Bedankt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef Johnny-V het volgende:
Succes! Heb je wel afleiding voor momenten dat je normaal drinkt?
Als je verstand hebt van een alcoholverslaving, in één keer stoppen is levensgevaarlijk met alcohol.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
waarom minderen en niet in 1x stoppen?
is dat onder begeleiding bepaald?
Je lichaam wordt er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
waarom minderen en niet in 1x stoppen?
is dat onder begeleiding bepaald?
dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van een alcoholverslaving, in één keer stoppen is levensgevaarlijk met alcohol.
Ik ook niet, mijn moeder is in 1x gestopt, een liter jenever per dag en de nodige hoeveelheid wijn. Ze leeft nogquote:
Ondersteunende medicatie schrijf je in de regel niet aan jezelf voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat wist ik niet
maar mijn vraag ging meer over het tweede deel: of TS begeleiding heeft
want dat lijkt me wel wenselijk
Het was dat of dood.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:36 schreef livelink het volgende:
Een liter jenever per dag? Dat is knap dat ze gestopt is, dan. Succes Spy-freak! Ik hoop echt dat het je gaat lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
ondersteunende medicatie op zich is ook geen begeleidingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ondersteunende medicatie schrijf je in de regel niet aan jezelf voor.
Hm, ik heb zelf net soep gemaakt voor avondeten. En dit kan eigenlijk best wel eens een goede tip zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef sturmpie het volgende:
grote pan dunne soep maken, tomaat/ui/preisoep bijvoorbeeld
dat vult lekker
De eerste 24 uur zijn het ergst. Bereid je voor op extreme brakheid met alle gevolgen van dien. Na een dag of drie is het ergste over. Zorg trouwens dat iemand af en toe controleert hoe het met je gaat, je wil niet dat je onwel wordt en dagen later pas gevonden wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:52 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb wel begeleiding maar ik heb besloten om thuis detox te doen.
Succes daarmeequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:59 schreef Psy-freak het volgende:
Hallo, ik ga vanaf morgen thuis afkicken van de alcohol
ervaring mee?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Succes daarmee.... maar mocht het toch niet lukken op termijn, PSYQ is een goede instelling om af te kicken.
Mijn zus wel, en die dronk aardig wat... is nu al 2 jaar vrij van de alcoholquote:
jaquote:
gewoon 1 dag zuipen..rest van de dagen niet..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:03 schreef Psy-freak het volgende:
Minderen om er van af te komen ja. Ik weet dat ik niet 'een paar' pilsjes kan drinken.
Niet met een fles wijn en een paar biertjes per dag. Dat is als je elke dag een liter of meer jenever drinkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van een alcoholverslaving, in één keer stoppen is levensgevaarlijk met alcohol.
geef maar door! motivatie!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Roellie80 het volgende:
Heftig, Ik weet nog wel een schokkende docu over de alcoholverslaving van een jonge gozer mocht je er behoefte aan hebben
Best vroeg nog. Nou ja het is wel vrijdag.. Maar toch!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:46 schreef Psy-freak het volgende:
Dag 1
Pas net de wijn opengetrokken, brr
Nogal laat voor mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Best vroeg nog. Nou ja het is wel vrijdag.. Maar toch!
Succes
Ik ben afgekeurd met een angststoornisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:59 schreef Psy-freak het volgende:
Hallo, ik ga vanaf morgen thuis afkicken van de alcohol. (1 liter wijn en zeker 6 biertjes per dag).
Ik wil hier een aantal keer per dag posten hoe het gaat. Ik ga vanaf morgen minderen (alleen wijn) met ondersteunende medicatie.
Ik ben nu bang, bang voor de realiteit van morgen. De harde geluiden, de oorverdovende stilte die ik mijzelf heb aangeleerd zal mij opbreken. Mijn emoties zullen naar buiten komen, verdriet, geluk en melancholiek. We gaan het zien.
Oxazepam of Ritalinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben afgekeurd met een angststoornis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |