus, dat krijg je ervan als ik nog niet mijn 4e kop koffie heb gehad
mogge!
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Excuus, dat krijg je ervan als ik nog niet mijn 4e kop koffie heb gehad
mogge!
Zit je collega nu ook buiten ? Het is lang niet zo mooi als gisterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge, en ja heel toevallig was je niet de eerste
Je moet er maar net van op de hoogte zijn he, Cheersklink
Nope, werd er niet goed van elke keer weer papier door raam gooien omdat de printer binnen staat en hij buiten zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je collega nu ook buiten ? Het is lang niet zo mooi als gisteren
Haha, je maakt gein he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, werd er niet goed van elke keer weer papier door raam gooien omdat de printer binnen staat en hij buiten zit.
Dus nu zit je weer met open raam en straks weer snotverkouden?quote:
Nope heb zo werk evaluatie is een keer in half jaar denk dat onze ergenissen wel aan bod komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus nu zit je weer met open raam en straks weer snotverkouden?
Kan die collega niet overgeplaatst worden?
Het zou toch een beetje raar zijn als jij vanwege het bizarre gedrag van een collega weg zou gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope heb zo werk evaluatie is een keer in half jaar denk dat onze ergenissen wel aan bod komen.
Nadeel is ik zit wel eens in pak op de werkvloer en die is best dun, normaal heb ik een trui aan.
ik wil de mening van mijn chef ook wel eens horen over deze kwestie we zitten op dit kantoor met 6 man en 1 dame, dus... Ik wacht die ff af.
En zo niet, Heb ik binnen een week andere baan, of nog geen eens een week.![]()
Nope, zojuist overlegd. met de chef, omdat het in de VS ruk gaat en mijn contract loopt af, dus zit er nog tot februari 2014.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou toch een beetje raar zijn als jij vanwege het bizarre gedrag van een collega weg zou gaan.
Ohw, dus je gaat sowieso weg daar binnen afzienbare tijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, zojuist overlegd. met de chef, omdat het in de VS ruk gaat en mijn contract loopt af, dus zit er nog tot februari 2014.
En heb gelijk al geregeld volgende week op gesprek, bij BV wat me al te graag wil hebben.
Jup, zag al heel lang aankomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohw, dus je gaat sowieso weg daar binnen afzienbare tijd.
Yep. Dan trek je uiteindelijk aan het kortste eind. Dan maar weg. Zeker als je meerdere ijzers in het vuur hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, zag al heel lang aankomen.
Opzich mijn werkzaamheden zijn beter als die flapdrol maar hij heeft een onbepaalde tijd contract. ik niet, tijd voor wat nieuws
Jup mijn chef baalde ook wel dat er geen andere oplossing is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Dan trek je uiteindelijk aan het kortste eind. Dan maar weg. Zeker als je meerdere ijzers in het vuur hebt.
Dat is mazzel in deze crisistijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup mijn chef baalde ook wel dat er geen andere oplossing is.
Maar ik maal er niet zo heel erg om.
Ik vind zo weer wat nieuws![]()
Indrukwerkkende CV plus 4 diploma's een vlotte babbel en heel veel ervaring helpt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mazzel in deze crisistijd.
True that.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Indrukwerkkende CV plus 4 diploma's een vlotte babbel en heel veel ervaring helpt.
Of in een beroepstak zitten waar meer vacatures zijn dan mensen. HAVO en een handjevol certificaten maken dan ook geen zak uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Indrukwerkkende CV plus 4 diploma's een vlotte babbel en heel veel ervaring helpt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of in een beroepstak zitten waar meer vacatures zijn dan mensen. HAVO en een handjevol certificaten maken dan ook geen zak uit
Welke is dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of in een beroepstak zitten waar meer vacatures zijn dan mensen. HAVO en een handjevol certificaten maken dan ook geen zak uit
yup, afgelopen maand 2 keer voor de grap wezen solliciteren... beide keren aangenomen (en afgewezen) voel me haast schuldig gezien de omgeving die NIET aan werk kan komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]Heb heeel veel ervaring van technisch tot kantoor tot winkel tot horeca etc..
Krijg 1 keer in de maand wel aanbieding voor andere baan, dus als ik langer dan een week thuis zit zal het mij verbazen.
Ben zelf SQL Database Administrator, hiervoor was ik Servicemanager gespecialiseerd in ITIL processen. Rare combinatie van skills die wel erg goed uitpakt, communicatief vaardige ICT-ers zijn nog steeds een zeldzaamheidquote:
Ja klopt, Ik heb ook ict gedaan, maar merkte dat er wel heel veel die studie deden, opleiding afgemaakt en door gegaan voor compleet andere opleiding, van mijn oude klas heeft 1 jongen een baan in de ICT heel toevallig ook bij zelfde bedrijf als ik, de rest is of werkeloos of werkt in fabriekje en zo..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben zelf SQL Database Administrator, hiervoor was ik Servicemanager gespecialiseerd in ITIL processen. Rare combinatie van skills die wel erg goed uitpakt, communicatief vaardige ICT-ers zijn nog steeds een zeldzaamheid
Ben in '98 met mijn studie Hogere Informatica gestopt en via een detacheerder gaan werken. Veel zelfstudie gedaan en mazzel gehad met grote projecten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt, Ik heb ook ict gedaan, maar merkte dat er wel heel veel die studie deden, opleiding afgemaakt en door gegaan voor compleet andere opleiding, van mijn oude klas heeft 1 jongen een baan in de ICT heel toevallig ook bij zelfde bedrijf als ik, de rest is of werkeloos of werkt in fabriekje en zo..
Heb je die niet dan? die heb ik zelfs terwijl niet echt mijn vakgebied isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben in '98 met mijn studie Hogere Informatica gestopt en via een detacheerder gaan werken. Veel zelfstudie gedaan en mazzel gehad met grote projecten.
Nu toch maar eens mijn SQL 2012 certificaten halen omdat mijn baas dat graag wil hebben
neuh, nergens goed voor... mijn laatste certificaat is 'installing sql server 2005'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je die niet dan? die heb ik zelfs terwijl niet echt mijn vakgebied is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |