Bedankt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:10 schreef Johnny-V het volgende:
Succes! Heb je wel afleiding voor momenten dat je normaal drinkt?
Als je verstand hebt van een alcoholverslaving, in één keer stoppen is levensgevaarlijk met alcohol.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
waarom minderen en niet in 1x stoppen?
is dat onder begeleiding bepaald?
Je lichaam wordt er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
waarom minderen en niet in 1x stoppen?
is dat onder begeleiding bepaald?
dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van een alcoholverslaving, in één keer stoppen is levensgevaarlijk met alcohol.
Ik ook niet, mijn moeder is in 1x gestopt, een liter jenever per dag en de nodige hoeveelheid wijn. Ze leeft nogquote:
Ondersteunende medicatie schrijf je in de regel niet aan jezelf voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat wist ik niet
maar mijn vraag ging meer over het tweede deel: of TS begeleiding heeft
want dat lijkt me wel wenselijk
Het was dat of dood.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:36 schreef livelink het volgende:
Een liter jenever per dag? Dat is knap dat ze gestopt is, dan. Succes Spy-freak! Ik hoop echt dat het je gaat lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
ondersteunende medicatie op zich is ook geen begeleidingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ondersteunende medicatie schrijf je in de regel niet aan jezelf voor.
Hm, ik heb zelf net soep gemaakt voor avondeten. En dit kan eigenlijk best wel eens een goede tip zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef sturmpie het volgende:
grote pan dunne soep maken, tomaat/ui/preisoep bijvoorbeeld
dat vult lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |